Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

carpe_diem

in een vandaag op ned 1

Recommended Posts

http://www.eenvandaag.nl/

 

donderdag 26/11 in een vandaag op ned 1

 

of uitzending gemist...

 

vrijdag avond 27/11 om18.15 uur vervolg...

 

nieuwe aanpak: 100 toeleveranciers staan op een geheime zwarte lijst bij justitie....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kijk ;)

 

thegrowshop.nl zag ik

ff kijken of wietforum ook nog voorbij komt

Share this post


Link to post
Share on other sites

voorlopig 'willen' ze.

Volgens mij moet er dan eerst een wetswijziging worden doorgevoerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry voor de dubbele post maar deze was zo belangerijk dat ik hem in algemeen heb geplaatst. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De overheid verdiend er zelf ook een hoop aan mee!

Jammer dat ze zichzelf vergeten te noemen!!! ;)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meeverdienen wiethandel aangepakt

 

Legale bedrijven die de grootschalige illegale teelt faciliteren en helpen organiseren, moeten harder aangepakt worden.

Dat zeggen politiechef Max Daniel en hoofdofficier Gerrit van der Burg, belast met het terugdringen van de grootschalige hennepteelt in Nederland, in het Actualiteitenprogramma EenVandaag.

 

De legale wietindustrie is met een jaaromzet van naar schatting 2 – 4 miljard een van de meest aantrekkelijke bedrijfstakken geworden voor de georganiseerde misdaad. Maar ook legale bedrijven uit de ‘bovenwereld’ doen goede zaken. Het gaat om financiele dienstverleners, zoals kredietverstrekkers, makelaars en notarissen, die bijvoorbeeld meewerken met witwassen van zwart geld.

 

Maar ook de omvangrijke industrie aan kweekprodukten en servicediensten voor het opzetten van porfessionele wietplantages liggen onder vuur. Politie en justitie hebben legale bedrijven die openlijk meewerken aan de in hun ogen gecriminaliseerde hennepteelt in kaart gebracht. Als het aan Van den Burg en Daniel ligt worden die toeleveranciers strafbaar. Een wetswijziging hiervoor is in de maak. Beiden zijn lid van de Taskforce Aanpak Georganiseerde Hennepteelt, die door minister Hirsch Ballin is geïnstalleerd om de georganiseerde hennepteelt een slag toe te brengen.

 

EenVandaag brengt vandaag en morgen in reportages de wereld achter de georganiseerde wietteelt in beeld en maakt de balans op van 35 jaar gedoogbeleid.

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik citeer even een stukje van de site :Volgens de politie zijn er afgelopen jaren 25 liquidaties geweest in relatie tot de wiethandel

 

als ze dat veel noemen :verrygood als ze kijken naar de cocaine handel en andere hard drugs dan vallen er volgens mij wel 25 doden per maand ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja laten we gewoon de growshops sluiten

dan mogen de hobbyisten straks aankloppen bij de criminelen om aan hun materiaal te komen

ja dat lijkt me echt een strak plan hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik citeer even een stukje van de site :Volgens de politie zijn er afgelopen jaren 25 liquidaties geweest in relatie tot de wiethandel

 

als ze dat veel noemen huh.gif als ze kijken naar de cocaine handel en andere hard drugs dan vallen er volgens mij wel 25 doden per maand wacko.gif

 

tegenwoordig wordt je overhoop geknald voor en blikje cola..daarbij...die 25.."er is ergens, een keer, misschien, heel in de verte, van horen zeggen, denken we, vermoeden we, waarschijnlijk...een verband met de hennepteelt.." elk (moord) dossier waar het woord hennep in staat wordt nu gebruikt in de propaganda..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit gaat gewoon nergens over weetje kan me er zo kwaad om maken dat altijd word gezegd met wiet dit wiet dat

t enigste fucking probleem bij die tyfus regering is dat hun geen geld verdienen aan blowende mensen ;)

 

ik zeg :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dat is niet helemaal waar..de geinponems vertellen er even niet bij dat er nogal wat naar de schatkist gaat vanuit de toeleveringen voor de cannabrance en de coffeeshops .tegenwoordig is het natuurlijk heeeel makkelijk scoren door te zeggen dat al die vervelende kwekers stroom stelen waar de "normale burger" voor op moet draaien..en dat ze allemaal belasting ontduiken..waar de "normale burger "voor moet compenseren..

Maar met de selectieve berichtgeving vandaag de dag vergeet men dan even te melden hoeveel belasting het oplevert..

 

ik durf zondermeer te stellen dat "als er niet meer gekweekt wordt, iedereen resoluut stopt, het tekort relatief gezien stijgt."

 

Ook..misschien wel juist, zwart geld stimuleert. de middenstand, horeca heeft er baat bij. meen dat daar al eens een analyse over gemaakt is, ging toendertijd over het zwartwerken in de bouw waarbij diverse experts het er overeens waren dat zwart geld de boel draaiende houd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja en de stoomrekeningen gaan volgende jaren nog verder omhoog....

nog meer stroomdieven nog meer gezeik....

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt er op dat ze iedereen keihard aan de alcohol willen hebben. denkt het volk niet meer zo scherp en is daarna alles door de strot te duwen. o ja, en thuis stoken is al verboden... of nie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd kleine telers zullen flink worden aangepakt....

 

Maar zelf wel accijns pakken op de alcohol en sigaretten ;)

 

Het zijn zelf de grootste criminelen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is over en uit phillips,osram,pokon nuon essent eneco er mag niks meer geleverd worden geen stork afzuigers meer

heel nederland zonder stroom want met stroom wordt wiet gekweekt laten we ook het water afsluiten want dat hebben die planten nodig.Nederland waar zijn we mee bezig?Laten we toch een beetje naar Obama luisteren en het gewoon vrijgeven!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de uitzending 2 zei dat vrouwtje nog dat bij haar de meter werd meegenomen en een naheffing kreeg van essent ;) ....en dat terwijl haar kamertje alleen in gebruik was als droogplaats... :verrygood

 

daar werd zo overheen geluld door de verslaggever :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou t ook zo wezen dat over een paar jaar een grammetje wiet 20/30 euro kost

zou me niks verbazen

Share this post


Link to post
Share on other sites

het word tijd dat we massaal de straat op gaan en een tegen geluid laten horen!!!!

 

of laten we dit ook weer als makke schapen door de strot drukken???

 

de enige manier om het uit de taboe/criminele sfeer te halen is de kweek vrijgeven!!

(zal je zien dat de kwaliteit stijgt en de criminaliteit daalt)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is over en uit phillips,osram,pokon nuon essent eneco er mag niks meer geleverd worden geen stork afzuigers meer

heel nederland zonder stroom want met stroom wordt wiet gekweekt laten we ook het water afsluiten want dat hebben die planten nodig.Nederland waar zijn we mee bezig?Laten we toch een beetje naar Obama luisteren en het gewoon vrijgeven!!!!

je vergeet de zon, daar word ook wiet onder gekweekt

dus een groot scherm voor de zon(net als in the simpsons btw)

Share this post


Link to post
Share on other sites
zou t ook zo wezen dat over een paar jaar een grammetje wiet 20/30 euro kost

zou me niks verbazen

 

 

ooit was hij 5 gulden per gram ;)

kreeg je zelfs ook nog haze :verrygood

 

 

erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het word tijd te boycotten, de crisis is nog lang niet afgelopen, wat willen ze ? ten onder gaan, die 4 miljard die er jaarlijks mee geproduceerd worden word ook REGELRECHT de economie ingepompt, DE STEUN VAN DE KWEKERS, of mag alleen de OVERHEID hun steentje bijdragen van ons belasting geld !? ;)

 

Ik denk dat een domeinnaam als www.ikboycot.nl een hit gaat worden met de juiste publicatie, wat gaan we doen? stilzitten te niksen zal geen optie zijn.Loop me echt te ergeren, :verrygood :blink: :smoke :D ;) ;) :P :D ;) :D :D :D :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat een domeinnaam als www.ikboycot.nl een hit gaat worden met de juiste publicatie,

 

ik zou zeggen maak er 1 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat het tog echt tijd is dat de 'normale' grower/blower en zakenman/vrouw zich gaan samenvoegen en hun stem gaan laten horen !!!!

 

als het sow door gaat kan je binnen 2 jaar niet meer op een 'leuke' manier kweken, het is tegenwoordig al heel spannend als je thuis een 600 wattertje hebt hangen een jaar of 10 geleden viel je totaal niet op !!!

 

met al deze maatregelen pakken ze enkel de kleine teler....

 

na 35 jaar slechte wetgeving kunnen ze die grote jongens amper klein krijgen!!!! enkel de kleine deinst nu terug....

 

waardoor er enkel grote jongens overblijven!!!! die krijgen dan helemaal vrij spel zowel in kwaliteit als in de prijs!!!

 

1 groot voordeel hebben we wel na 35 jaar gedoogen het word steeds meer en meer geaccepteerd onder het volk !!! het is volgens mij ook echt de poltiek die er tegen is want latenwe eerlijk wezen uiteindelijk word elke nederlander IN nederland er beter op ...

 

is het niet geestelijk dan wel financieel !!!!

 

als heb je een pest hekel aan de plant zelf vind je het stinken gewoon weg rotzooi etc etc etc... er komt wel mooi netzoveel belasting binnen bij het rijk als dat van het openbaar vervoer dat is niet mis !!!!

 

laat ze deze pot morgen van mij maar is ff dicht gooien wat dan???

 

nog minder zorg??? nog minder blauw ??? ( criminaliteit stijgt ) nog groter probleem op scholen ???

 

we moeten na 35 jaar met zijn ALLEN is eerlijk kijken naar cannabis !!!! en daar een duidelijk beleid over opstellen !!! dan komt er nog veel en veel meer in het potje... en daar word iedereen gelukkig van !!!!

 

kijk is na dat 5 plantjes gedogen... :s met 5 mooi buiten planten en een leuke nazomer buiten kan men in nederland in de vollegrond wel van een kilootje uitgaan das te bizaar en een max van 4 kilo das tog gewoon bizaar ??? !!!! wie rookt er nou 4 kg buitenwiet in 1 jaar ...

 

maar als ik 16 plantjes onder een 400 watter heb staan waar ik met veel bloed zweet en tranen 350 gram vandaan krijg over 10 weken dan zit ik fout. die thuisvoorraad van 30 gram is ook een lachertje natuurlijk !!!! thuis= thuis en daarbij ben je MINSTENS 7 weken onder weg van zaadjes/stekje tot gedroogde toppen 30 gram : 47= kom op nou dat wil ik niet eens weten veels en veels te weinig !!!! VOOR DE GEMIDDELDE GEWONE VERANTWOORDELIJK BLOWER/burger ...

 

er moet een systeem komen waar per grower/blower per situatie gekeken gekeken word hoe groot de voorraad bij iemand mag wezen...

 

als iedereen geregisteerd staat in een NORMAAL!!!! systeem waarin duidelijk staat wat de blower/grower verbruikt en opbrengt kun je daar ook een prima belasting systeem aan koppelen waardoor uiteindelijk iedereen blij is

 

grower

blower

staat

burger (die niets cannabis te maken wilt hebben)

 

ken hier nog wel uren over typen want dit systeem in nederland klopt voor geen kanten !!! terwijl dit gewoon mogelijk moet kunnen zijn !!! dat we elkaar gewoon ongeachte blower of grower of 'normale' burger normaal recht in de ogen aan kunnen kijken !!!!

 

het is de poltiek die het niet wilt !!!! de burger maakt het veelal niet uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...