Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
FrankS

Wiet+Hasj door elkaar zonder Tabak?

Recommended Posts

Ik zelf heb nooit gerookt, en wil dat ook nooit gaan doen ook... Ik rook m'n joints ook altijd puur. Ik heb wel eens Hasj puur door de waterpijp gerookt en vond het effect leuk. Nou ben ik een beetje waterpijp af om eerlijk te zijn (ik hou niet van het systeem en ik ga er erg van hoesten, en ik vind het vies :( )

 

dus ik dacht zo van, als ik nou wat Hasj door mijn pure joint brokkel...

Wat voor effect krijg ik dan?

 

thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan best hoor :(

wordt je gewoon nog stoneder van :)

licht eraan hoeveel je erin gooit 8)

wordt meestal cocktailtje genoemd

 

smookz

Share this post


Link to post
Share on other sites

de smaak die ge krijgt als ge zo'n "melange" (zoals we da in brussel en omstreken noeme) rolt, is in ieder geval lekkerder dan wanneer ge een pure wietjoint rolt

het effect da ik ervan krijg ik de highheid van wiet en tegelijk een soort what the fuck gebeurt er hier, dus een mix van "energie" en "wow ik ben stoned"

vaak gepaard met extreme lachkick, in mijn geval dan :(

 

zeker proberen waard :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een tip van Wolkewietje!!Ik zelf heb nooit gerookt, en wil dat ook nooit gaan doen ook... Ik rook m'n joints ook altijd puur. Ik heb wel eens Hasj puur door de waterpijp gerookt en vond het effect leuk. Nou ben ik een beetje waterpijp af om eerlijk te zijn (ik hou niet van het systeem en ik ga er erg van hoesten, en ik vind het vies :( )

 

dus ik dacht zo van, als ik nou wat Hasj door mijn pure joint brokkel...

Wat voor effect krijg ik dan?

 

thanks

 

Ook ik heb nooit gerookt en hoeste me altijd te pletter als ik puur rook ofwel in een joint of in een pijp(je).

Op de highlife beurs liep ik tegen een nieuw (voor mij althans) product aan: KNASTER.

Er zijn verschillende smaken en deze soorten zijn allemaal op kruidenbasis samengesteld.

 

Knaster kan ik zelf gewoon roken en inhaleren; er zit geen teer in en geen tabak.

Het ruikt en smaakt ook nog lekker.

Ik gebruik de gele (op hennepbasis).

Geweldig!!!

 

Kijk ook maar even op: www.zentauri.com

 

Rook ze!

Groetels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit ziet er wel zeer interessant uit, zou het in Belgie of Nederland te krijgen zijn? Of zal ik moeten bestellen via de website? Die gele pot die daarop staat? wat is dat precies, ik vind er gee beschrijving van.

 

Hoe smaakt het precies, welk effect heeft het?

De uitvinding van de eeuw!

 

groet

theosofica

Share this post


Link to post
Share on other sites

vondt deze beschrijving voor die gele pot

 

Eindeutig unser Best-Seller! Das leuchtend gelbe Paeckchen wartet mit einer Mischung aus aromatischen Hanfblättern (thc-arm) sowie u.a. amerikanischem Redclover u.a. Kraeutern auf. Sie werden von diesem aromatischen Erlebnis begeistert sein! Die zur Zeit am meisten verkaufte Knastersorte. Tausende begeisterer Kunden können sich nicht irren!
is wel in het duits, hopelijk ben je er wat mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holla,

 

Knaster is inderdaad nu te koop in nederland. Bestellen via hetinternet zal niet kunnen, wel is het al bij redelijkveel koffieshoppies te koop. Ik weet niet of het mag, maar zowel dan zal ik je het knaster-infoline-telefoonnummer geven, kun je vragen waar ze het verkopen bij jou in de buurt :)

 

Adios, GoodSpeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er moet wel wat teer inzitten hoor.. zal wel minder zijn.. maar goed dat boeit niet want dat zit in wiet ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...