Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mustang

Iemand ervaring met de Mammoth 6x3?

Recommended Posts

Ik zou graag wat meer willen weten c.q. zien m.b.t. de Mammoth 6x3m. Vind dit een erg mooi systeem en wil graag eens kijken hoe het kamperen in deze Bungalow gaat. Zijn er reeds mensen die er ervaring mee hebben opgedaan, zo ja welke setup hebben jullie gebruikt?

 

Tips, Trics en foto`s zijn van harte welkom! mocht je ze niet willen uppen dan mag een PM natuurlijk ook altijd!

 

Mustang

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er geen ervaring mee maar vind 'm schitterend. Toch ook van Jardin?

Wel aan de prijs hé, rond de 2K. Ben ook benieuwd of iemand 'm al heeft gekocht.

Zou 18 x 600 kunnen in dat tentje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totaal zijn er wereldwijd een stuk of 400 verkocht.

Jammergenoeg kom je ze niet vaak tegen op een forum. :spliff:

Kinderziekten zijn er niet.

Die hebben we er met de forumleden uitgehaald Klikkerdeklik.

Goede ontwikkeling en rustig problemen oplossen is belangerijk. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ook graag de test zien, lijkt me ook wel wat, vele sneller dan het opbouwen met giproc of OSD

 

Ze plannen een test hier, maar die wil maar niet starten.

 

 

Zelf heb ik ook interesse in deze tent, zou ze wel eens graag een in het echt zien en ook een keer een test hiervan

staat ze echt recht op een uurtje ? stevige ritssluitingen ? hoe sterk zijn die buizen, echt sterk genoeg voor

lampen ? filter ?

Brandgevaar ? is de folie brandbaar ?

 

Een alternatief is de homebox modulair systeem , als je dan een samenstelt kost ie ongeveer 600 € goedkoper dan de

mammoth dacht ik...

 

wachtende....

ZeMeC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan de kwaliteit twijfel ik geen seconde, het ziet er allemaal zeer degelijk uit. (zoals elke jardin)