Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wernard Bruining

Zelf medicinale wiet olie maken

Recommended Posts

1 idee is dus een kenniscentrum waarin kwekers en medicinale gebruikers elkaar kunnen vinden. Lijkt mij een prima manier om de kweker uit het verdomhoekje te halen, tenslotte hebben zij de kennis die nodig is om tot een optimaal product(lees medicijn) te komen en hebben medicinale cannabisgebruikers deze kennis nodig als ze in hun eigen medicijn willen voorzien.

 

Gewoon een gedachte, onder vele andere.

 

Bedankt weer voor je interesse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ mits, nou om eerlijk te zijn, wilde ik vooral putten uit eigen ervaringen van een ieder, en de wetenschap als goeie tweede daar achteraan laten komen. En dan vooral voor die gene, die daar behoefte aan heeft ? Ik zelf heb eigenlijk genoeg aan de ervaring hoe en wat er wel of niet geneest wanneer ? En zou die ervaringen graag onderling in respect met elkaar open en eerlijk bediscussiëren zonder elkaar het leven zuur te moeten maken. En vooral praatjesmakers die van alles roepen zonder zelf de ervaring gehad te hebben zo snel mogelijk buiten de discussie te plaatsen, dat zijn alleen stoorzenders

 

@ urbunjutter, ik (we) ben/zijn met het 1 en ander bezig en zal jou dat binnenkort eens laten zien als je interesse hebt ? 😊

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als we elkaar willen vinden, zullen we constructief moeten converseren...

 

Maar eh... Beate?

 

edit: oh even lezen

Edited by Mitsz van der Kamp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker interesse, ik ben zelf al werkzaam voor een collectief en ik juich dit soort initiatieven alleen maar toe.

 

Goed genuanceerd antwoord ook, ik mag je nu al

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb aan jou ook absoluut geen hekel (tot nu toe 😋) zo lang we elkaar eerlijk en oprecht vanuit eigen ervaringen te woord staan, komen we een heel eind heb ik zo een vermoeden

 

Waarom vraag je dat mits ? Maar je kunt nu ook wel al antwoord krijgen hoor. Ja, ik kan zeker een stoorzender zijn, en dan vooral voor me eigen. Een stoorzender voor een ander kan je alleen zijn als die gene dat toe laat in zijn eigen gedachten. Je Zelf pesten noemen ze dat. By the way, pest jij je eigen wel eens mitz ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door jou natuurlijk mitz, jij slaat ons nu toch duidelijk om de oren met bijzonder veel eigen ervaring omtrent het gebruik van wiet olie ! Toch ? Je bent deze discussie naar ongekend grote hoogte aant brengen binnen mijn beleving

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen toch

 

Ik denk dat Meneer van der Kamp bedoelt dat je onnodig fel reageert op kritiek, die volgens mij toch constructief van bedoeling is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal meneer van d'r kamp vast bedoelen ? Maar zou je daar dan misschien een passend voorbeeld van kunnen geven ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door jou natuurlijk mitz, jij slaat ons nu toch duidelijk om de oren met bijzonder veel eigen ervaring omtrent het gebruik van wiet olie ! Toch ? Je bent deze discussie naar ongekend grote hoogte aant brengen binnen mijn beleving

 

Maar ik denk dat hij beter weet wat hij bedoelt

 

En het begon allemaal zo beleefd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof dat Mitz benieuwd is waarom jij meent dat buitenwiet beter is dan binnenwiet, en daarover waarschijnlijk de discussie met je wilde aangaan.

 

Wanneer je een uitgesproken mening presenteert op het forum kan je verwachten dat je hier ook op aangesproken wordt. Dat vind ik ook niet meer dan normaal Je eerste antwoord was beleefd,maar ook weer erg uitgesproken. Volgens mij ben je gewoon nogal intens , probeer gewoon om niet gelijk om je heen te slaan en inhoudelijk te blijven. Lukt mij hier ook niet altijd, maar Mitz zijn vraag is zeker legitiem in mijn ogen.

 

Wat mij betreft hebben jullie beide een punt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even en ik moet extra pootjes onder mijn stoel hebben om niet om te vallen.

Maar ontopic. Ik ben van mening dat eigen ervaringen een goed uitgangspunt zijn voor diepgaander onderzoek. Eigen ervaringen zijn per definitie subjectief en om iets te kunnen zeggen over het nut/ effect voor anderen zul je dus die informatie moeten gaan objectiveren. Tsja dan kom je al gauw op/ inde buurt van wetenschappelijke protocollen.

Wat betreft binnen/buitenwiet als uitgangspunt kan ik uit eigen ervaring zeggen dat het voor mijn migraine weinig uitmaakt, hooguit dat ik bij buitenwiet wat meer nodig heb. Als ik daarvan polm gebruik werkt dat precies het zelfde. Dus denk ik dat in mijn geval de componenten uit het bladgroen geen (extra) waarde hebben.

 

Maar de reden waarom ik er even in kom is: Voorbeeldige discussie. Houden zo :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ urbanjutter, ben jij soms, de voice van mits ? en ja ik ben zeer intens :lol: en volgens mij was mits de gene die als eerste inhoudelijk ontspoorde hoor ? en, ik sla absoluut niet om me heen hoor, ik probeer gewoon plezier te beleven. en verder zou ik juist vreemd vinden, als ik geen uit gesproken mening zou hebben ?

 

en als deze discussie op deze toon verder kan, ben ik ook erg tevreden :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee hoor,

 

Ik heb alleen de dwangmatige neiging om alles te analyseren en ben nooit te beroerd om te proberen bij te dragen aan duidelijkheid en een zo compleet mogelijke beeldvorming.Maar het is idd heel onbeleefd van mij om zo voor een ander te spreken. Bij deze mijn verontschuldigen.

 

Laat meneer van der Kamp het maar zelf uitleggen, wel zo netjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: :verrygood ik zou ons relatie graag een stapje hoger tillen, ik mag jou momenteel zeer graag :hug: en ook zo beleefd :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd of we dit volhouden tot een volgende meeting. Kan spannend worden :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Beate, de reden waarom ik je dit vroeg, was omdat ik vond dat je wat ongenuanceerd regaeerde op Wernard's werk en vond je ongegrond (jij hebt namelijk geen flauw idee hoeveel er daar wordt gedaan aan goede kwaliteit olie) kritisch. Ik heb aardig wat van die olietjes gebruikt en het is echt niet verkeerd.

 

Je zegt dat je de ervaringen van patienten veel belangrijker vind. Hier heb jer één:

 

Ik ben tevreden.

 

Groetjes Mitsz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste mitz, ik respecteer jou mening en vind het fijn voor je dat je tevreden bent. maar gelukkig heb ik ook mijn eigen mening. en wat jij ongenuanceerd vind, vind ik genuanceerd. zou je mij misschien ook in feiten kunnen vertellen wat je allemaal kunt doen om een olie beter van kwaliteit te maken ? en wat wernard allemaal doet om zijn olie beter van kwaliteit te maken ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...