Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
josso

white widow

Recommended Posts

Zo eindelijk kan ik ook foto's maken ;) ik heb dus 3 white widow's staan in een pot van 45 L. Ik weet dit is niet het beste om te doen maar het was niet anders een maatje van me werd ziek en kon alles overnemen van hem dus van daar hier alvast een foto van de plantjes waar ik mee ga proberen te scroggen heb dit noch nooit gedaan dus tips en opmerkingen zijn welkom :smoke gallery_24270_9169_360859.jpg

 

Peace Jah Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent aardig druk bezig josso,

de plantjes zijn al aardig groot maar ik zou ze nog even toppen, en dan een scrog net erboven..

gewoon een stuk gaas van de gamma ofzo, moeten wel redelijk grote gaten in zitten.

en dan gewoon de takjes en blaadjes aan dat net vastbinden totdat je een mooi egaal veldje hebt,

ik weet niet hoe hoog je tentje is maar ik zou toch niet al te lang mer wachten met het in de bloei zetten van je plantjes..

 

greetz lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja haha hobby gaat veel tijd inzitten he :smoke okey ja snab wat je bedoelt thanks. Ja ze zijn al aardig groot idd zon 35 cm vanaf de pot. Probeer ze ook zo veel mogelijk naar buiten toe te buigen om tog maar die 1m vol te krijgen het hok is 2m hoog en zit nu al met pot op ong 85 cm hoogte

 

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan er ook een fijn netje boven hangen,

een vliegen netje ofzo, zodat ze er tegenaan groeien en uit zichzelf de breedte in gaan groeien,

dat heet geloof ik LST (Low Stress Training)

de lampe er zo dicht mogelijk op en gewoon even gaan toppen hea.

het is inderdaad een hobby die veel tijd in beslag neemt,

als je een beetje rond kijkt hier op het forum kan je snel genoeg zien wat de beste manier is om lekkere topjes te kweken.

veel succes nog,

 

lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo net nog even bij de dames op bezoek geweest helaas stond de lamp al aan waar mijn cameratje op me telefoon niet so heel goed tegen kan daarom excuses voor het licht. Maar ook dankzij dit licht kon ik toch al een scrog netje ophangen hoop dat ik het so een beetje goed heb gedaan. Zoniet dan hoor ik dat graag ;)

gallery_24270_9169_621480.jpg

gallery_24270_9169_75774.jpg

 

heb ook nog even een foto gemaakt van me voorgroei kastje alles gaat goed daarin ;)

gallery_24270_9169_111923.jpg

 

zo nu eerst maar is eve met me broertje een dikke amnesia jonko opsteken :smoke heheh lekker or voor op de zondag

rustuge avond noch mensen peace jah bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

High !!!!

 

Goed om weer een scrog fan te zien.....

 

ga ff kijken hoe het bij jou gaat lopen, je net ziet er iig lekker robust uit man.

 

veel succes.

 

Laters... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ good sheppard

 

thanks man ja dit is me eerste keer dat ik het ga proberen heb gister nog wel even het net 10 cm naar benee gehangen en gaan vandaag in de bloei

 

ik heb white widows van seedsman iemand nog een idee hoelang die nog ong doorgroeien in de bloei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

owkay....

 

verstandig want voor je het weet hebbie wel een net hangen maar niets ertegenaan....whahaha.

iig 2 weken aanhouden en mogelijk wel 3, maakt in principe niet uit als je maar blijft buigen en binden en op het laatst de toppies lekker nog ff de hoogte in laat gaan.

 

Laters ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is de bedoeling dat ze eerst door je gaas groeien en dat je ze dan plat bind , dus als ik jou was zou ik wat grotere gaten knippen her en der

 

Succes

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb dit wel vaker gezien volgens mij,

de planten groeien hier volgens mij gewoon doorheen...??

nouja, beter wat grotere gaten erin dan dat je straks niks hebt aan die mooie plant van je.

 

lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks voor het advies mannen ;) ben er net naar toe geweest en met een beetje hulp groeien ze er wel door heen de eerste takken heb ik selfs al op het net gebogen heb nog fotos gemaakt maar zet deze morgen er eve op hoeveel kan je er ong van af halen dan in zon scrog ik kweek zelf op een vierkante meter met een 400 watt lamp en heb voorheen altijd rond de 320 gram gehaald maar wat kan ik hier van verwachten ?? :blink:

 

ik ga lekker eve een churchje rollen :verrygood rustug aan peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

High !!

 

Denk dat de netto opbrengst per m2 niet hoger gaat worden maar je kan het met minder planten af op de m2.

Ben zelf bezig met mn Northern Light Topic om dit een beetje aante tonen/ testen. Ben zelf ook benieuwd, al weet ik het antwoord eigenlijk al....

 

Je hebt er de eerste drie weken bloei wat meer werk aan (dieven en snoeien) maar hebt dan een egaal veldje waar je weinig nog hoeft aan te doen.

 

Laters ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo de plantjes zijn al redelijk er door gegroeid en gebonden ik heb ze al wat opgebonden hier foto's

gallery_24270_9169_792403.jpg

gallery_24270_9169_488183.jpg

 

fotos zeggen altijd veel meer

 

gallery_24270_9169_479617.jpg

 

wou ook nog een paar fotos maken van de La confidental maar helaas me maat was niet thuis hopelijk vanavond nog een paar fotos maken

 

prettig weekend iedereen peace jah bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed zo

Flink de zweep erover ;)

 

Mooi soortje! en lekker wiet

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed zo te zien en je gaten blijken toch groter als ik dacht , ik dacht formaatje kippegaasgaten maar als ze er zo doorheen groeien is er niks aan de hand

Waarmee bind je ze ?

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyyy....

 

Ziet er goed uit hoor, en over die gaten hoef je je niet druk te maken als ze er maar tegenaangroeit, de jonge scheuten passen er dan makkelijk door en hoef je alleen maar te wachten tot ze lang genoeg zijn om tegen het gaas gebonden te worden.....maar daar was je al goed mee bezig als ik zo zie.

 

Ik bind meestal de bovenste scheuten (eerste paar internodes) naar buiten en laat dan de kleine die van onderkomen in het midden omhoog komen zodat ze een egaal veld gaan vormen en je je maximale vlak onder je lamp begroeid hebt...

 

Blijf je volgen als een echte scrog fan.... Ik ga me volgende ronde trouwens proberen om met 10-12 planten in scrog evenveel opbrengst te halen als 45 in sog..... Uitdaging maar moet te halen zijn.

 

 

Laters ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie plant hoor,

groeit ook lekker door dat gaas heen...

ziet er allemaal erg mooi uit ;)

ben benieuw naar de dikte van de toppen,

 

greetz lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bedankt voor de comments en het advies stel ik erg op prijs :blink:

zo ze groeien nu redelijk goed op het net en zijn 2 dagen de bloei in gegaan ze hebben gister 1 ml plagron grow en 2 ml plagron bloom per liter

hoop dat ze nog wel sker een weekje blijven door groeien zodat me netje goed vol raakt ;) heb de lamp nu op 40 cm afstand hangen en dat gaat goed temp 27,5 Lv 60 % netjes tog ik heb de onderste zijvertakkingen waarvan ik dacht dat die het zeker niet zouden halen tot het net weg gesneden

 

Maar hier foto's dat zegt wat meer :verrygood

 

gallery_24270_9169_1433265.jpg

ik bind ze trouwens op met t-rips werkt aardig makkelijk al zeg ik het zelf.

 

gallery_24270_9169_3017190.jpg

gallery_24270_9169_1243789.jpg

gallery_24270_9169_2105744.jpg

gallery_24270_9169_2981834.jpg

 

zo dan weten jullie ook weer ong hoe het er voor staat :D

kon het ook niet laten om een paar pica's te maken van me kleine bubbelicious die nu 2 weken staan

 

gallery_24270_9169_2722337.jpg

gallery_24270_9169_3652828.jpg

 

zo hopelijk gauw weer meer :smoke

peace Jah Bless.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit hoor !!!

 

Temp is goed, zou alleen nu je in bloei gaat langzaam je LV omlaag gaan brengen. Ik ga vanaf de derde week na de bloei verschijnselen van 50-60 per week 5-10 omlaag.

 

Is natuurlijk ideaal situatie, je hebt niet alles 100% in de hand maar nastreven wel de bedoeling.

 

Je net gaat lekker vol komen man!! ziet er goed uit. Denk dat je ook al bijna de onderste bladeren kan wegsnoeien en de scheuten die onder in het donker zitten ook wegdieven. Je loopt een weekje of twee op me voor dus ik ga het ook bijna doen.

 

Hey groeise man... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ good shapperd thanks man B) ja ga dat idd is proberen anders krijg je na lange tijd toch last van toprot

ik wacht nog een paar dagen zodat op de plaatsen waren nu noch licht door heen komt ook mooi dichtgegroeid zijn en begin dan met dieven bij jou gaat het ook allemaal goed zo te zien he ;) heb ook nog een ander soortje staan La Confidental egt heerlijk wat voor een geur daar van afkomt. nja growse peace

 

@frankwouters bedankt man ja is me eerste keer dus hoop zo goed mogelijk alles te doen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo weer tijd voor een update

 

ze staan vandaag 8 dagen in de bloei vanaf 12/12

Temp rond de 27 gr

Lv 55 %

ze krijgen met elke liter water die ze krijgen 2 ml bloom van plagron en 1 ml enzymen

 

Het net begint al aardig vol te groeien en ik denk dat ik het ook zo laat, het net is niet helemaal vol

helaas.Het plantje dat rechts voor in de pot stond haalde het toch niet kreeg te weinig licht waardoor

ze noch minder wou groeien dus heb haar dus dr eigen pot gegeven.

Ze staat nu op een verhoging zodat ze toch mooi mee kan doen met de andere 2

 

hier de pic's

 

gallery_24270_9169_6437.jpg

gallery_24270_9169_2111033.jpg

gallery_24270_9169_1007463.jpg

gallery_24270_9169_1548637.jpg

gallery_24270_9169_188792.jpg

 

 

Heb ook weer wat pic's gemaakt in het voorgroei hokje

 

alles gaat daar zijn gangetje binnekort zal ik ook weer over deze plantjes een eigen topic beginnen

en kijken of ik de elmonstre kan kruisen met de bubbelicious.

 

gallery_24270_9169_2374946.jpg

gallery_24270_9169_124727.jpg

gallery_24270_9169_434594.jpg

gallery_24270_9169_3075762.jpg

 

 

zo dat was hem weer even ;) B)

 

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

High....

 

Ziet er lekker uit dat netje van je....

 

Klopt dat sommige plantjes wat minder net vullen onder invloed van licht en of als ze wat krap in hun potje zitten.

 

Bij jou is ook al goed te zien dat al die topjes hun kop boven het net uit steken.... Lekker man zo veel topjes !

 

Laters B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eej josso

 

ziet er goed uit man :verrygood

volgende ronde wil ik ook een scrog draaien

je kweekt uit zaad toch ?

hoelang ga jij ze laten bloeien

grz nickos

Share this post


Link to post
Share on other sites

High....

 

Bij mij zijn ze dik doorgeschoten en nu is het veldje toch niet meer zo egaal als ik had gewenst. Ga het volgende keer wat beter aanpakken door ze wat langer te binden en buigen zodat de uitschieters niet meer zo hoog komen.\

 

Ben benieuwd hoe ze uiteindelijk bij jou er bij komen te staan man!

 

Vooralsnog geen problemen met je veldje...

 

Laters :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...