Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
santamaria

taakstraf

Recommended Posts

Maart van dit jaar was ik een van de gelukkigen die gepakt werd, natuurlijk verlinkt zo als de meeste die gepakt wordt.

afgelopen week een tomzitting gehad in maastricht. eis 30 ruggen, wordt je niet vrolijk van maar met een beetje handje klap en koehandel terug gebracht tot 9 duizend en 100 uur werken, pff. kijk uit met wie je het deelt dat je kweekt. de verrader staat soms heel dicht bij. wees op je hoede en zorg dat je geld aan de kant hebt. boete als je gepakt worddt is 3400,-- maar deze mag je weg werken, maar de zogenoemde winst niet en je hebt 3 maanden om deze te betalen, altans bij mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is flink balen jongen.

Hebben ze bepaald hoe lang je hebt gekweekt?

Hoeveel plantjes had je staan?

Heb je betaald voor je stroom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen die een lampje heeft , of lampjes met onze lekkere plantjes eronder weet dat als hij gepakt wordt hij het haasje kan zijn.

Kan zijn, meestel wel.

 

Met hoeveel lampies ben je gesnaaid? en hoe lang draaide je?

 

Verder is het bekend dat je altijd je mond moet houden, hoe moeijlijk en verleidelijk ook, de meeste onder ons die al langer kweken, weten wel van de hoed en de rand, ook dat je van de drie aapjes moet zijn.

 

Succes allemaal

Cannabisschop

Share this post


Link to post
Share on other sites
en je hebt 3 maanden om deze te betalen,

@santamaria: welk soortje ga je zetten? :smoke

hoe het met de verrader is wil ik niet weten...

 

@cannabisschop...het gaat niet om de lampen....je mag gedoogd binnen kweken met lampen maar niet meer als 5 plantjes... ;)

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=61777&st=60

 

zie bericht 79

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel handig dat ze je 3 maanden geven ;)

Kan je net een kweekje doen om die hufters te betalen. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is toch altijd minder om te horen, maar jij was toch degene die een kruipruimte met een hoogte beperking van 40cm voor de dames had vol gezet of niet?

Stertke met je taakstraf en de geldboete, ik hoop dat je er niet wakker van hoeft te liggen. Maar 9000 is niet misselijk zeg!

 

Grtz Underground.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom op SantaMaria!!! Antwoorden please!!

 

Dit soort onderwerpen vind ik altijd wel interessant.

Weet je tenminste waar je zelf ongeveer aan toe bent als je de pineut bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nog aan het wachten, NUON was al wel ruim €10.000 :smoke

 

ook na een tip

Share this post


Link to post
Share on other sites

De drie stel regels die ik op OPG recent heb opgedaan.

 

Don´t tell, Don´t smell, Don´t sell....

 

Dampende groet,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

@SantaMaria

hey kerel veel sterkte en laat a.u.b nog eens wat weten over hoe het verder is gegaan.

ben benieuwd namelijk waar ze het geld bedrag op baseren namelijk.

 

@Rem

ook jij sterkte kerel en ik blijf met mijn 4 lampen mooi mijn stroom betalen :smoke

want op dat soort naheffingen zit ik ook niet te wachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het waren 75 plantjes. in 2 hokken. elk hok 1800 watt.verder had ik 6 moeders, negentig stekken.

ze zijn uitgegaan van 2 rondes. de strafmaat is makkelijk 28 gram per plant maal aantal rondes. de standaart boete is 3400,--

maar die kan je ook via een taakstraf voldoen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook gepakt, met 8 lampen, en een naheffing van 7000.

Het was de woning van mijn meissie, waar ik mee samen woon in mijn huis.

 

Op papier was de woning onder verhuurd,

Nuon wilde 7000 hebben als boete

Na lang kletsen en bewijs hebben opgegevraagd, zogezegd omdat ik van niks weet, kreeg ik een papier waarop een stand stond, met pen ingevuld, voor mij dus geen voldoende bewijs.

 

Ik verwachte minstens foto`s van de inval , althans van me stoppenkast. Ik heb uiteindelijk gezegd, ik ben verantwoordelijk voor onderhuur, maar 7000 is absurd, of ik betaal 20 maal 125 in de maand, of je sleept me maar voor de rechter.........

Nuon heeft het geacepteerd. ik heb een aflossing voor 20 maanden lopen.

 

huurcontract moest ik van de woningbouw opzeggen , op straffe van een weedclausule die erin stond, op straffe van ik geloof 10.000, als ik opzegde eiste ze dat niet op. Dat kreeg ik schriftelijk.

 

Justitie heeft niks meer laten horen, nu iets meer dan anderhalf jaar gelden.

 

 

CannaBisschop

Share this post


Link to post
Share on other sites
uitgegaan van 2 rondes

 

Zijn die 2 rondes ergens op gebaseerd? Of omdat ze niets konden achterhalen maar 2 van gemaakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

@santamaria: wie was je advokaat en kan je hem aan bevelen? aangezien je beginnend kweker bent, waren de beide oogsten mislukt toch?dus was er niets terug te vorderen... :smoke?

 

@ santamaria de ontneming criminele winsten was dus 2 rondes x 75plantjes x28 gram x 2.4 per gram=10000,- ??

 

en je hebt ze ervan kunnen overtuigen dat de gevonden 90 stekken niet in de productie stonden maar wel in je eigen bloeihok zouden gaan?

 

@ cannabisschop: je bent een vande weinige die een rederlijk verglijk heeft met de stroom boer....ze nemen de meter mee en vragen maar wat......en dan krijg je pas weer de meter terug....en die greep hadden ze niet op jou...en dachten ze: ""liever een halve dop als een leeg ei...""

 

tja...1.5 jaar zegt nog niets, denk ik....kan wel veel langer duren...wat zegt je advokaat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...