Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jaap10

tempratuur man

Recommended Posts

hoi om stuifmeel te krijgen moet ik een man in de bloei zetten kan dit onder lagere tempratuuren

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk naar de natuur...buiten kwekers doen het meestal vanaf 15 mei ivm ontbreken van nachtvorst...en daglicht lengte.

wees wat duidelijker jaap10, hoe ver is de man?wat vind jij lage temp? en staan de wortels in een aarde bak met wortelverwarming.

welke verlichting etc...altijd je setup bekend maken als je wat vraagt, toevallig weet ik dat je een g-tool kast heb,wat er in zit heb je nooit verteld, maar dat zegt niets want dat was vorig jaar....tis wel even typen voor je maar die moeite om je te helpen neem ik ook...

 

je hebt de topic van atmo gelezen over nacht en wortel temperaturen, neem ik aan?

 

gr Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name='carpe_diem' date='3 Jan 2010, 23:18 ' post='662030', toevallig weet ik dat je een g-tool kast heb,

gr Carpie

 

 

nou nee geen g-tools kast naar daar alleen een vraag over te stellen werd ik hier even afgezeken ook door jou staat me iets van bij ,heb toen ook een tijdje geen plezier beleeft aan dit forum had toen wel de neiging om hier en daar alleen maar negatief komentaar te geven maar goed ben ook wel even op de vingers getikt dat dat ook niet de bedoeling is en terecht

maar even terug op mijn vraag wat ik bedoelde met lagere tempratuur, bedoelde ik lager dan je de dames afbloeit

de setup van de dames is niet van belang is onder controle waar het om gaat is dat ik bij de volgende ronde naar bekendtmaking van geslacht 1 man in een apart nog te timmeren hokje (kist) onder tl in de bloei wil zetten tot dat ik stuifmeel kan afnemen en dan de man de nek om draai is een graad of 18 genoeg om een man in de bloei te krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites
is een graad of 18 genoeg om een man in de bloei te krijgen

Ik denk dat je er net iets boven moet zitten, ik zou op 21 graden gaan omdat 18 graden ongeveer de temp is waarbij de groei stopt.

De wortels zijn feitelijk het belangrijkste qua warmte.

 

Ik zou dus een verwarmingsmat onder de pot leggen en die op 21 graden zetten, hokje goed isoleren en langzaam afzuigen.

De lamp warmt de plant wel op tot 26 graden oid.

 

Zorg eventueel voor een pollenfilter op de uitblaas omdat de pollen van een wietplant enorme afstanden afleggen en omdat er miljoenen pollen per plant verspreid worden.

Tenzij je nu al zaden wilt he :rolleyes:

 

PS, laat de lamp in de nacht draaien om de koude nachten op te vangen en de temp wisseling niet te heftig te laten zijn voor het groen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...