Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lostchild

2 x Jack Herrer x Amnesia SCROG

Recommended Posts

Amnesia klinkt wel heel spannend, gaat het om de haze of de commerciele versie ?

 

Bedankt vd reacties, moest net ff boven zijn en filter is zeker wel nodig zeer binnenkort (morgen dus), kon weleens het gras gemaaid hebben zeg, wat een luchtje en dat van 5 kleine plantjes.. zit al wel iets van de typische amnesia geurtonen in de kleintjes nu als ik ze aanraak en de lucht die vrijkomt als de lampen afslaan :wacko:

 

Geen RQS amnesia voorzover ik weet :specool maar heb de zaden via ruil verkregen.

De haze versie en dan gekruist met een Jack Herrer (Horror?) door united gabber is het en ga ervanuit dat er geen RQS Amnesia is uitgekozen :wacko: .

 

In mijn tent met de 600W ruikt het nu heerlijk, de planten zijn begin wk 5 bloei en de ananas/citrusachtige/koffiegeur vd herijuana komt me weer tegemoet :whistling en de anesthesia stekken gaan ook erg goed nu eindelijk, waterbakken aan de kachels boven helpen echt wel tegen de droge lucht in combi met lv verhogende trucjes id kasten zelf, scheelt in ieder geval per kast 10% naar boven en dat kunnen ze allemaal wel gebruiken (en ik zie ook geen blauwe vonkjes als de katten me boven in het schemerdonker boven onverhoopt kopjes geven).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er netjes uit :whistling leuk soortje blijf je volgen

 

peace :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

High....

 

Zie net je topic en vooral je Heri's net.

 

Ben zelf aan het kijken of ik van de zomer (dan heb ik al mn moeders NL verbruikt) ook 1 of 2 rondes Heri gaan zetten en mogelijk ook in SCROG.

 

Hoe zijn ze je tot nu toe bevallen?

 

Las links en rechts dat ze vaak de neiging hebben om erg te strekken, heb je daar zelf last van gehad.

 

Hoe is bij jou tot nu toe de bloemvorming?

 

Hey hoor het wel van je

 

Laters :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's van vandaag

gallery_22678_9228_613354.jpg

 

gallery_22678_9228_287944.jpg

 

gallery_22678_9228_91700.jpg

 

Vanochtend hebben ze water gekregen met wortelstimulator afgezuurd naar 5.9 en een douche hiermee, net zoals de stekken.

daarom ook de druppels op de blaadjes.

 

Ze groeien aardig door maar nog steeds niet veel strek wat ik nog wel verwacht.

Braken die 2 Pl's nu zoveel licht uit dat ze daarom zo kort blijven en de bladeren laten hangen? of komt de spurt pas na de 1e week? Hangt de lamp er tekort op (cm of 10 ervanaf en nog geen strek.. hing eerder op 5cm en op deze foto iets hoger ivm drogen na de douche)?

Klimaat is ok, genoeg frisse luchtinlaten en afzuiging dus dat is het niet..

 

Lastig als je nog nooit overwegend sativa's hebt gekweekt (jack zit iets van indica in toch?) maar al doende leert men :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer ff een update.

 

Gisteren 1 vd lampen vervangen voor een 840 warm white, misschien dan wat meer strekken met gemixt licht?

Heb ze ook geknakt, toppen leek met te rigoreus.

 

Toen ik de potjes optilde waren ze wel erg licht, heb goed water gegeven toen met afgezuurd water met wortelstimulator en dat werdt me in dank afgenomen, blaadjes eindelijk eens niet zo hangend meer.

 

Ze zuipen dus behoorlijk, had dat niet verwacht en daarom ga ik ze ook verpotten morgen naar een slagje grotere pot, volgens mij zitten die kleine potjes behoorlijk vol worteltjes al :wacko: en mijn stekken doen het zo goed dat ik die alweer moet verpotten van 2ltr naar 6ltr dus dan heb ik weer 2ltr potjes vrij en kunnen de jh x amn daarin.

 

Zal vd verpot operatie proberen wat foto's te plaatsen (wortelkluitje enzo), morgen rond uur of 09:00 gaat dit gebeuren (dan is licht net aan) en kunnen de 2ltr potjes mooi nog een nachtje bacterieel leven kweken :specool na inwatering met wortelstimulator en enzymen en het scheelt weer ff bijvoeden.

 

temp

max 27 min 18

lv min 32% max 55%

staan nu 4dgn op 12/12, vanaf gisteren is er een warm white lamp ingezet naast de daylight om bloei en wat strek te bevorderen.

 

Pics:

gallery_22678_9228_134281.jpg

 

gallery_22678_9228_699852.jpg

 

Zal straks nog ff pics nemen van hoe het er vandaag voor staat en die posten moet zo toch naar boven.

De linker lamp is de warm white nu en die bruine bladpuntjes is omdat die puntjes op de aarde hebben gehangen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej lostchild.

Ziet er nog steeds leuk uit..

Maar nu al een warmwhite erin? Niet bang dat ze gaan strekken??

Heb zelf mijn groei lampen erin gelaten totdat ze niet meer groter werden :wacko:

 

Maar wat zeg je nu van WW soortjes 0effect 0smaak?

Haal vaker Christal white widdow bij de shop hier en moet zeggen dat die echt onwiiijs knetter is en een echte goede weitsmaak heeft..Kan me niet voorstellen dat ik je daar niet knetter mee zou krijgen :whistling

Greets,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ thommytt

De tijd dat ik rookte om knetter te worden ligt ver achter mij (zie mijn voetnoot) :wacko: en knetter van een WW of CxWW :whistling :specool

ik rook al 19jr wiet nu en met een WW krijg je mij niet gek hoor, voor mijn start als medicinaal gebruiker ook al niet meer overigens.

 

De smaak en de geur van WW vindt ik zelfs vies nu en de CxWW is tov de PP vd zelfde shop zonde van mijn geld qua werking

en vindt ik nergens naar smaken, ja vies en doet ook niets medicinaal gezien.

 

On topic:

Strekken is juist de bedoeling, ik mot takke hebben voor het scrog gebeuren :blink: en ze zetten nu eindelijk dan ook een beetje de gang erin zag ik tijdens nemen van foto's. Kan maandag weer gaan knakken, onderste takjes komen nu al mooi wat op maar mag wel wat meer worden.

 

Overpotten van vanmiddag is zonder stress verlopen (zoals altijd :wacko: ) en de blaadjes reiken nu omhoog ook, klopt ok wel want ze hebben nu eindelijk weer wat ruimte en betere waterhuishouding in die wat grotere potjes en het past ook nog in mijn lv verhogende bak (ook al is het maar net). Was wel boel werk, inclusief de stekken 11 planten van verse aarde voorzien.

 

Nu maar wachten op de voorbloei bij de 5, verdere selectie maken (denk 3 dames) en dan wederom verpotten naar laatste pot en het net erboven en de andere warmwhite lamp erbij om met de strek de scrog mooi gevuld te krijgen en laatste stuiptrekkingen vd strek te gebruiken om de toppen wat de hoogte in te laten gaan.

 

Goed zoals beloof, laatste stand van zaken:

 

wortelshots, oppot echt wel nodig

gallery_22678_9228_298456.jpg

 

gallery_22678_9228_28199.jpg

 

Staan er mooi bij nu:

gallery_22678_9228_503639.jpg

 

Linksachter is mannetje (groeipatroon) en degene waar mijn vinger zit vermoedt ik ook, zijn groter en beter ontwikkeld en dat zijn meestal de mannetjes :blink:

gallery_22678_9228_173308.jpg

 

Zometeen eens kijken of de herries id tent de PK shot is bevallen, volgende week nog 1x en een keer bloeistimulator en dan is het alweer bijna klaar met die run, nu eind 5e wk en gaat lekker en de hoofdtop die ik bewaard had vd afgelopen oogst vd feestdagen ..mjammie helemaal na ruim mnd curen in weckpot, oh wat is ie lekker. Nog 3 wk te gaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 dag na verpotten en dag 4 12/12 en eindelijk "praise the lord" aanblik :wacko:

gallery_22678_9228_4556.jpg

 

gallery_22678_9228_78328.jpg

 

gallery_22678_9228_671315.jpg

 

Id tent gaat alles voorspoeding, eind week 5, ze zijn dol op de bio PK en bezig ad 2e internode bloei, kwl en belooft wat nog.

 

Morgen weer nieuwe update, vandaag is de koolstof filter op kastje gezet, stukje slang vanaf de Pflieger en dat dan op de filter die op het dak staat. Filter rust op piepschuim waar een gat in zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey man gaan lekker hoor :D

de mijne gaan ook goed :D

de plant met blad problemen heeft de 2 er afgegooid en de nieuwe zien er goed uit ;).

 

maar klopt eind week 5 bij jou wel ? De mijne stonden 1 dec boven de grond en zien er nu zo uit.

de linker het achterblijvertje met blad problemen.

gallery_7108_9211_127491.jpg

 

en de zijtakken,

gallery_7108_9211_805575.jpg

 

en 1 getopt.

gallery_7108_9211_62642.jpg

 

zijn toch wel veel groter en zou dan een week achterlopen op je?

 

zal de foto's later weer weg halen om je topic niet te vervuilen :D

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

mag de foto's wel laten staan hoor, mooi vergelijkingsmateriaal :D

 

enne..

Id tent onder HPS staan mijn herijuana's nu begin 6e wk bloei te knallen, was het maar waar dat deze ook al 5wk achter de rug hadden :D .

 

Ik heb dus 3 hokken: 1 voorgroei (200W envirolight), 1 micro (deze dus) en een tent met HPS

Drogen doe ik in voorgroeihok de komende 2 runs, komt nog aparte droogkast maar dan moet ik weer wat geld over hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) :( :D :D :D :D :cry :D

 

Zo hele verzameling en dat dekt beetje de lading van hoe ik me nu voel...

 

Heb 3 hokken dus en alle 3 vol met 1 oogst gepland 3e wk januari.

In micro hokje de 5 jh x amnesia en in voorgroeihok 6x anesthesia voor in de tent..

 

Ik huur een huis en dat is niet helemaal brandveilig (branddoorslag mogelijk).

Nu neemt de woningbouw maatregelen (aanpassing via het dak in 2011/2012) maar plaatsen ze 1st ter preventie gratis rookmelders.. ik dacht dus "gratis" dat zijn optische melders, 3 voor 5 euries bij de Action ;)

 

Niet dus, op hele bovenverdieping gaan ze een 220V systeem installeren, heel mooi en heel veilig en 10000x beter dan de optische rookmelders die ik nu heb en ook geen minder gezeik met spontaan afgaan van die dingen en testen wordt er ook een stuk makkelijker op voor mij dan.

 

Maar. en nu komt het.... alles staat dus op de bovenverdieping (diverse vertrekken) en is met geen mogelijkheid ergens te verstoppen/beneden neer te zetten..

Als de stroom er nou niet vanaf had gemoeten dan had het misschien wel gekund beneden id bijkeuken en de 6 stekken een dagje logeren bij kennis id garage in een kartonnen doos maar dat gaat dus niet (steken moet ik nog overleggen morgen maar dat is voor haar ook ontzettend link..) :( ;)

 

Amnesia's in wk 5 bloei, ook al is het onder de PLL, zonder gefilterde afzuiging is de kat op het spek binden :o , heb gewoon geen zin in gezeik (ook al ben ik juridisch aardig ingedekt als geneeskundig gebruiker) dus kan niet anders dan deze kweek vandaag MET PIJN IN HET HART, te stoppen. Moet nog ff kijken of er iets te regelen valt met de anesthesia stekken, die wil ik eigenlijk niet kwijt omdat ik dan helemaal opnieuw zou moeten beginnen en een oogst voor medicinaal gebruik (met 1 oogst onder 600W HPS kom ik net 3mnd toe) misloop ipv wat vertraging met nieuwe run en de wiet vd CS zou moeten betrekken wat

1. niet goed werkt

2. ik failliet aan ga met mijn WIA op bijstandsnivo

 

Moet overigens de herijuana's ook een week eerder omhakken, gelukkig zijn het snelle afbloeiers die ik heb dus niet zoveel verlies qua opbrengst en potentie maar zal vd zekerheid aantal lichturen na deze week verlagen tot 10 om eea te bespoedigen.

 

Wel fijn gevoel, heb daar zelf echt wel mee gezeten, brandveiligheid aangezien ik niet meer zo goed ter been ben maar een 220V systeem was mij te duur en dat krij ik nu gratis al heeft dat zijn consequenties helaas.

 

Tent moet ik ook afbreken en opbergen, heb gelukkig veel dozen ed dus kan alles vd rest wel uit zicht krijgen maar dat is een hele klus voor mij (en de hulp)..

 

Bah maar ook wel goed, risico van het vak zullen we maar zeggen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratis rookmelders, da's wel fijn, maar...... verder wel stevig balen!

Hoe lang gaat dat duren? dat installeren?

Kun je echt nergens tijdelijk wat plantjes kwijt?

 

In ieder geval succes,

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt jammer man :D

 

 

komt het over de hele boven verdieping??

 

 

extra goed de dozen dicht maken je weet tenslotte nooit wat voor bouwvakkers het zijn he :D

 

 

jammer van de kosten die je nu gemaakt hebt

 

2011/2012 dan heb je toch nog even om de dames af te bloeien of begrijp ik het verkeerd?

 

of ze komen eerdaags vast kijken ofzo?dat zou ook kunnen

 

 

hopen dat ze het snel gaan fixen voor je ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is mooi kut man..

he je ech geen enkele mogelijkheid om de planten even 1 dag in een kast te zetten ofzo.

tenten even gauw afbreken.. paar asbakken in huis met half opgerookte jointjes,

als ze dan wat ruiken dan kun je zeggen dat je gewoon lekker jointjes rookt thuis.

niks aan de hand dan lijkt mij??

of heb je alles al gesloopt??

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep alle slaapkamers komen ze te hangen (3 stuks)

 

Heb allemaal vd stevige metalen rekken en daar komen de dozen in te staan en vd rest (voorgroei en microhokje) komt alles achter een gordijn te staan op de overloop, wee de gebeente wie er achter het gordijn gaat kijken, die mag ter plekke vanwege schending privacy zich bij zijn baas gaan meldden :D en ik sta er de hele tijd met de neus bovenop als ze er zijn ook al is dst super irri voor ze :D

heb al aangegegevn dat ik 2 kamers als opslag van in gebruik heb en dat deze volstaan met dozen ;) en misschien installatie daar niet nodig is maar betekent toch een inspectie dus alles moet weg zijn (op de oogst id weckpotten veilig in tv kast na dan :D :D )

 

Bouwvakkers zullen dit niet aan gaan leggen.. mag niet met dit systeem :D maar het is met een paar uurtjes gebeurd.

Peanuts voor ze.

 

Ik heb 1wk voordat ze komen alles aan kant zodat ook de eventuele restgeur ed niet meer aanwezig is (vorige keer vd herries was dat 4dgn later pas helemaal weg want de aarde in de bakken blijft ook nog even ruiken en direct afdekken mag niet want dan beschimmeld de boel.

 

JH x Amnesia

Met 2 gescrogde Amnesia's (die nu al aardig geuren in wk 1 bloei) 5e wk bloei id auto/over straat? euhm, zal niet gaan daarvoor woon ik in te drukke straat en mogelijke opvangadres is ook te druk en teveel risico.

Die anesthesia's meuren ook behoorlijk overigens maar die staan nog id groei gelukkig, moet ze dan wel extreem toppen ed anders passen ze nooit in een verhuisdoos maar dat kan wel voor een nachtje.

 

qua gemaakte kosten valt het wel mee, 3wk stroom 125W micro kastje en ik heb nog genoeg zaadjes dus begin na installatie vd melders gewoon opnieuw in mijn micro kastje maar dan wel 1st ff een indica run en daarna pas een Sativa gerichte omdat ik wel voldoende stash moet hebben om te voorkomen dat ik me id schulden moet steken om me medicijn tot me te kunnen nemen.

 

Nu mijn joint oproken en dan maar eens naar boven ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat is mooi kut man..

he je ech geen enkele mogelijkheid om de planten even 1 dag in een kast te zetten ofzo.

tenten even gauw afbreken.. paar asbakken in huis met half opgerookte jointjes,

als ze dan wat ruiken dan kun je zeggen dat je gewoon lekker jointjes rookt thuis.

 

Ik doe zelfs regelmatig de deur open met joint id hand maar een amnesia aardig id bloei ruikt heel anders als een jointje hoor :D

 

Heb al zoveel mensen van .. in huis gehad waar ik me bij voorbaat al verontschuldigde vd lucht omdat ik (CS wiet) ongeveer ieder uur een joint rook :D en uitlegde waarom ik dit deed (nog geen 40 en nog gen medicijnjunk willen worden) en ze konden er allemaal goed inkomen.

 

tent "even" gauw afbreken... euhm een tent afbreken/opzetten ben ik 2 dagen mee bezig, zou wel willen dat ik nog zo gezond was, dan was het ook allemaal niet zo'n probleem, dan had ik wandje oid gemaakt ofzo maar dat gaat nu allemaal helaas niet en ik er is ook niemand in mijn omgeving die het zou kunnen doen voor mij/ die ik vertrouw en de enige die ik er wel mee vertrouw kan ik er niet mee opzadelen want die loopt dan ivm eerder iets een ENORM risico en dat is het het ook niet waard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanochtend ff gevraagd, kan maar.... en om dat maar doe ik het dus niet :D , onnodig risico.

 

Wat er wel uitgekomen is is een andere oplossing vd stekken: stekken van nemen week voordat de geplande werkzaamheden plaatsvinden en dan zijn die tegen de tijd dat ze dan klaar zijn geworteld en moet ik maar ff weekje voorgroeien in de tent dan, moet toch wat ;) .

 

Gisteren zijn de jhxamn geslachtofferd, echt wel zonde hoor, mooi geworteld al in de nieuwe potjes en ze waren net lekker bezig met een groeispurt. Ze stonken al behoorlijk trouwens :D dus bereidt je maar voor W13rdo ;)

 

Boel te doen komende 3wk, oogsten en drogen id tent, tent afbreken, alle losse kweekkasten bij elkaar die nu over 2 ruimtes verspreidt zijn, grodijn ophangen om zicht op kweekkasten weg te nemen en alles in dozen doen en kasten om kweekattributen te verbergen, phoe zeg :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey man.

Klote bericht zeg :D das zonde.

jammer dat ze nergens anders konden, maar wat doe je er aan.

 

ik denk me eerste 2 mannen al te hebben gesot na 5 dagen 12/12 :D

er was er 1 die is in 1 nacht echt uitgeschoten tussen de lampen ineens terwijl die er 3 cm onder zat en lijkt toch echt op startende ballen, bij de andere 3 is nog niets te zien dus hopen maar ..

 

vanavond weer even een update bij mij.

 

sterkte verder in ieder geval.

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...