Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Boefje030

Sneeuw!

Recommended Posts

ik heb hem al weg gehaald :D

 

huis nr's etc kun je niks van maken this een beetje een wazige foto :D

 

 

maar of we het nu hier zien of allemaal op straat dat maakt ook al niks meer uit

 

 

mensen moeten verder kijken dan hun neus lang is voor ze starten

 

 

iedereen denkt goh leuk geld verdienen maar staan er niet bij stil als je alles echt goed voor elkaar wilt hebben wat het dan kost

 

 

en dan in de winter loop je met de kop tegen de lamp aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed dat de foto weg is, maar ik geef je ook gelijk dat sommigen maar wat doen, en denken dat alles goed gebeurt

zulke verpesten het ook weer voor andere ( in mijn geval ) en ja tuurlijk lukt het sommigen wel om 3 rondes te draaien

met de minimale veiligheid, maar hoelang houd je zoiets vol?. Goed beveiligd hok(je) kwa electra, geur, lucht,

en de kans is klein dat je gepakt word of je praat je mond voorbij of iemand heeft een bloed hekel aan je en veraad de boel

dit soort kweekjes die je op die foto zag ( waar sneeuw van het dak is maar bij de buren en de rest nog wel sneeuw, en afzuig

buizen door een raam kunnen zien ) is echt amateur werk, ik ben geen pro nog lange na niet! maar dit soort basis dingetjes

heb ik wel onder controle, dus zoals carpe diem zegt zo'n abo voor op het wietforum is zo gek nog niet voor die knul of dame :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

indd een amateur

 

maja hebben we er heel wat van he :D

 

 

ik zal vanaaf als ik tijd heb er ff aan de deur gaan met een omweg tot ik binnen sta

en dan zal ik hem het 1 en andere uit leggen en zeggen dat die hier van harte welkom is :D :D

 

had eerder van die flyers van wf zijn die nog verkrijgbaar?had hem beter die ff door de bus kunnen schuiven ;)

 

is ook al wel een aantal jaar geleden dat ik ze had

 

 

 

een kennis van me draait al bijna 20 jr in de zelfde ruimte zonder ooit problemen te hebben gehad

 

ze heeft ook alles tip top in orde en bespaard ook nergens op zoals het hoort dus ;)

 

maar zonder al die spullen was ze allang gepakt

 

 

en goed je mondje kunnen houden is belangrijk zelfs tegen je eigen vrienden

 

 

 

 

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben een beetje bekend in de vogeltjes wereld....maar je wil niet weten wat ik af en toe zie aan electrische wantoestanden daar....warmte lampen, tls, waterbakjes verwarming ,automatische aan-uit regeling van licht, koffie warmhoud plaatjes, en doe het zelf oplossingen....enne aarden??? wattisda? :D

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet zo dat ik er specifiek naar kijk, maar in Limburg heb je heuvels waar je een flink stuk van een straat van boven ziet :D en het valt best wel op ja :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ carpe_diem

 

dat klopt bij vogels/papegaaien kweek etc komt ook veel warmte bij kijken

 

en daar hebben we ook veel mensen van in nl

 

maar die hebben geen iso buizen dwars door de slaapkamer lopen lijkt me

 

 

en het is een jonge gast met tatoeages in het gezicht die zie ik zelf niet echt voor een vogel lief hebber aan :D

maar goed het zou kunnen :D

 

zoals ik al zei ik zal er vanaaf ff langs op gaan en dan zien we wel

 

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iemand zomaar beschuldigen van rascist of nationalist behoord dat ook tot de regels van wietforum.nl harde kern lid?

Lucky u no know me pussywhole,me gi yu gunshot longtime.Me no care if them a go ban me from yahsoo.

Suck ya motha carpe diem!

 

Meen je dit nou? rastaone, be Real menn! ALs je een echte bent! takki je niet zo man! geloof me,

ik zeg je dit gewoon omdat, je geen dingen moet zeggen die je niet meent! vooral niet op dit forum

en als je het wel meent wat je net zei tegen carpe diem, dan ben je geen echte! mannetjes met zulke praatjes

worden aangepakt waar ik vandaan kom, niet om stoer te doen, maar als je straat wilt doen, doe het dan goed

zulke babbels brengen je achter tralies man, zou je moeten weten als je een echte! bent!

en als je niet weet wat ik bedoel met een ECHTE! dan praat niet tegen mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@u-g: nee jou geval lijkt me ook geen twijfelaar hoor...das een wietkweker.Maar ook in de vogeltje wereld wordt ook geventileerd met slangen en afzuigers in enkele gevallen...maar die worden gewoon besteld bij de groothandel, maar zijn vaak dezelfde als in gs....

 

@rastaone: sorry???? :D maar ik beledig niemand noch beschuldig...en voor de 0.001 % van de mensen die menen zich toch aangevallen te voelen,dan mijn welgemeende excuses !!

ik kom op wf om wat te leren en vooral voor de gezelligheid....niets meer /minder... :D

 

terinfo: een nsb-er was een landverrader in de wo2 in Nederland en op wf een algemene kreet voor iemand die een kwekert aangeeft bij de autoriteiten in Nederland.

 

en de kreet "harde kern lid" onder mijn naam :D ...tja..daar heb ik ook mijn bedenkingen over ;) ....maar dat gaat automatisch als je zoveel posts gedaan heb... ;) en niet iets wat ik kan instellen...

 

wanneer gaan we dr eentje :D ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
k heb al gevraagd om mijn account te wissen,ik duld dat niet man,dat is harde taal van carpe diem.

Kan beter als gast op wietforum zijn i p v member .

 

bye

 

Rasta one

 

je voelt je dus aangesproken door die tekst? man kom op joh carpe diem zegt nog dat het niet zo bedoeld is toch!

wat heeft het nut om je account weg te laten halen. roll een jointjee, relaxed even, en vergeet deze discussie dan

ruzie maken heeft geen nut, carpe diem bedoelde het niet zo, dus geen probleem toch! :D

en wees eerlijk, is dit een reden om je member status weg te gooien NAaahhh mann! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rastaone: he man...je posts stikum veranderen / leeg maken, daar kom je niet mee weg ;) ..want je bent al gequote... :D

wanneer gaan we er nu eentje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo ben ff bij de buurman langs geweest

 

best lang gepraat hij wilt zich wel een keer aanmelden maar heeft momenteel geen internet

 

was best een relaxte gast :D

 

ik wist al dat die blowde en heb bij hem op tafel gegooid als die wat op zolder had staan dat die wat aanpassingen moet gaan maken anders houd het snel voor hem op en dat zou jammer zijn

 

hij ontkende het eerst maar draaide zijn kop weg heb toen verteld dat ik zijn buizen zag lopen door de slaapkamer en toen kwam die er niet meer onderuit

 

hij heeft niks geïsoleerd vertelde hij ben later wezen kijken en heb meteen maar ff de aardlek aan gesloten dat was niet gebeurd

hij zei dat een vriend hem geholpen had (om bijna zijn huis in brand te steken :D )

 

hij had wel aan een rook melder gedacht maar dat heeft weinig zin in het hok zelf he :D

 

word dus hoog tijd voor hem dat die hier om de hoek komt kijken zo dat die nog is wat leert ;)

 

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
zo ben ff bij de buurman langs geweest

 

best lang gepraat hij wilt zich wel een keer aanmelden maar heeft momenteel geen internet

 

was best een relaxte gast :D

 

ik wist al dat die blowde en heb bij hem op tafel gegooid als die wat op zolder had staan dat die wat aanpassingen moet gaan maken anders houd het snel voor hem op en dat zou jammer zijn

 

hij ontkende het eerst maar draaide zijn kop weg heb toen verteld dat ik zijn buizen zag lopen door de slaapkamer en toen kwam die er niet meer onderuit

 

hij heeft niks geïsoleerd vertelde hij ben later wezen kijken en heb meteen maar ff de aardlek aan gesloten dat was niet gebeurd

hij zei dat een vriend hem geholpen had (om bijna zijn huis in brand te steken :D )

 

hij had wel aan een rook melder gedacht maar dat heeft weinig zin in het hok zelf he :D

 

word dus hoog tijd voor hem dat die hier om de hoek komt kijken zo dat die nog is wat leert ;)

 

 

gr

 

Hij blij dat hij jou als buurman heeft ;).

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze ben je genomineerd voor de......

 

Warme douche ...

222.jpg

 

Hij blij dat hij jou als buurman heeft :D.

 

Of helemaal para nu en staat alles af te breken.... :D

 

 

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
zo ben ff bij de buurman langs geweest

 

best lang gepraat hij wilt zich wel een keer aanmelden maar heeft momenteel geen internet

 

was best een relaxte gast :D

netjes geregeld...als je insteek was om oppas te krijgen voor je vakantie :D

een goede buur....

gr Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach denk dat als je buurman je zelfs tips geeft je niet zo super snel bang bent toch ?

 

En zodra die geoogst heeft zal dat gevoel wel beter worden toch ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil wel naast je wonen Kees... ;)

maar de tips zullen maar 1 richting uit gaan... :D naar mij dus :D

en een heg van ierdbei lijkt me ook wel wat... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D ben benieuwd wanneer die zich aanmeld, en hij gaat je misschien nog wel vaak uit bed bellen om te helpen.

en zoals schenkie al zei misschien breekt hij nu alles af :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

united_gabber jij bent wel de buurman van het jaar! Klasse dat je het zo hebt oplost. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe dank u :D

 

 

maar hij breekt de boel niet af ;) ik help hem juist net op weg :D

 

het is gewoon voor eigen gebruik en onze woningbouw is niet zo heel streng

 

een maat van me is met 12 dames gepakt in een home-box xl en hoefde er alleen 7 op te ruimen en werd mondeling gewaarschuwd door de woningbouw

 

de wijk agent vond het minder leuk maar het heeft nooit geen gezeik gegeven en hij woont er nu nog

 

 

maja het is maar net wie je voor je hebt staan op dat moment

 

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was iedereen maar zo eerlijk en netjes om elkaar te helpen. De hele wereld zit vol met ellende, maar gelukkig is het nog niet te laat.....

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...