Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ronnie B.

Oproep aan de mensen van en in Nederland

Recommended Posts

Oproep aan de mensen van en in Nederland

 

De afgelopen weken hebben zich gekarakteriseerd door berichten over elektronische kastjes die van alle auto’s informatie moeten gaan verzamelen, de Europese President die nu bekend is geworden en nog geen greintje van een democratisch proces heeft doorlopen, grote banken die toch weer een paar miljard toegestopt krijgen, Minister Klink die toch maar wel kleine kinderen wil laten vaccineren met een ongetest vaccin waarvan mensen wereldwijd ziek zwak en misselijk worden, en gemeenten die filmpjes van onrechtmatige huisinvallen laten verwijderen. En dat zoals gezegd binnen enkele weken tijd.

 

 

Hoeveel hebben we als Nederlandse bevolking nog nodig om in te zien dat het totaal de verkeerde kant op gaat met de vrijheid van doen en laten waar Nederland jarenlang zo bekend om heeft gestaan? Terwijl we in Nederland praten over het sluiten van de coffee-shops en bezit van marihuana of een paar planten nog steeds een reden is voor opsporing, worden de eerste coffee-shops in de VS ge-opent, heeft Californië zelfs al meer uitgiftepunten voor medische marihuana als wij coffeeshops hebben en beginnen enkele Zuid-Amerikaanse landen met het decriminaliseren/legaliseren van niet alleen soft- maar zelfs enkele hard-drugs vanwege het totale faalbeleid van koene ridder Amerika. En dat terwijl toch al jaren is aangetoont dat decriminalisatie en liberalisatie enkel leidt tot minder gebruik en minder rand-criminaliteit.

 

 

Wanneer gaan we inzien dat de overheid zichzelf echt niet wenst weg te faseren uit de samenleving, maar het liever andersom ziet. Kijkt u tegenwoordig eens naar een willekeurige aflevering van Zembla; bouwfraude, bestuursrecht, vriendjespolitiek op gemeente niveau, belastingvrijstelling voor corporaties terwijl de bevolking uitgeknepen wordt tot het uiterste. Hoe ver moet het nog gaan willen we op staan en zeggen: tot hier en niet verder?

 

 

Wij zijn mensen. Oude mensen, jonge mensen, mensen met verschillende kleurtjes, verschillende ideeën, verschillende ervaringen, verschillende afkomst en zelfs een verschillend geloof in de indeling van het universum; Christelijk, Moslim, Joods, Bhoeddist, Wiccan, Atheïst of simpelweg vrijdenker. Iedereen is uiteindelijk diep van binnen hetzelfde. Terwijl we ook allemaal zo anders zijn. Mooi is het niet?

 

 

En toch vinden enkele mensen het nog steeds nodig om ons te blijven wijzen op onze verschillen. Want die groep mensen is slecht, en die groep dat zijn maar kwaaielingen, en met die hippies, daar kan je geen samenleving op bouwen, enfin, u snapt het waarschijnlijk. Zelf veel mensen binnen de overheid lijken langzamerhand te beseffen dat er toch hele nare kanttekeningen geplaatst kunnen worden bij diezelfde overheid.

 

 

Daarom roepen wij u op aankomende 13 December in Utrecht te verzamelen voor een vreedzame mars / parade / wandeltocht om niet zozeer onze onvrede te uiten, maar wel onze erkenning dat als we samenkomen er veel kracht te halen valt uit anderen, terwijl jouw kracht ook nodig is. Stelt u eens voor dat er straks 50.000 mensen door Utrecht wandelen met een gedeelde missie. Namelijk het uitdragen van ons anders zijn, maar tegelijkertijd ons samen zijn, uitdragen dat we het zat zijn, en dat we klaar zijn met de huidige regering en babbelende politici in het algemeen, dat wij als mensen soeverein zijn en dat onze inherente rechten en “vrijheden tot” niet door welke overheid dan ook weg genomen kunnen worden.

 

 

Help ook mee als ambassadeur van de Vrijheidsparade door iedereen op de hoogte te stellen van de manifestatie. U kunt flyers uitprinten van onze Pers en Promotie pagina (http://www.vrijheidsparade.nl/downloads), banners plaatsen op uw website, linken naar deze website overal waar het gewaardeerd zou kunnen worden, een affiche ophangen op uw voordeur/autoraam, doe een oproep op het locale prikbord, maar vooral; laat uw creativiteit de vrije loop. Want daar gaat het uiteindelijk toch om?

 

 

Houdt deze website de komende weken in de gaten voor nieuws over de precieze locatie en andere informatie. www.vrijheidsparade.nl

 

 

Tot 13 December!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste lezer,

 

Ik ben moe, uitgewoond en versleten. Ik vertrouw het allemaal gewoon niet meer:

 

Mijn vingerafdrukken liggen vast na het aanvragen van een nieuw paspoort

Mijn DNA gegevens worden opgeslagen in een nationale DNA-bank

Mijn medisch verleden staat in het Elektronisch Patiënten Dossier

Mijn woning wordt straks voorzien van een Slimme Energiemeter 

Mijn auto krijgt straks ‘kastje van Eurlings’ voor het Rekeningrijden

Mijn telefoons mogen getapt worden

Mijn e-mails worden voor 6 maanden opgeslagen

Mijn mobiele telefoongebruik wordt opgeslagen

Mijn surfgedrag wordt geanalyseerd

 

En echt gelooft u mij, ik heb niets, helemaal niets te verbergen.

 

Zomaar een Nederlander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kort samengevat:

 

FUCK THE DUTCH GOVERNMENT!!!

 

 

Sla dit bericht maar voor de komende 100 Jaar op. Het geldt dan vast en zeker ook nog :verrygood

 

Sorry, moest ff ;)

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja TS, ik ben het voor een groot deel met je eens.

 

Mijn vingerafdrukken hebben ze niet, maar zodra ik een nieuw paspoort aan moet vragen ben ik bij voorbaat verdachte en mag ik alvast meewerken aan de toekomstige opsporing van mezelf.

Ik heb geen Electronisch Patienten Dossier. Hier heb ik bezwaar tegen gemaakt. Mijn huisarts weet wel wie ik ben, en zo niet dan niet. Ik heb geen zin om m'n hebben en houden op een totaal onveilige overheidsserver te hebben staan waar zo'n beetje iedere ambtenaar er lekker in kan bladeren.

Dat rekening-rijden-kastje (3x woordwaarde) moet ik ook nog zien. Heb ooit eens gelzen dat ze er maximaal 9 jaar cel op willen zetten als je dat ding "bewerkt". Ze willen dus erg graag weten waar je bent. Kun je beter iemand zwaar mishandelen, daar staat max 8 jaar op. Overigens rijd ik voornamelijk op m'n motor, en daar komt niet zo'n kastje op (Hoeft niet, word vrijgesteld van wegenbelasting).

Telefoontaps... Tsja... Tis dak nix te verbergen heb.

E-mail idem...

Surfgedrag ook... Maar toch, dat ze het bijhouden is al erg genoeg.

 

Deze overheid is mij veel en veels te ver doorgeslagen naar informatiedrift. Hoe meer ze weten over de burger, hoe beter volgens de overheid. En ondertussen geen idee hebben wat ze met het land aanmoeten.

 

Persoonlijk heb ik het al jaren gehad met de politiek in Nederland.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Big brother is watching you.

 

In whatever you do.

 

Do not speak up your mind.

 

Than they should not be so kind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Martin Niemöller, Duitsland

 

Toen ze de communisten kwamen halen

heb ik niets gezegd

ik was geen communist

 

Toen ze de vakbondsleden kwamen halen

heb ik niets gezegd

ik was geen vakbondslid

 

Toen ze de joden kwamen halen

heb ik niets gezegd

ik was geen jood

 

Toen ze de katholieken kwamen halen

heb ik niets gezegd

ik was geen katholiek

 

Toen kwamen ze mij halen

en er was niemand meer om iets te zeggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vrijheid van meningsuiting.

 

Of eigenlijk al onze vrijheden worden ons afgenomen.

 

En wat doen wij klootjesvolk, we stonden erbij en keken ernaar. :verrygood

 

Straks zijn we allemaal slaven van de regering ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

in het kleine meest vrije landje ter wereld word er zo langzamerhand toch wel erg veel gecontroleerd,

gearresteerd en er worden ook te veel boetes uitgeschreven.

ik las in een ander topic dat er in amerika in de staat california meer coffee shops zijn dan in nederland :verrygood

nederland was mischien ooit een super vrij land, maar andere landen worder vrijer en nederland niet.

daardoor blijft nederland in mijn ogen een beetje achter en dat is jammer,

 

greetz lemonhaze ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En waarom heet de " Bilderberggroep " de Bilderberggroep.....

 

Omdat Nederland weer eens vooraanstaat met controle dingetjes.

Kijk maar eens op internet; Nederland loopt VER vooruit op de

rest van Europa. Omdat de infrastructuur zo uitgebreid is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben jullie het 20:00 nos nieuws gezien?

Hoelang wil je wachten? tot dat alle shops dicht zijn?!! of met je wietpasje geregistreerd staan? leuk als je een uitkering hebt of werk hebt dat niet blij is met een blower of in de schuldhulpverlening zit of je mag in een andere gemeenten niets kopen en moet je terug naar huis voor je wietje.(leuk als je in Valkenburg zit en je woont in Friesland :smoke

Want nu gaat het erom: er op of er onder met deze regering!

Het wietje in de shop gaat flink duurder worden want de risico's gaan fiks omhoog.

De thuiskweker stopt er mee (als die al niet gestopt was) en de coke jongens beginnen nu echt!

Waar moet een shop nog BETROUWBARE spullen gaan halen, het valt echt niet uit de lucht! (dit is wat de regering denkt)

90% naar het buitenland?? het komt uit polen naar nederland! dat is iets anders en waar!

In engeland is zat wiet en hoge kwaliteit ook, nederlandse spullen willen ze niet want dat is bewerkt!

Dus als de straf even hoog is als coke of heroïne dan is de keuze voor vele snel gemaakt, coke kan je zo kopen, er is zat, meer winst en kleinere pak kans want een kilo is niet zo groot :blink:

Ja het gaat lekker in dit land, praten help dus niets bij die mensen, dus ja dan maar de straat op!

Daar kan je in ieder geval de burgers proberen bewust te maken, het is een vreedzame samenkomst, een parade.

 

of weten jullie nog andere leuke acties? Een blower heeft genoeg fantasie en is vrij..er van geest :verrygood

Ze willen de hennep-zaadhandel ook gaan verbieden in nederland, wat ga jij roken in 2011? of net als de rest op naar Spanje en Portugal ;)

Laterrrron

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://vrijheidsparade.nl/

 

ben niet zo van de hyves

 

13 december utrecht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha Hyves, Facebook en andere sociale netwerken........ de kat op het spek binden ;)

 

Wat is Facebook

 

En dan weet je ook gelijk waarom Facebook graag naar de beurs wil :verrygood

 

Facebook 2011 beurs

 

Toedeloe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit artikel kwam ik tegen bij www.anarchiel.com:

 

We zijn er bijna

 

Nou lieve mensen, we zijn er nu echt bijna. “Waar precies”, vraagt u zich af? Bij het einde van ons gedoogbeleid wat cannabis betreft. Hoe verklaart u anders het volgende?

 

 

"Om gaat hennepteelt keihard aanpakken"

 

 

De top van de georganiseerde misdaad achter de hennepteelt wordt de komende jaren keihard aangepakt. Het landelijk parket van het Openbaar Ministerie (OM) maakte zondag bekend de koers drastisch te wijzigen. Uit het Nationaal Dreigingsbeeld van vorig jaar blijkt volgens het OM dat de hennepteelt, waarin de Nederlandse onderwereld vaste voet heeft gekregen, het onschuldige karakter ver achter zich heeft gelaten.

 

 

Ik zal mijn standaardherhaling vandaag kort houden maar hoe denkt een overheid dat coffeeshops aan voldoende cannabis moeten geraken als die cannabis van kleine thuiskwekertjes met maximaal vijf plantjes moet komen? Je kunt niet aan één kant het gebruik van cannabis legaliseren en aan de andere kant de productie ervan criminaliseren. Dat is krankzinnig. Dat is vragen om de ellende waar men nu zo over tekeer gaat.

 

 

Maar al zou je stellen dat je zo’n tweeslachtig beleid nooit kunt goedpraten, laat staan uitvoeren, Nederland probeert het uiteraard toch. Onbegrijpelijk. Wat is er niet duidelijk aan het volgende: omdat het grootschalig verbouwen van cannabis crimineel verklaard is door Zij Die Alles Beter Weten, is het daarom juist extreem aantrekkelijk voor zogenaamde criminelen om cannabis te gaan kweken. Eén plus één is twee, beste onderdrukkers. Zo moeilijk is het allemaal niet. Op jullie verwrongen manier zorg je dus juist voor meer criminaliteit.

 

 

Zoals ik al vaker aangegeven heb is men daarom ook helemaal niet logisch bezig. Daar gaat het absoluut niet om. Het gaat er naar mijn mening om dat cannabis in een dusdanig slecht daglicht gezet wordt zodat de politiek uiteindelijk - geheel volgens EU wensen - ons beleid volledig kan uitfaseren. En hoe zet je cannabis in een nog slechter daglicht? Onder andere door je artikel te beëindigen met:

 

 

Naar schatting gaat er jaarlijks 2,5 tot 5 miljard euro om in de hennepteelt, die volgens het OM steeds meer verweven is geraakt met de handel in hard drugs en vuurwapens, fraude, mensenhandel en mensensmokkel.

 

 

Voor de NLP-geïnteresseerden onder u, hier hebben we weer een uitstekend voorbeeld van hoe je mensen met een bepaald gewenst gevoel achterlaat. Hard drugs, vuurwapens, fraude, mensenhandel en mensensmokkel zijn stuk voor stuk zeer negatieve associaties die aan het eind van het stuk aan hennepteelt verbonden worden. En dus blijft dat negatieve gevoel hangen. Mindcontrol in a nutshell.

 

 

Daarom is de kans ook vrij groot dat de media in Nederland de komende tijd nog veel meer kwaad gaan spreken over dit plantje, waarna de Nederlandse bevolking zich waarschijnlijk - tot grote vreugde van onze overheersers - zonder noemenswaardig morren neerlegt bij een totaalverbod van cannabis. We weten tenslotte hoe dat tegenwoordig werkt. En dan wordt het dus alleen maar erger met de criminaliteit. Want mensen willen drugs. Mensen hebben altijd drugs gewild en zullen altijd drugs blijven willen. Wanneer valt het de dictators die onze levens verneuken nou ook eens op?

 

Door Anarchiel op 29-11-2009

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de hippietijd voorspelde een goeroe tot grote schrik van het establishment en de bange burgers dat we op weg waren naar: " a multi racial drug taking society".

Inmiddels hebben we die toestand ruimschoots bereikt, kijk op straat en je ziet dat we in een multiraciale samenleving leven waarin weinig mensen rondlopen die géén drugs gebruiken. Let wel drugs zijn álle genotmiddelen én medicijnen hé? Zelfs kinderen worden tegenwoordig al onder controle gehouden met medicijnen.

 

Het systeem probeert mensen onder de duim te houden door alsmaar meer controle systemen aan te leggen, zij proberen er een surveillance maatschappij van te maken waarbij iedereen in de gaten gehouden wordt, door de buren, justitie, de scholen, social pressure groups, noem maar op.

 

Het is aan de bevolking zelf of ze zich al die controles laat welgevallen of de controle freaks met een grote schop onder de kont terug in hun hok jaagt. Een goede waakhond zit in zijn hok, of desnoods daarvoor, maar moet niet bazig in de buurt gaan rondlopen en overal de dienst willen gaan uitmaken, vooral niet op andermans privé terrein.

 

Het is altijd een constante strijd tussen mensen die vrijheid zoeken en zij die leven en bestaan van het beperken van die vrijheid. De bevolking dient de daden en voorstellen van haar overheid met een gezond wantrouwen te bezien. Als die overheid alsmaar strengere maatregelen voorstelt omdat hun beleid niet werkt dient dat beleid veranderd te worden en de uitvoerenden desnoods vervangen te worden, maar je moet niet ingaan op strengere maatregelen van hen die inmiddels bewezen hebben dat hun beleid niet werkt. Trouwens beleid dient niet gemaakt te worden door hen die het ook moeten uitvoeren. Vroeger noemde men dat de trias politica, de scheiding der machten, maar dat leer je tegenwoordig niet meer op school hé?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed initiatief!

 

Ik heb de oproep doorgestuurd aan de mensen van de VOC (www.voc-nederland.org), hopelijk is het te merken aan de opkomst!

 

Groetjes

 

Joep

Share this post


Link to post
Share on other sites
Goed initiatief!

 

Ik heb de oproep doorgestuurd aan de mensen van de VOC (www.voc-nederland.org), hopelijk is het te merken aan de opkomst!

 

Groetjes

 

Joep

 

Bedank Joep voor het ondersteunen van dit initiatief, zoals je weet hecht ik daar veel waarde aan!!

Er zullen ook schrijvers zijn van div. cannabisbladen zoals: Highlife/softsecrets en treatingyourself!

Het is GEEN cannabisfeestje (je mag wel blowen) en GEEN geweld of rottigheid!!

Hou er rekening mee dat het een parade is van vrijdenkers en deze komen uit alle lagen van de bevolking, rokers en NIET rokers.

Wat we willen laten zien is dat we GEEN mongolen, uitschot of crimineel zijn, we zijn ook mensen met rechten.

 

 

Tot 13 december cs Utrecht, de tijd is nog onbekend want er is nog overleg met de politie

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom nu weer 10 verschillende topics over t gedoogdbeleid in NL waarom niet 1 duidelijke topic ik snap er niks meer van ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ook niet, verdeel en heers?

Dit is werk voor de admin. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat is waar

ik denk dat ik ook wel kom ;)

moet aleen nog vervoer regelen

nog mensen uit friesland die er heen gaan???

Share this post


Link to post
Share on other sites

gezellig, ik vraag wel ff als iemand van de Os uit Leeuwarden gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Count me in.

 

Maar moet uiteraard wel beter zijn.

 

Daar ga ik wel vanuit.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik de mogelijkheid heb, dan ben ik er!

 

I fight for freedom! ;)

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal even kijken of ik kan komen,

lijkt me een goed initietief.

 

lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...