Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Lefay

Wiet met het hoogste THC gehalte . . .

Recommended Posts

Naar aanleiding van mn vorige topic ,"koopje,10 zaden voor 2150euro"leek het me leuk om een topic te starten,

 

met de vraag,welke wiet heeft het hoogste thc(liefs aantoonbaar) gehalte ?,of,wat is volgens jou de sterkste wiet qua

 

stoned,high en bodygevoel(ik weet,zijn 3 verschillende dingen)

 

 

(met dank aan Azarius Andonai,van hem kwam oorspronkelijk het idee om dit topic te starten)

 

ik hoop dat dit topic hier op de goede plaats is ?

 

http://bcseeds.com/World-Strongest/c51/p18...oduct_info.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk leuk Topic, wil graag wat response van mensen die echt al veel langer in de genetica wereld zitten en dus weten uit eerste hand waar ze over praten.

 

Verhalen zijn er genoeg ,maar zijn er ook keiharde bewijzen....dat is vaak een minpunt.

Zeker als je zaad koopt wat boven de 10 euro per zaadje uitkomt.

 

Nou weet ik dat er tal van elementen zijn, waar je op moet letten om de hoogst mogelijke opbrengst van psycoactive stoffen te kunnen verwezenlijken.

 

Maar als al de punten in orde zijn : wat is de hoogste THC bevattende Dame die er is...?

 

Als er iemand een idee heeft gaarne een reactie!

 

Mvg Azarias

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azaias, Daar stluit ik mij geheel bij aan . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De hoogste die ik tot nu toe ben tegengekomen:

 

K.O. Kush (Sannie)= 24% THC

LSD (Barney's Farm) = 24% THC

 

Veel Kush soortjes hebben zeer hoog THC percentage (meer dan 20%), zoek daar maar eens naar.

 

Volgend jaar ga ik K.O. Kush (+nog wat anders) in guerilla zetten, hopelijk lukt het mij. Deze soort heeft alleszinds een vrij korte bloei maar over de schimmelbestendigheid weet ik niet veel..

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Alaskan Ice (whitewidow x haze) zou hoogst thc ooit gemeten hebben...althans volgens de greenhouseseedco <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga voor Killing Kush en Jackberry x Bluekronic van Motarebel met de juiste stimulatoren kun je over de 22% scoren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aloha,

 

Je kan hier zoeken en filteren uit <2000 zaden op o.a. kweker, bloeiperiode, in &/of outdoor, alfabetische lijsten, original strains en zelfs op lokatie met google-maps en dus ook op THC gehalte...

 

http://en.seedfinder.eu/search.html

 

 

En deze link is alleen in het duits, maar echt the Bomb, kan je virtueel langs alle kruisingen etc

http://seedfinder.eu/HybridMap/Original_St...dia_Sativa.html

 

Surf ze !

 

Salu2

 

Pierre Paf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je een goede Amnees ook wel op 24% kan zetten (als het niet meer is)

Maar zoals we nu weten is het niet alleen de thc die er toe doet.

Amnees heeft een ongelooflijke hoop cryptics.

Ik denk dat ik hem daarom zo lekker vindt.

 

Cheers

 

Jair

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij heeft een Afgaan ook een ontzettend hoog gehalte zoals die altijd heel erg blinkt, zal ook wel een percentage van 22-24 bevatten.

Zoals wikki al zegt.

 

Trouwens Doc cryptics, wat is dat? Bedoel je daarmee de onontdekte stoffen die zich in de trichomen en andere delen van de wiet bevinden?

 

Groeten BoboJonko :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat je een goede Amnees ook wel op 24% kan zetten (als het niet meer is)

Maar zoals we nu weten is het niet alleen de thc die er toe doet.

Amnees heeft een ongelooflijke hoop cryptics.

Ik denk dat ik hem daarom zo lekker vindt.

 

Cheers

 

Jair

 

 

Weer die Amnees promoten Doc :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier een pp sample van de hennepbeurs '04 of '05, ooit gepost op hennepdesk.

powerplantthcpercentage.jpg

 

Hoogste sample dat werd getest op die beurs was 28% iirc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen hoog THC gehalte zegt niet alles, ging vroeger ook vd hype maar was daar al snel van bekomen.

Daarnaast is er behoorlijk wat verschil tussen een hoge THC indica dominate of sativa achtige

 

Wiet met hoogste THC gehalte kun je ook anders stellen: hoe kweek ik het voor mij meest potente soortje?

Bijv een Herijuana gekruist met een KO Kush, ga je wel ff de weg kwijt zijn denk ik als je dikke joint hebt gerookt :wacko:

 

Torsten zijn recente test met "The Beast" en dat resultaat zou ik wel eens in een thc test willen zien en dan ook een test van plant die het niet heeft gehad, zal zeker een paar procent gaan schelen op de cannalytics lijst:D

 

Er is meer dan THC :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

zullen ze ooit een plant fixxen die voor 50% thc heeft ?

niet iets voor doc om te gaan proberen

 

geef me alvast op als test dummy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Er is al wiet van 98% THC tov de andere cannabinoiden, alleen deze variëteit is in bezit van GW Pharmaceuticals.Helaas moet ik er wel bij vertellen dat deze natuurlijk niet commercieel verkrijgbaar is, dankzij de domheid van onze eigen overheid.De soort is hier in NL ontwikkeld.

 

gallery_16467_6951_102367.jpg

 

Namaste :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rolleyes: krijg het er gewoon koud van :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er is al wiet van 98% THC.

Helaas moet ik er wel bij vertellen dat deze natuurlijk niet commercieel verkrijgbaar is, dankzij de domheid van onze eigen overheid.De soort is hier in NL ontwikkeld.

 

Is 't dan misschien wel via een andere weg verkrijgbaar ;) ...:lol: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben juist op zoek naar wiet met een laag thc gehalte, ik ben op zoek naar de goede oude vertrouwde columbia.........wie o wie weet welke shop dit verkoopt? omgeving groningen of alkmaar amsterdam.

 

pm mag altijd!!!!! thanx!!!!!

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...