Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Thaman

Oosten ? Super mini plantje ... lowrider2

Recommended Posts

Hey,

 

Gewoon voor de fun was ik benieuwd of ik mn Lowrider2's nog op de natuurlijke zon zou kunnen kweken. Nu ging ik nog eens ff goed kijken maar nu zie ik bij de een dat hier toch behoorlijk wat haartjes (al dan niet alle.....ofja die paar die er uberhaupt zijn :blink: ) bruin zijn. Toch zijn het wel zo'n mini topjes.... zijn deze rijp voor de oost ???? Misschien kan ik er wel één hele peuk vanaf halen (ach het gaat om de fun toch :verrygood ).

 

Hier wat foto's. Ik heb nog wel 4 dagen geleden bewatert met flores.... nog ff een weekje alleen water geven ??

 

PS:....t is mn eerste kweekje...vandaar de vragen ;)

 

DSC01782a.jpg

 

DSC01784a.jpg

 

DSC01783a.jpg

 

hier trouwens een foto van het zusje.... staat precies evenlang... exact onder dezelfde omstandigheden. Deze lijkt het een stuk beter te doen. Is 2 tot 3x zo groot en hier beginnen sinds 2 weken de toppen te vormen. Deze zijn ook nog helemaal wit en dus nog lang niet zo ver......

 

DSC01793a.jpg

 

DSC01794a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

in totaal tel ik ongeveer een 10 tal bruine haartjes ;)

mischien kun je iets anders met dat plantje doen,

tis een erg lief ding maar volgens mij heb je er niks aan.

plantje ziet er trouwens erg mooi en gezond uit,

 

greetz lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites
mischien kun je iets anders met dat plantje doen,

tis een erg lief ding maar volgens mij heb je er niks aan.

 

 

greetz lemon

 

Heheh GENIAAL HE.... denk dat ik echt de ultime bonsai wietplant heb gekweekt. Tja groeien wou hij niet..... Z'n zusje iets meer.... maare ik sta voor alles open. Misschien een testje....hoe lang kun je een plantje in leven houden (gezien ze hier allemaal om gaan).... hehe

 

Iemand suggesties ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ghehe grappig plantje hoor ;)

 

mischien kun je van de opbrengst wel een jointje draaien :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ze buiten hebt staan zou je ze nog een tijdje binnen kunnen zetten. misschien zijn de bruine haartjes gekomen van het ;) lekkere weer.

 

hoe oud (jong) zijn ze nu?

 

funny bonzai-tje :verrygood

 

grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je ze buiten hebt staan zou je ze nog een tijdje binnen kunnen zetten. misschien zijn de bruine haartjes gekomen van het :verrygood lekkere weer.

 

hoe oud (jong) zijn ze nu?

 

funny bonzai-tje :smoke

 

grtz.

 

Nee ze staan hier mooi voor t raam....raam op t zuiden :blink: pff hoe oud zullen ze zijn...dit is wk11 of wk12..

 

Wedstrijdje wie t kleinste volwaardige plantje kan kweken ;) ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er was er een tijd geleden nog 1. Nog veel kleiner. Echt een top op een sateprikker in een bakkie bij wijze van spreken.

 

Heb al gezocht, maar kan de foto niet vinden.

 

Wie helpt ff?

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maargoed,

 

1: Hoe lang zou ik hem nog kunnen laten staan....---> wat zijn de gevolgen van te lang laten staan ?

2: Wat anders zou ik ermee kunnen dan oogsten en 1 gram eraf halen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat plantje ziet er mooi uit ;) ik ben ook zo begonnen mn eerste plantje haalde ik ook iets van 1 gr af je kan altijd oogsten en dat wiet gewoon tussen 2 kranten leggen paar daagjes drogen en eventjes genieten en de volgende keer dikke toppen kweken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, maargoed dan nog de vraag...wat gebeurt er eigenlijk als je ze te lang laat staan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan sterft de plant gewoon af.

Cannabis is een eenjarige plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan kun je beter je plantje omhakken en lekker drogen,

hopen voor je dat er 1 heerlijk jointje vanaf komt...

mischien kun je er wel een lekker bluntje van draaien ofzo,

maar dat ook eventjes een rookverslagje ;)

 

greetz lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites
dan kun je beter je plantje omhakken en lekker drogen,

hopen voor je dat er 1 heerlijk jointje vanaf komt...

mischien kun je er wel een lekker bluntje van draaien ofzo,

maar dat ook eventjes een rookverslagje B)

 

greetz lemon

 

bluntje ? dat is gewoon de complete plant oprollen ofzo ? :lol:... jah t zegt me niet zoveel. ;) Wel een vriend van me heeft eens in een dolle bui een complete wietplant in een krant gerold en met een gasbrander aangstookt.... raar maar waar was dat niet zo'n suc6 :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluntje ? dat is gewoon de complete plant oprollen ofzo ? :lol:... jah t zegt me niet zoveel. :lol: Wel een vriend van me heeft eens in een dolle bui een complete wietplant in een krant gerold en met een gasbrander aangstookt.... raar maar waar was dat niet zo'n suc6 ;)

dat t geen suc6 was wil ik wel geloven hahahahah B)

bluntje is vloei met smaak dat bruine vloei nooit gezien?

kost maar 2 euro ofzo 2 vloeitjes is wel lekker op zn tijd ;)

..en daar rol je trouwens niet je hele plant in

Share this post


Link to post
Share on other sites

een bluntje kan je kopen bij nachtwinkels en tabaks zaken enzo, soms ook wel te koop bij een tank station.

allerlei verschillende smaken, ik rook zelf eigenlijk altijd "apple martini"...

die heeft een super zoete smaak, je likt echt je lippen erbij af.

dat spul is egt heerlijk, als je er 1 draait moet je hem niet likken zoals een vloeitje...

moet echt supernat zijn, alleen dan plakt hij goed.

veel plezier met je wiet B)

 

greetz lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houdt een blunt niet in dat je gedroogde wietbladeren als vloei gebruikt? Of heb ik nou gewoon teveel gesmoked?

Share this post


Link to post
Share on other sites

neen, blunts worden in amerika veel gerookt..

eigenlijk is een bluntje een opengesneden sigaar,

het buitenste blad word wiet in gedaan, gedraaid, gelikt... dan heb je een bluntje...

een of ander genie is op het idee gekomen om alleen dat buitenste blad te gaan verkopen, maar dan met een smaakje en wat minder moeilijk te draaien. dat is een bluntje,

 

lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed, oke natuurlijk was mijn antwoord om even te dollen, maar uit mijn sigarentijd (ofwel, engineer bij meerdere sigarenmachines / tabaksmachines producenten), is mij bijgebleven dat een blunt inhoud dat het een bosje / wikkel is wat enkel bestaat uit tabak (dus geen papier). In amerika word absurd veel sigaren met enkel bandtabak als omblad gerookt. In nederland en de rest van europa krijg je die troep niet verkocht, sterker nog er moet belastingtechnisch altijd een 100% natuurblad spiraalvorming omgewikkeld zijn wil het verkocht mogen worden als een sigaar.

 

In amerika valt alles wat een bruine buitenkant heeft (ook bruin papier) volgens de belasting onder een sigaar en dus minder tax.

 

Effin, ik ken die vloeitjes en soms ook kokertjes wel. Deze zijn vaak van sigarenbandtabak gemaakt en kunnen geflavored zijn. Heb destijds zelfs nog ooit aan een prototype gewerkt waarbij dergelijke kokertjes (wel van sigarettenvloei) gebruikt / gemaakt werden tijdens het proces... Er zijn nog reguliere sigaretten types welke net als een joint conisch zijn. Met het prototype voor de machinale productie werden dus conische sigaretten gemaakt.... Jullie voelen hem al...je kunt er volledig machinaal joints mee maken. Ook een van de redenen dat het nooit verder in ontwikkeling is genomen B) destijds......

Share this post


Link to post
Share on other sites
neen, blunts worden in amerika veel gerookt..

eigenlijk is een bluntje een opengesneden sigaar,

het buitenste blad word wiet in gedaan, gedraaid, gelikt... dan heb je een bluntje...

een of ander genie is op het idee gekomen om alleen dat buitenste blad te gaan verkopen, maar dan met een smaakje en wat minder moeilijk te draaien. dat is een bluntje,

 

lemon

 

De sigaren die ze daar gebruiken zijn PHILLIES blunds,ook hier verkijgbaar.

Als je die opensnijd heb je twee blaadjes buitenste groter en bleker wordt wegggegooid,het binnenste iets donker en kleiner wordt gebruikt voor de blund.

 

(gewoon ter informatie B) )

 

rastaone

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wedstrijdje wie t kleinste volwaardige plantje kan kweken B) ??

 

 

Er was er een tijd geleden nog 1. Nog veel kleiner. Echt een top op een sateprikker in een bakkie bij wijze van spreken.

 

Heb al gezocht, maar kan de foto niet vinden.

 

Wie helpt ff?

 

EmTee

Antw: that was me ;) (en m'n lowryder)

 

hier de volledige plant:

gallery_21013_7406_57241.jpg

 

hier de volledige plant geknipt :lol: was toch lekker een dikke joint

gallery_21013_7406_73714.jpg

 

Grz Broodje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo, ik ben nog echt een amateur kweker en ben pas net begonen met mn eerste plant, hij heeft nu 5 weken in de groei gestaan zonder groei middel en ik heb hem nu in de bloei gezet, ik gebruik alga bloom. Hoe lang gaat het duren voor ik de eerste bloemetjes zie?

 

grt amateurtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi wietplant007,

 

zou je jezelf ook nog even willen voorstellen zoals je in de welkomstrmail is gevraagd.

 

2. Stel je DAARNA voor in de wie is wie sectie

 

Verder is er best veel te vinden in de sticky's, en als je dan nog steeds niet het antwoord vind, begin dan een eigen topic.

zo een oud topic weer even bumpen is niet helemaal de bedoeling.

 

Veel plezier hier.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...