Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Elmo2007

Mijn hobbyhok 1keer 600w

Recommended Posts

hierbij dan toch maar een topic openen van mijn kweekjes .,er loopt vanalles door elkaar van groei tot bloei...

ik heb nog geen fotos van hoe en wat..

 

maar goed wat er nu staat

 

in het bloeihok

1keer 600w lamp merk Phillips

4 keer tl bak per tl bak 2x 36w aan de muur geschroefd

1 ventilator 32w

1 keer afzuiging

 

2 keer Jamaican uit zaad ,staan nu al 7 weken in de bloei(hok).op 10/14 (nog 10 tot 14 weken te gaan )

 

in het groeihokje

1 keer tl 2x18w

 

1 keer eigen kruising (nlx x purple)

 

8 keer stek van de Jamaican..

 

 

dit was het voor nu ..

ff foto dinges regelen ....

 

 

 

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

|Kudtzooi, de mooiste plant, is binnen 1 nacht helemaal verdroogd................ mja uithuilen en doorpakken dan maar..

 

Ik ben al andere zaden aan het ontkiemen te weten 10 x NLX en 10 x WW

 

eens kijken of dat wat word.

 

Groetjes uit Sesamstraat

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben benieuwd naar je verslagje,

foto's plaatsen is wel belangerijk natuurlijk hea...

wat HM al zegt, laat ons smullen.. B)

 

lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites
die zaad jamaican waar komt die vandaan?

ben nog steeds opzoek naar zaad die uit jamaica komt

hey hallo , dat zaad komt uit Jamaicaanse wiet wat ik in de shop gekocht had..

t waren bruine opelkaar gedrukte toppen , en dr zaten her en der een aantal mooie zaden in

 

heb er nog 30.

 

 

 

grtz

 

met foto`s ben ik bezig , ff maatje zn professionele camera ff lenen

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry mensen, nog geen foto`s

Maar een maat van me is even langs geweest om een voedings vaatje van 10l te maken

met de voedings lijn van Canna

Ik heb zelf al jaren ook 1 componenten spul van Canna gebruikt ,maar pleurde maar wat in het water.. ;)

 

Die maat van me , heeft dus wel ec en ph meters :wtf: ik blij :lol:

 

Wat we gebruikt hebben

30ml Canna Vega A&B

5ml Canna Rizhotonic

30ml CannaZym

40ml CannaBoost

15ml Canna PK 13/14

 

De ec staat op 1,99

De ph staat op 5,76

 

Ik gebuik het nu 4 dagen voor de ene Jamaican die nog wel redelijk bloeit,

En voor de 2 Grote Thai`se dames(eerste haartjes gisteren ontdekt)

 

En de 4 kleine Thai plantjes (soort van Lowrider pheno`s ofzo B) ) Alle 4 tussen de 12 en 17 cm hoog.

Die zijn net zo oud als de 2 grotere zussen maar , worden maar niet groter... maar beginnen nu na 4 weken onder 12/12 wel te bloeien .

 

En die 10 nlx en 10 ww zaden zijn niet opgekomen, bij nader onderzoek bleek dat de zaden vanbinnen verrot zijn, t is leuk als je wat zaden weggeeft /krijgt.Maar geef, /krijg dan niet/Wel iets wat verrot is...

:lol: ;)

Mja, Elmo wil wel wat te hobbyen en te roken hebben dus had ik maar weer 4 Jamaican zaden in de verse grond gestopt en bewatert met CannaRizothonic......

En wat schetst mijn verbazing toen ik vanmiddag het groeihokje opendeed... ik heb al 2 kleine Jamaican plantjes :D :nerd :nerd

 

 

Ik hoop dat ik het met die voeding een beetje goed doe, maar de planten schijnen het wel lekker te vinden , in plaats van dat gifmengsel wat ik ze gegeven had....

Ik ga jullie ook niet vertellen wat de ec en ph waardes van het oude water waren,want nu ik dat weet snap ik best dat die grote mooie Jamaicaanse dame binnen een paar dagen compleet verdort was... mja met dit nieuwe vat gaat het hopelijk een stuk beter !

Nou Groetjes uit Sesamstraat dan maar weer

 

Elmo

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorry mensen, nog geen foto`s

Maar een maat van me is even langs geweest om een voedings vaatje van 10l te maken

met de voedings lijn van Canna

Ik heb zelf al jaren ook 1 componenten spul van Canna gebruikt ,maar pleurde maar wat in het water.. ;)

 

Die maat van me , heeft dus wel ec en ph meters :wtf: ik blij :lol:

 

Wat we gebruikt hebben

30ml Canna Vega A&B

5ml Canna Rizhotonic

30ml CannaZym

40ml CannaBoost

15ml Canna PK 13/14

 

De ec staat op 1,99

De ph staat op 5,76

 

 

 

Ik gebuik het nu 4 dagen voor de ene Jamaican die nog wel redelijk bloeit,

En voor de 2 Grote Thai`se dames(eerste haartjes gisteren ontdekt)

 

En de 4 kleine Thai plantjes (soort van Lowrider pheno`s ofzo B) ) Alle 4 tussen de 12 en 17 cm hoog.

Die zijn net zo oud als de 2 grotere zussen maar , worden maar niet groter... maar beginnen nu na 4 weken onder 12/12 wel te bloeien .

 

En die 10 nlx en 10 ww zaden zijn niet opgekomen, bij nader onderzoek bleek dat de zaden vanbinnen verrot zijn, t is leuk als je wat zaden weggeeft /krijgt.Maar geef, /krijg dan niet/Wel iets wat verrot is...

:lol: ;)

Mja, Elmo wil wel wat te hobbyen en te roken hebben dus had ik maar weer 4 Jamaican zaden in de verse grond gestopt en bewatert met CannaRizothonic......

En wat schetst mijn verbazing toen ik vanmiddag het groeihokje opendeed... ik heb al 2 kleine Jamaican plantjes :D :nerd :nerd

 

 

Ik hoop dat ik het met die voeding een beetje goed doe, maar de planten schijnen het wel lekker te vinden , in plaats van dat gifmengsel wat ik ze gegeven had....

Ik ga jullie ook niet vertellen wat de ec en ph waardes van het oude water waren,want nu ik dat weet snap ik best dat die grote mooie Jamaicaanse dame binnen een paar dagen compleet verdort was... mja met dit nieuwe vat gaat het hopelijk een stuk beter !

Nou Groetjes uit Sesamstraat dan maar weer

 

Elmo

 

is die ec niet wat te veel?

ik gebruikte in het begin ec 1.60

staan nu in bloei

hoeveel gebruik jij dan in bloei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
is die ec niet wat te veel?

ik gebruikte in het begin ec 1.60

staan nu in bloei

hoeveel gebruik jij dan in bloei ?

 

ik zit nu in de bloei 2e fase,

 

hoi , die ec dat zit wel goed hoor , want ik zit met die jamaican al in de 2e bloeifase, dus dat kan ze wel hebben , ik ben ook puur voor mn eigen lol bezig , want alles wat er afkomt, smoke ik zelf weer op.

 

ik heb nog nooit ec of ph gemeten, laat staan zo`n meter gezien.

 

en die maat van me doe het al jaren met meters, en we hebben de voedings kaart van Canna gebruikt , en die geeft zelfs een ec van 2 / 2,1 aan , dus daar zit ik net iets onder

 

grtz

uit sesamstraat

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry mensen , maar de fotos zijn in de maak , nog een weekje wachten , heb dan ook wel foto`s van de nieuwe \Jamaican zaailingen ..

tot volgende week

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker kweekje hoor,

 

jammer van de foto's, maar dat wist je nu wel denk ik.

 

Ik heb mijn eerste kweek ook helemaal niks gemeten en/of toegevoegd en toch redelijk kunnen afbloeien. Opbrengst was niet gigantisch maar de kwaliteit was gewoon goed, en dat is vind ik als je voor je eigen gebruik kweekt veel belangrijker.

 

ik volg je!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Babylonboy , ja sorry voor de foto`s, , maar bedankt dat je me volgt :verrygood

 

till next week

 

Grtz E

Share this post


Link to post
Share on other sites

avond :verrygood even een update :

 

 

hallo mede gowers , nog geen foto`s helaas , maar misschien wel zo leuk om even te vermelden is dat toch 4 van de 5 Jamaican zaadjes echt ontkiemd en nu een plantje zijn !

 

die had ik maar gezaaid omdat mn mooiste overleden was ..

grtz E

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Elmos.... :whistling

 

Probeer toch maar eens wat fotos te plaatsen,....is een stuk leuker natuurlijk.

De thaise slettebakken lijken me wel erg klein.

Ik wil wel eens zien wat voor vlees we in de kuip hebben. :wacko:

 

Groetjes Pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Pukkel, en ieder ander die dit wil gaan volgen : ik heb zelf geen camera en ben t kabeltje van mn telefoon kwijt.... dus die foto`s zullen helaas nog even niet geplaatst kunnen worden :wacko: en ik weet dat het daar toch om gaat hier...

beter laat dan nooit :whistling

dus..

 

tot later..

Share this post


Link to post
Share on other sites

MENSEN .. net bij Twindaddy80 ook al gedaan ,

maar in mn eigen draadje ook maar even doen ......................... ;) :D

 

 

 

 

 

IEDEREEN EEN GELUKKIG EEN VRUCHTBAAR 2010 !!!!!!!!!!!!!!!! :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja eindelijk is het zover ... :lol: ;) ;) FOTO`S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

hier als eerste, mn eigen kruising Purple X Nlx van boven gallery_24304_9389_25599.jpg gallery_24304_9389_1004779.jpg

En mn Jamaican schatjes , (6 weken oud) en al 1 week in t bloei hok .. ( heb de foto`s in het groei hokje gemaakt, onder tl licht..) gallery_24304_9389_1008177.jpg

En alle drie apart 1 de grootste getopt..

gallery_24304_9389_963395.jpg

 

de kleinste niet getopt gallery_24304_9389_42638.jpg

 

de middelste getopt gallery_24304_9389_233126.jpg

 

en zo schattig .. de stekjes van mn eigen kruising gallery_24304_9389_364635.jpg ze staan op alleen water... en wedden dat die gaan wortelen ... .. want de planten waar ik dit topic geopend heb destijds zijn en al dood en opgerookt maar van de plant die dood was gegaan had ik de mooiste tak afgesneden en in alleen water gezet.. en kijk wat er van dat takje gekomen is gallery_24304_9389_242998.jpg :D

 

 

En als dank voor Pukkeltje zijn gulle gift hier een lemon sativa plantje

gallery_24304_9389_721102.jpg

voor vanavond genoeg foto`s

 

 

 

 

dit is ook niet echt een verslag van 1 teelt. t is gewoon leuk om met die plantjes bezig te zijn ..voor de lol

 

maar van de plant van mn eigen kruising heb goede verwachtingen .. ze was nog geen 4 weken oud van ontkieming en ze liet dr geslacht al zien.. :D deze plant dusgallery_24304_9389_25599.jpg

 

 

alle op en aanmerkingen zijn welkom.. en dat ik aan loop te klooien weet ik zelf ook wel ;)

 

t gaat me niet om opbrengst...

 

Groeten Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw mooie plantjes hoor elmo!

 

ik ga je volgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eindelijk foto's

 

zien er goed uit

 

ga je volgen

 

groeten

 

skunkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dankjjullie wel voor jullie reacies :lol:

 

skunkie en marc.. :D

 

Ja het heeft even geduurd maar vanaf nu

ben ik van plan om een 2 wekelijkse update te gaan doen .. .. met foto` s uiteraard.. ;) ;)

ok hier dan een foto van mn bloeihokje gallery_24304_9389_776451.jpg met lamp aan dat wel

 

ill keep u informed.. ..

 

 

Groeten Elmo2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update :

 

Ik had van een gerespecteerd forum-member zaden gehad

 

namelijk de soortjes

 

Lemon Sativa & Basic Beer van Sannie

 

Daar van had ik van elk soort 1 zaadje laten ontkiemen..

De Lemon was al opgekomen.. En maar tot mijn verbazing zag ik in het Basic Beer potje net een kopje boven de grond komen .. :lol:

 

De foto`s volgen snel ..

 

Groetjes

 

Elm02007

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zal toch een paar dagen moeten haha :lol:

 

Maar dit weekend komt er een update met de babyt`jes erbij ... !

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom ik wel ff op kraambezoek, lekker roze beschuitjes eten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...