Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jaap10

g-tools

Recommended Posts

hoi iemand evaring met g-tools ben geintreseerd in tempratuur en hoeveel gram per wat

 

Afmetingen (hxbxd): 176 x 118 x 78 cm

vermogen: 600W

 

ventilator: PK 125-225-360M3 per uur

filter: Carbon actieve filter 400m3

transformator: ELT 600W compact

lamp: 600W

relais: OMRON 40A

schakelklok: graesslin type analoog

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat verwacht je nou?

dat iemand nou aan de hand van de lamp, je kast en afzuiging uit gaat rekenen hoeveel gram per watt je hieraf gaat halen?

kan je een beetje kweken?

heb je hier wel geld voor?

wat voor voeding ga je gebruiken?

wat voor planten zet je neer?

ga je kweken op aarde of op iets naders?

zet maar zoveel mogelijk info neer...

zelfs dan kan nog niemand voor jou uitrekenen hoeveel gram je gaat pakken,

kortom: er zijn veel teveel variabelen,

jij wilt gewoon weten wat je per oogst kan verdienen neem ik aan...

dat gaat je niet lukken denk ik,

kijk veel rond op het forum en leer daarvan.

 

Greetz lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT leer quoten, lees hier hoe we het graag willen.

 

 

wat ik verwacht ? dat als je niks te melden hebt dat je niks moet typen ik vraag tog wie er ERVARING heeft met g-tools ik heb het hier tog niet over een zelf getimerd kastje ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb het hier tog niet over een zelf getimerd kastje ofzo

hoi Jaap,

ook een standaard g-tool kast is geen pingpong ballen machine...de kweker kweekt, niet de kast..

 

mocht je lemon niet geloven.... bel even met g-tools morgen ;)

 

beginnende kweker: 0.0 - 0.4 gram/watt

gevorderde kweker: 0.8 gram/watt

topkweker : 1.0 gram/watt

topkweker + co2 : tot 2.0 gram/watt

 

 

advies: ga veel lezen hier of koop een goed boek

gr en succes !

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik verwacht niks ik vraag aleen wie er ervaring mee heeft en over dat lezen ben hier langer aan het lezen dan jij lid dus liever even een ractie van iemand die een g-tools heeft staan en aan die theorieen daar heb ik niks aan dat had ik in 2007 al gelezen

Share this post


Link to post
Share on other sites

rustig rustig..het is zondag mensen, morgen is er weer tijd voor stress.

 

Wat Lemonhaze bedoeld is dat er geen simpel antwoord is. je opbrengst hangt af van veel factoren.

Wat Lemonhaze wellicht bot, maar terecht opmerkt is dat wat aanvullende info wel prettig is omdat je anders waarschijnlijk geen of een half antwoord krijgt.

 

Over de temp kan ik alleen maar zeggen dat dit mede afhankelijk is van waar je je verse lucht haalt, en waar je in afblaast. gebruik je een kap of cooltube.. een cooltube lijkt me wel aan te bevelen in zon kastje.

360m3 afzuiger lijkt me aan de krappe kant voor in een warme zomer, tenzij je een tube gebruikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaap...;) i rest my case :smoke :verrygood :blink:

maar, even goed succes man !!

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals Lemonhaze en carpe_diem zeggen zijn de vactoren bij iedereen anders.

 

Als iemand nu wel een g-tool heeft en 2 g/w draait en jij maar 0.5, ga je hem dan beschuldigen omdat je je belazerd voelt?

 

En hoelang je hier op het forum zit heeft niks met je aanmelddatum te maken.

 

Jij kan je in 2007 al geregistreerd hebben en dat je nu in 2009 pas begint met kweken en nu pas info zoekt,

 

terwijl iemand vanaf 2007 al mee leest en zich pas in 2009 registreerd.

 

Datums zeggen dus NIKS!

 

Grtz HM

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bedoel het helemaal niet bot hoor, verre daarvan.

maar mensen hier op het forum die een G-tools kast hebben die hebben vast wel een kweekverslag.

zoek je dat toch even op,

 

waarom wil je trouwes de temperatuur weten, die regel je helemaal zelf in zo'n kast.

anders bel je G-tools gewoon ff op voor info, resultaten etc.

 

heb net ff voor je gezocht maar geen G-tools kweekverslag hier, teminste niet zo 1,2,3....

veel succes verder,

 

lemonhaze:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik verwacht niks ik vraag aleen wie er ervaring mee heeft en over dat lezen ben hier langer aan het lezen dan jij lid dus liever even een ractie van iemand die een g-tools heeft staan en aan die theorieen daar heb ik niks aan dat had ik in 2007 al gelezen

 

Nou dan is het duidelijk toch, je hebt je antwoord al. Moet je in die jaren al lang een keer gelezen hebben. Draaien met die hap!

 

Er zullen best mensen Gtools gebruiken, alleen niet al te veel. Hier zitten meer tenten op het forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik verwacht niks ik vraag aleen wie er ervaring mee heeft en over dat lezen ben hier langer aan het lezen dan jij lid dus liever even een ractie van iemand die een g-tools heeft staan en aan die theorieen daar heb ik niks aan dat had ik in 2007 al gelezen

Nou kerel als jij echt zo lang mee aan het lezen zou zijn dan had je deze vraag niet eens meer hoeven stellen! De hoogte van de opbrengst ligt grotendeels in handen van de kundigheid van de kweker. En de mensen hier proberen je te helpen, door je zo op te stellen zullen zich vele nog eens bedenken om je te helpen!

Je meent toch niet dat je een paar dames in je kastje kunt zetten en de rest vanzelf gaat of wel ;) Denk eens even logisch na voor je een onzin topic opent, en als je dan zo'n zinloos topic opent behandel de mensen die je desondanks toch proberen te helpen met een beetje respect!

Kweken is nou eenmaal GEEN makkelijke manier om veel geld te verdienen, al denken velen daar helaas anders over. En vervolgens vervuilen ze de markt met waardeloze en vaak zelfs bewerkte rotzooi waar je nog geen openhaard op kunt laten roken! Dus zet je kasje gewoon neer en bouw alles zorgvuldig op, lees in de tussentijd nog wat kweekverslagen door en je zult zien dat je over zo'n 10 weken (na de start) een lekker rokertje hebt ontwikkeld. En daarna wordt je er elke ronde iets beter in en zul je gemiddeld op een 0,7 á 0,8 g/pw uit gaan komen, maar het kleinste foutje van jou kan je eindopbrengst al verzieken. Daar doet een G-Tools kastje ook niks aan......

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ja hoop bla bla maar zelfs wat je QUOTE lees je niet ben er klaar mee mag van mij een slotje op en hang mij accaunt maar aan de wilgen ik lees hier al zo lang en lach me hellemaal de tering had dit soort andtwoorden wel verwacht nou blow blow blow maar 500 kuub is genoeg voor 1200 watt en led is de toekomst daaaaaaaaaaaaag

Edited by Aad
onnodige quote verwijdert

Share this post


Link to post
Share on other sites
hang mij accaunt maar aan de wilgen ik lees hier al zo lang

dat leest al 2 jaar hier...heeft zich niet voorgesteld en kan niet quoten... :blink:

goedzo Jaap, blowen kan je al een beetje , nu nog schrijven en kweken .... :smoke perfect dat je niet meer terug komt, je weet alles al.. ;)

wat zei die Heracles trainer gisterenmiddag tegen die trainer van Roda Jc ookalweer? :D

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap echt niet wat je nou zit te trippen ik bedoel als je echt zoveel leest en ff logisch nadenkt kom je hierop:

 

lamp 600watt dus haal je NOOIT meer dan 600 gram, tenzij je haze kweekt en/of met co2 kweekt

 

was dat nou zo moeilijk jongen?

 

P.S. LED is niet de toekomst dat is plasma

Share this post


Link to post
Share on other sites

al die mensen die met die domme vragen komen omdat ze te beroerd zijn om te zoeken ;)

 

en dan ook nog niet eens een advies aan willen nemen, wat word ik moe van die mensen zeg

 

maar zal wel weer iemand zijn die verwacht er veel geld mee te kunnen verdienen met een dubbeltje op de 1e rang :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen terrorjaap maar TERROR op JAAP ;)

dit is egt een onzintopic,

 

om terug te komen op de vraag van jaap10,

grammen per watt: 3 temperatuur is 27,6 graden.

succes met kweek, ik hoop dat je kilo's wiet gaat pakken en rijk word.

dit topic kan wel op slot....

 

greetz lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een gejank Jaap, goeie indruk zo! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg wel medelijden met hem hoor, als je zo reageert ben je toch wel heel erg zielig ;) Zal wel een moeilijke jeugd gehad hebben :verrygood

Maar hij heeft het toch voor elkaar gekregen om iets verstandigs te zeggen, topic kan dicht en hij wilt gebanned worden :smoke Kan die gelijk een cursus Nederlands gaan doen nu die tijd over heeft :blink:

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sjongejonge zeg..dan hebben jullie het over jaap?

goed, japie had even meer zn best moeten doen maar dat afbranden van jullie slaat ook als een kut op een sinaasappel, is dat nou nodig?

hoop dat jaap de hint over het doorspitten van het grote internet inmiddels heeft opgepikt en er zn voordeel mee doet.

en jullie moeten je diep diep gaan schamen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou mét sinaasappel..ik weet t niet hoor..

 

begin eerst maar eens met er een banaantje uit te happen..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...