Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mustang

Wat voor vuurwerk steken jullie af?

Recommended Posts

Nee nee was niks loos met mij heb even paar weekjes gerelaxed hahahaha NOT!!!

 

Mooie collectie amnees!ben benieuwd naar die 600s triplex cake!die 100s 2inch is erg mooi!tested it idem met paar 2.5inch cakes....

Nog paar mooi bonbridge 4inch cakes gescoord.....voel me organen nu al wapperennnnn

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik raad je eens aan om een keer explod of cobera's te proberen daar is de mammoth niks bij :D

Cobra 6 is wel hard ja B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer is dat er veel onverantwoord mee wordt omgegaan waardoor er een hetse is tegen dat spul!

 

Maar een 150grams italiaanse bom/uitje overruled toch echt we'll alles hoor haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan we over rule praten ?

 

Delova rana 250 gr! Geloof me!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zag net op tv noord holland dat ze bij beverwijk vuurwerk verkopen tot 80-90% korting,

waaronder een faillisement partij van een bekend vuurwerk bedrijf?

 

Weet iemand hier meer over?

En welk vuurwerk is dan 80-90% goedkoper?

 

Ben wel benieuwd,of is het te mooi om waar te zijn?

 

 

Die zaak zegt dat elk jaar ze stonden vroeger op de zwarte markt (bazaar) Ze verkopen gigantisch veel maar de helft doet het niet of voldoet niet aan de verwachtingen.

Dus ik zou zeggen doe het niet! voor dat geld kan je mooier spul krijgen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach 250g is best leuk maar een 5inch 2epm cilinder laat dat ding als een rotje klinken hahaha

 

Heb er zin in!kruitsnuivennn

 

Gaan we over rule praten ?

 

Delova rana 250 gr! Geloof me!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor de info man,

ik vond het al te mooi om waar te zijn.

Dit scheeld ons weer een lange rit en uren wachten in een rij voor klote vuurwerk.

Niet dat ik veel zal kopen want ik ben altijd stoned en dronken met oud en nieuw :D

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drank,drugs i.c.m. Vuurwerk is so not done!deze mensen komen ieder jaar op het nieuws en zorgen ervoor dat vuurwerk negatief in het nieuws komt!

 

Ik moet dat soort lui niet in mijn buurt zien of horen!je gaat ook niet stoned of dronken rijden,het idee dat je dan vuurwerk kan afsteken zegt iets over iemand grijze massa!

 

Grt

 

Thnx voor de info man,

ik vond het al te mooi om waar te zijn.

Dit scheeld ons weer een lange rit en uren wachten in een rij voor klote vuurwerk.

Niet dat ik veel zal kopen want ik ben altijd stoned en dronken met oud en nieuw :D

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zeg ik,

ik durf het nooit af te steken als ik stoned ben en hou dan altijd vuurwerk over.

 

Heb je wel eens een vuurwerk ongeluk 1 meter van je af zien gebeuren dat het bloed in je gezicht spat van je maat zn afgerukte hand?

Ik wel,ik heb nog steeds die angst in me en daarom steek ik nooit wat af als ik stoned en dronken ben.

Ja misschien wat licht sier spul maar zeker geen zwaar spul.

Zelfs nuchter ben ik bang voor het zware vuurwerk.

Ik stak het graag af,maar durf het niet meer.

 

Je reactie komt vijandig over op me mustang,(die quote met mijn post en jouw reactie er bij)

net of ik iets verschrikkelijks zij.

Ik bedoel het niet slecht,je moest eens weten wat ik heb gezien op oud en nieuw.

Iets wat ik nooit meer kan vergeten

 

Ik kijk wel,maar die angst blijft altijd in me dat het ook door een ander zn fout kan gebeuren.

 

Steek nooit vuurwerk af als je stoned of dronken ben,

je wilt niet meemaken wat er kan gebeuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee joh dat was niet vijandig bedoeld!heb niks tegen je, ging erom wat je zei en daar wilde ik even op inhaken!

 

Vuurwerk is net zo veilig als de gebruiker die het afsteekt! Ik ken alleen slachtoffers die hebben lopen kloten,stoerdoen etc etc!daar heb ik geen medelijden mee!

Mensen die blind raken door een pijl die omlaag komt of gloeiende resten is wat anders uiteraard!

Dat zeg ik,

ik durf het nooit af te steken als ik stoned ben en hou dan altijd vuurwerk over.

 

Heb je wel eens een vuurwerk ongeluk 1 meter van je af zien gebeuren dat het bloed in je gezicht spat van je maat zn afgerukte hand?

Ik wel,ik heb nog steeds die angst in me en daarom steek ik nooit wat af als ik stoned en dronken ben.

Ja misschien wat licht sier spul maar zeker geen zwaar spul.

Zelfs nuchter ben ik bang voor het zware vuurwerk.

Ik stak het graag af,maar durf het niet meer.

 

Je reactie komt vijandig over op me mustang,(die quote met mijn post en jouw reactie er bij)

net of ik iets verschrikkelijks zij.

Ik bedoel het niet slecht,je moest eens weten wat ik heb gezien op oud en nieuw.

Iets wat ik nooit meer kan vergeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry mijn excuses man,ik dacht dat je het tegen mij bedoelde....sorry.

 

Als ik soms zie hoe mensen met vuurwerk omgaan...

lawinepijlen op de grond enzo,vuurwerk naar mensen gooien,

als iemand bv al een rotje voor mn benen gooid schrik ik al.....

Klinkt stom,een rotje...maar het is de schrik.

 

Laat staan als ik iemand zie stunten en mijn lijf in gevaar kan brengen door bv een lawinepijl op de grond te leggen...

dan kan ik echt eng om de hoek komen,want door een ander zn stomme gestunt kan ik in gevaar komen.

Ik heb het toen gezien met mn maat,die zn halve hand er af was''geknald'',zn vingers die 50 meter verder in het gras lagen,die druk die ik in mn gezicht kreeg,de angst in mn maat zn ogen,mn blik op zn halve hand,damn....ik moest tegen mezelf vechten om niet out te gaan.

 

Iets wat ik nooit meer kan vergeten,en als iemand stunt met vuurwerk in mijn buurt kan ik echt kwaad worden.

Of als iemand vuurwerk naar mn hond gooide,ik ben vaak achter iemand aangerend hoor .

 

Ik blijf het mooi vinden dat vuurwerk maar echt zwaar spul zal ik denk nooit meer af durven steken,

als het fout gaat kan het goed fout gaan.

 

Vroeger had ik er ook schijt aan om lekker stoned en dronken toch af te steken maar het was echt fout.

er hadden ongelukken kunnen gebeuren en kan iedereen aanraden nooit stoned vuurwerk af te steken.

 

Anyhow ik wil dit topic niet verstieren met dramas,en wens iedereen veel afsteek plezier!

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals het er nu voor staat wordt het een koude,rustige nacht met net genoeg wind om mist te voorkomen,lucht wordt waarschijnlijk wel vochtig.

Maar de verschillende computermodellen zijn erg wispelturig de laatste dagen,nog even afwachten.................. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat de dikke mistbanken en smog maar komen!alles lekker potdicht!!

 

Ben zo blij dat we genoeg champagne hebben besteld om zo knallend het nieuwe jaar in te luiden!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog 6 dagies pfff...

 

Iedereen nog een super kerst gewenst!

 

Ik heb nog wat inkopen gedaan hehe

 

6 x 20 FP3X ( Poolse nitraten, 2.5 gr ) ( geloof het of niet, 2 euro voor 20 haha ).

3 x 4 Inch Bonbridge mortieren ( wat er vandaag mischien nog 6 worden )

 

En een echte echte echte nitraten mat ( dus niet met die kleine nitraatjes, nee met echte )

 

En dan nog een bestelling bij een Nederlandse shop.

 

Ik zal binnekort ook een leuke fototje en/of filmpje ''knallen''.

 

Grrrrrr-Oeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 dagen ist nieuwjaar ouwe!

 

 

4inch mortieren?wat ga je erin stoppen dan?rode rozen of maak je er een plantenbak van van die mortieren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Shells dan hehe..

 

Nja in de mortier zelf zou dat best kunnen..

Maar nee gooi er lekker 4 inch shells in haha..

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog een paar salutes besteld, nooit van gehoord maar heb een foto van een ijzeren vuilnisbak gezien waar der eentje in had gezeten, daar was niet veel meer van over kan ik je vertellen.

En ik kreeg nog een hong-deng-long sierpakket... het zal wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je niet weet wat salutes zijn zou ik er maar van af blijven! Dit is geen speelgoed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=GUxO0D3JM1w

 

Heb ff een filmpie geschoten van een 4 inch mortier!

Het zijn goedkope shells, dus standaard effect.

 

Heb er nog wat kunnen ''bestellen'' die wat gevarieerder zijn.

 

Dus binnekort hopelijk + 10, 4 inch shells.

 

Gr!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ff gekeken en het zijn lidu shells.. dacht eerst dat ik bonbridge shells zou krijgen.

Maar erg mooi effect in de lucht!

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bas22; zijn die zwaarder dan poolse bommen? En waarom zijn die dan zo gevaarlijk? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze vallen onder de gevaren klasse 1.1G

Dit zijn gewoon bommen!

Zit ook schietlont aan, dus gaan meteen af als je ze aansteekt!

Als je er geen verstand van hebt blijf dan aub van dit soort spul af!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...