Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ouwejopie

Justitie gaat samenwerken met banken om wietelers aan te pakken

Recommended Posts

Ach ja kan er ook nog wel bij, over een paar jaar is gezelligheid ook strafbaar.

 

Laat ze hun energie in dingen steken die wat voor de burger opleveren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is 5 plantjes nog wel legaal ;)

 

ik betwijfel het met al deze regels.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo breng je geen nieuws....

 

gewoon zo doen:

 

ma 30 nov 2009, 17:32 | 137 reacties

Banken en justitie willen wietteler aanpakken

 

DEN HAAG (AFN) - Banken gaan samenwerken met justitie om wiettelers met een plantage in hun met een hypotheek belaste koopwoning het huis uit te zetten. De Nederlandse Vereniging van Banken (NVB) voert hierover gesprekken met justitie, heeft een NVB-woordvoerder maandag gezegd.

 

De NVB en justitie bekijken of ze criminelen gezamenlijk kunnen aanpakken. Ze willen een zwarte lijst aanleggen van mensen die zich schuldig hebben gemaakt aan het telen van wiet. Deze informatie kan gebruikt worden bij de beoordeling van nieuwe hypotheekaanvragen of om een bestaande hypotheekovereenkomst op te zeggen.

 

,,Het gaat om verkennende gesprekken. De maatregelen moeten nog op juridische implicaties worden getoetst'', aldus de zegsman. Huurders mogen door woningcorporaties al langere tijd uit hun woning worden gezet als daar wiet wordt geteeld.

 

bron:

 

http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/545...en__.html?p=1,1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjonge jonge als je uit je koophuis gezet kan worden voor wietteelt ! dat gaat wel heel ver !

 

Zijn er trouwens landen waar ze daar milder in zijn als hier ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze kunnen dit toch niet zomaar doen bij elke burger,laat ze maar dat soort dingen doen bij de criminelen en niet de gewone burger die 5 plantjes op zolder heeft voor eigen gebruik.

Er is natuurlijk een dunne grijze lijn die deze twee groepen van elkaar scheidt,maar het verschil is er en ze moeten afblijven van onschuldige burgers en van mensen die misschien net even teveel hebben liggen voor eigen gebruik.

Maarjah leg jij maar uit aan oom agent dat als je 5 gram per dag rookt je het echt geen jaar volhoud met 30 gram.

eerder een klein weekje B)

Als er geen bewijs is dat er iets fout is gedaan(veiligheid,wet etc.),moeten ze je laten gaan en je planten en apparatuur laten staan ;)

Laat degene die voor zijn huis betaald er ook in wonen ,komop zeg! het is toch jouw huis?! daarvoor koop je toch?!

Laat ze even hun tijd beter besteden>

 

Peace,

Collie Weed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik maar eens een spoedcursus Duits ga volgen.

Ik verwacht ook een muur om NL heen binnekort.

 

Zijn ze dan echt zo dom?

Snappen ze dan echt niet dat ze de prijs alleen maar opvoeren? (dank daarvoor)

Snappen ze dan echt niet dat de criminelen waar het omgaat, niet kweekt in zijn eigen huisje met hypotheek?

 

Nederland is zo kansloos aan het worden.

Ooit was ik trots om Nederlander te zijn.

 

Misschien een lokale 2012 in Den Haag?

Kan dat?

 

zucht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...