Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Seba_xr

GRASS CITY.com bedriegers?

Recommended Posts

Hallo iedereen

 

Is er iemand hier die de website grasscity.com kent en al mee gewerkt heeft?

 

Een goeie maand geleden kwam er een kameraad bij me en zei dat hij een site kende met allemaal smoking artikelen. Na een halfuurtje surfen op de site heb ik besloten om me een bong te bestellen. Heb dat gelijk gedaan en de betalingsgegevens binnengekregen. Die avond zelf nog met online banking het bedrag overgeschreven. Dit was op 11 November.

 

Heb weken gewacht en er kwam maar geen reactie, heb dan maar een mailtje verstuurd naar hen en ze zeiden dat ze de betaling niet binnen hadden gekregen..

 

Ik ben dan naar mijn bank gegaan en heb gevraagd of ze dat ff konden checken. Ze gaven me meteen een betalingsbewijsje waar alles opstond van mijn betaling naar hun bankrekening. Heb dit bewijsje ingescand en naar hen doorgestuurd, daar heb ik dan effe privéberichten uitgewisseld met de baas van de website en die zei dat hij het persoonlijk ging nakijken maar ondertussen heb ik er al meer dan 2 weken niets van gehoord.

 

 

 

Heeft er iemand een gedacht van wat ik nu zou moeten beginnen??

 

 

 

mvg

 

Seba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, gewoon bellen en je geld terug vragen. Zo heb ik het gedaan.

 

grtz firefox

Share this post


Link to post
Share on other sites
Article 6 - Delivery and shipping info

 

For information about shipping costs and time of delivery, please also visit our Shipping info page. In any event the time of delivery has a maximum of thirty days. In case Grasscity.com is not able to deliver the product(s) within thirty days, Grasscity.com shall inform you immediately in writing (e-mail, fax or letter) in which case you are entitled to terminate the agreement by notifying such in writing (e-mail, fax or letter) to Grasscity.com. Grasscity.com shall refund any monies paid to you within thirty days, without incurring any other or further liability.

http://support.grasscity.com/forums/21150/entries/12017

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...