Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mustang

Iemand ervaring met de Mammoth 6x3?

Recommended Posts

Ik zou graag wat meer willen weten c.q. zien m.b.t. de Mammoth 6x3m. Vind dit een erg mooi systeem en wil graag eens kijken hoe het kamperen in deze Bungalow gaat. Zijn er reeds mensen die er ervaring mee hebben opgedaan, zo ja welke setup hebben jullie gebruikt?

 

Tips, Trics en foto`s zijn van harte welkom! mocht je ze niet willen uppen dan mag een PM natuurlijk ook altijd!

 

Mustang

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er geen ervaring mee maar vind 'm schitterend. Toch ook van Jardin?

Wel aan de prijs hé, rond de 2K. Ben ook benieuwd of iemand 'm al heeft gekocht.

Zou 18 x 600 kunnen in dat tentje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totaal zijn er wereldwijd een stuk of 400 verkocht.

Jammergenoeg kom je ze niet vaak tegen op een forum. :spliff:

Kinderziekten zijn er niet.

Die hebben we er met de forumleden uitgehaald Klikkerdeklik.

Goede ontwikkeling en rustig problemen oplossen is belangerijk. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ook graag de test zien, lijkt me ook wel wat, vele sneller dan het opbouwen met giproc of OSD

 

Ze plannen een test hier, maar die wil maar niet starten.

 

 

Zelf heb ik ook interesse in deze tent, zou ze wel eens graag een in het echt zien en ook een keer een test hiervan

staat ze echt recht op een uurtje ? stevige ritssluitingen ? hoe sterk zijn die buizen, echt sterk genoeg voor

lampen ? filter ?

Brandgevaar ? is de folie brandbaar ?

 

Een alternatief is de homebox modulair systeem , als je dan een samenstelt kost ie ongeveer 600 € goedkoper dan de

mammoth dacht ik...

 

wachtende....

ZeMeC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan de kwaliteit twijfel ik geen seconde, het ziet er allemaal zeer degelijk uit. (zoals elke jardin)

 

Ik ben wel benieuwd of de warmte ontwilkkeling onder controle is te houden

18x600 lijkt me dan ook wat overdreven veel,.....zelf zou ik gaan voor 10x600 (beide zijden een rij van 5 lampen) dan houd je in het midden nog 60cm looppad over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Brammie,

 

back in town? Heb je foto`s nog hahaha en gaat toch maar eens doorpakken hiermee! Niks voor jou om even 2 test setups te draaien?

Een met 18x600 en 1 met 10x600 of ben je dan weer 4mnd weg als de opbrengst er is ahahahha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag even wat meer info gewonnen bij KJ,........ afhankelijk van je ruimte/omgevings temperatuur: 10 á 12 x 600watt

 

 

@ZeMeC, KJ verkoopt ook filter standaards :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze plannen een test hier, maar die wil maar niet starten.

 

Je weet hoe blowers zijn :spliff:

Het gaat binnenkort echt gebeuren.

De Mammoth growtent ligt klaar voor de tester.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De Mammoth growtent ligt klaar voor de tester.

 

:spliff:

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

die tenten zijn echt goed alleen je moet er wel heel goed op letten dat je de originele van secret jardin krijgt..maar over de warmte klopt het wel het is veel warmer dan in een normale kamer met zelfde aantal lampen verder heeft het veel voordelen dat je niet met hout naar binnen te sjouwen etc...ALLEENNN ik raad iedereen aan om je filter lekker te laten staan maar niet ophangen...gr utrecht

Share this post


Link to post
Share on other sites
ps. hij verkoopt ook filter standaards :lol:

:verrygood

 

logisch dat het warmer is het is lager dan een gewone kamer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:verrygood

 

logisch dat het warmer is het is lager dan een gewone kamer.

 

 

heb niet gezegd dat het onlogisch is ik vertel mij ervaring met ze.en het heeft niks met laag of niet laag te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De tent isoleert via het reflectieve folie.

Meer reflectie betekend ook meer licht. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
En het heeft niks met laag of niet laag te maken.

Juist wel, hoe lager het 'plafond', hoe kleiner de ruimte, des te sneller warmt ze op.

Zo'n tent is meestal heel wat kubieke meter kleiner in volume, dan een kamer met dezelfde grond-afmetingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Juist wel, hoe lager het 'plafond', hoe kleiner de ruimte, des te sneller warmt ze op.

Zo'n tent is meestal heel wat kubieke meter kleiner in volume, dan een kamer met dezelfde grond-afmetingen.

 

 

 

het is niet dat de ruimte dan kleiner is, de ruimte is lager maar de ruimte kan wel weer heel breed zijn ik vind zelf als je je lucht circulatie goed regelt heb je geen last van de hoogte en eigenlijk wat noem je laag die tenten zijn 2 meter hoog is niet super laag...gr utrecht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...