Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dr.LivingStoned

Test: Can Light MAX rev. II

Recommended Posts

Hoi, ik kreeg nog een telefoontje van CAN of ik de vernieuwde versie van hun Can Light MAX model nog eens een aan een test wilde onderwerpen. Dit deden we graag, ondanks dat de carboriginal® nog perfect zijn ding deed zijn we daar dus toch vandaag mee aan de slag gegaan, als eerste het carbo filter netjes op zolder gezet en netjes ingepakt weer, het kan nog wel eens dienen om het drogen een beetje odeur vrijer te krijgen.

 

Erna de nieuwe omhoog gehangen, ondanks het afgeslankte gewicht tov een gewone CAN filter is het toch een nog net te groot vooral om het alleen te doen.

 

Even wat pica's van het nieuwe exemplaar.

 

gallery_10252_3449_588.jpg

gallery_10252_3449_52364.jpg

gallery_10252_3449_120972.jpg

gallery_10252_3449_82029.jpg

gallery_10252_3449_51301.jpg

gallery_10252_3449_238758.jpg

 

Net als door de carboriginal blaas ik door het filter ipv het zuigen, het filter materiaal aan de buitenkant heb ik gewoon laten zitten, de aanzuigslang heeft stukje voor opening gekregen. Ook dit filter ga ik gewoon op vol vermogen testen.

 

Het filter zit met een 250ø flens aan de afzuiger en deze is met een 200ø slang richting hokje, de totale afstand van filter tot hok bedraagt 1,5m. Het nieuwe filter is voorzien van een dikker filterbed tov rev.I , we zijn natuurlijk heel benieuwd naar de capaciteit, hopelijk een hele lange test sessie dit maal ;)

 

Er word ook onder gekweekt en hier staan de stank producerende dames te blinken ;)

 

Zo ik hoor het wel als er nog vragen komen, op een geurvrij nieuwjaar ga ik alvast een klein :smoke Ssh x Diesel/Cheese blowen :verrygood

 

CAN Light MAX rev.I

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze volgen we dan ook maar weer. ;)

 

Grtz. Aad

 

Ps Pas je wel op met die levensgevaarlijke zaadbolletjes, die ik daar zie liggen. :smoke

Edited by Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat het een langdurige test gaat worden :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ik heb begrepen dat je niet de nieuwe max hebt gekregen (die is al verdikt tot 5 cm), maar een filter met een nieuwe soort kool. Even om geen verwarring te stichten: dit filter is nog niet op de markt! Hoe het gaat heten dat zullen we na de testen gaan horen.

 

succes met de test weer! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe het gaat heten dat zullen we na de testen gaan horen.

 

Ik weet er wel eentje:

 

"CAN-LivingStoned"

 

Is dat wat? :smoke

We zullen zien wat deze test gaat worden. Gelukkig voor velen is de vorige ook getest. Anders had het mooi in het honderd kunnen lopen!

Wat is de reden dat je door je filter blaast dr. LivingStoned?

 

succes,

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat anders die filter omgroeit wordt met 18 weken bloeiers...

ow neej, t was een korte ronde deze keer......

 

Wel apart dat jij altijd wel een reden vind om een J op te steken,...

wat is dat toch?

 

Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan dit filter in verhouding langer mee dan een filter met dezelfde capaciteit maar dan van bijvoorbeeld carbo. of rhino ? (voorheen phat)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aah die doornappels ken ik :smoke

 

good luck with the test D ;)

 

groeten,

Hup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doornappel.........brrrr.

 

Vroeger mensen op school hele gekke dingen van zien doen. Zou ik persoonlijk nooit in me pepernoot mikken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe ik heb begrepen dat je niet de nieuwe max hebt gekregen (die is al verdikt tot 5 cm), maar een filter met een nieuwe soort kool. Even om geen verwarring te stichten: dit filter is nog niet op de markt! Hoe het gaat heten dat zullen we na de testen gaan horen.

 

succes met de test weer! :P

Grinnik, kijk en daarom noem ik dus Dr.LivingStoned

 

@Aad: Thx :D en ik kijk wel uit, behandel ze alleen met laarzen, zuidwester en fullbodysuit dus dat moet goed komen.

 

@DOC: ja dat hoop ik ook :blink:

 

@green-lady: Nou het heeft hier als voordeel dat ik die grote filter niet in mijn hok kwijt moet, dus de ruimte al maar vooral ook dat ik dan heel makkelijk kan switchen tussen buitenlucht/binnenlucht en alles ertussen in. Komt meer door de plaats van inlaat.

 

@weetje: is er dan ooit een slechte reden :smoke

 

@kleenex: Nou toen ik ervanuit ging dat het een MAX was dacht ik vooral het lagere gewicht, die Whazzup verstoord heel mijn evenwicht op deze manier natuurlijk, dus dat moet ie maar even toelichten vind ik :D

 

@hupla: ach heerlijk een heksenhoekje in de tuin past ie mooi bij :verrygood

 

@hijsfijn: Yep vroeger heel vroeger, maar ondertussen heb ik reizen door mijn universum genoeg gemaakt voorlopig en ik denk ook niet dat het de volgende 20 jaar nog gaat gebeuren. ;)

 

Zo toch weer even een heerlijke ;) Ssh x Diesel/Cheese genieten. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gaan dit filter in verhouding langer mee dan een filter met dezelfde capaciteit maar dan van bijvoorbeeld carbo. of rhino ? (voorheen phat)

 

even mijn persoonlijke ervaring, die Rhino of Phat laat behoorlijk wat steekjes vallen, en werkt naar mijn idee helemaal niet zo goed, ik ga deze nu ook vervangen NB zit op 6 weken

Mooi verkoop praatjes over die actieve kool en zo maar ga toch maar weer aan de zware jongens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doet ie 't nog goed??? :lol:

(geen bericht = goed bericht toch....???!!!)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel berichtje, was mee opgenomen bij die Humboldt test. En de can filter mag gewoon nog blijven hangen, dus dat is inderdaad een grote verbetering met TEST I ;)

 

De reflector heeft ook netjes zijn woorden waargemaakt en dit keer hield ook de filter alle narigheden tegen, dus het gaat een duur test worden voor beide producten. De mensen die grote verschillen hadden verwacht of gehoopt moet ik even benadrukken dat in deze setup ook met B.A.C. en adjust-A-wing hier heel erg goede resultaten behaald zijn, deze PlofKip is daar het bewijs van geweest.

 

Zo word het toch nog een duurtest :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) Tering ;) ;

 

Die PlofKip, daat kun je er wel 50 van hebben!!!

Wat een apparaat zeg :lol:

Is daar ook een verslagje van??

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat je er niet meer foto's van hebt, van de groei/bloei van de plant.

Een beste kegel! :rolleyes:

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondertussen is deze Filter weer bijna een kweekje verder en ik moet zeggen, er komt nog geen geurtje doorgelekt, terwijl ik op 2 weken voor het einde toch al een behoorlijk stank bij elkaar weet te kweken. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De langzaamste test van het forum :) ;) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grinnik Doc, en hij blijft doorlopen want lekt nog steeds geen geur. Dus ook de volgende run gaat weer met deze filter, we hebben eindelijk een lange termijn test ;)

 

Geurdruk van een hokje SFV OGkush - Ssh x diesel/cheese - KK StrawberryCough is anders behoorlijk hoog geweest, hokje open kwam er een golf over je heen rollen, ik denk dat deze filter de geurdruk overal wel aankan. Ik gebruik hem nog steeds om door te blazen ipv zuigen, gewoon stof filter voor de luchtinlaat van men softbox.

 

Hoelang ie het uithoud ????? Maar we zien/ruiken het vanzelf, we zijn in elk geval al 5-6 maanden in de running nu ermee :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
De langzaamste test van het forum :lol: ;) :wave:

Hi Dr.

Je bent nu al bijna een jaar niet meer op dit topic geweest. Hoe gaat het met dit filter?

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das een goeie.

Update. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel Watt wordt er eigenlijk gekoelt met dit filter en wat is de afzuiger die hier aan hangt? Dit is moeilijk te achterhalen, heb het idee dat het filter aardig overgedimensineerd is voor een test. Is het een 2000 of 2500m3/h type?

 

Mvg,

Limit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat eerdere berichten verwijderd zijn zodat we niet precies kunnen zien hoe alles op elkaar afgestemd is. Ik meen me te herinneren dat er een 1500m3h hangt. Lijkt mij dat de tester uitgezocht wordt op goede situatie anders heeft een test op het forum weinig zin, lijkt me.

 

Ps. Dr. hoe staat het er mee. Jij kan duidelijkheid geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie vorige testtopic

 

lijkt me dat je gewoon beter moet zoeken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...