Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Barbie&Ken

nieuwjaar Amsterdam

Recommended Posts

Hellow!!

 

wij willen met oudjaar naar Amsterdam gaan, maar wij vroegen ons af wat daar allemaal te beleven valt. Via google vind ik maar weinig.

tot hoelaat is alles open?

Is er genoeg leven op straat of moet je persee naar een feestje gaan? En op voorhand ticketjes kopen?

 

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is heel veel leven op straat....

 

Alleen wel een pleuriszooi: fransen italianen etc die helemaal los gaan.

 

In de tenten moet je geloof ik van te voren kaarten kopen (weet niet of dit bij alle zo is maar wel bij de meeste)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker een kaartje kopen, en liefst zo snel mogelijk, omdat alle leuke feestjes snel uitverkocht zijn.

Heb je een bepaalde muzikale voorkeur?

Op straat is ook leuk, maar erg weersafhankelijk, op de dam en de nieuwmarkt zijn elk jaar wel concerten maar houdt er rekening mee

dat het hier vaak erg druk is!

 

Plezier,

 

Groet, Sqoia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is de bedoeling om eerst ergens tof iets te gaan eten (iemand suggesties?)

Daarna barretjes en shops af te schuimen, tot hoelaat zijn die allemaal open? Wij komen uit Antwerpen en boeken geen overnachting, komen 's morgens met de trein terug.

 

Zijn er ook leuke reggae feestjes/barretjes?

 

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tof om iets te eten is bijvoorbeeld het oude trouwgebouw (werd vroeger de trouw gedrukt) maar misschien niet zo handig aangezien het niet echt in de stad is, maar net erbuiten. Trouw

 

Als ik jullie was zou ik gewoon lekker een rondje door de stad lopen, dat kom je vanzelf iets leuks tegen.

 

Ben zelf niet zo thuis in de reggae, maar ga toevallig vanavond naar Amsterdam, dus zal eens even voor je vragen.

Meeste shops zijn wel tot 01.00/ 02.00 geopend, en de barretjes tot vroeg.

 

Mocht je nog een feestje willen zoeken kijk dan eens op Partyflock daar staan de meeste feesten wel, en ook het genre wordt er wel vermeld.

 

Over reggae in Amsterdam Reggae Amsterdam

 

Heb je nog vragen dan hoor ik het graag!

 

Groet, Sqoia

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow sqoia, fijne reactie!

dat was alles wat we moesten weten! we gaan iets zoeken om te eten (google zal ons wel helpen) en verder zal de avond zichzelf wel uitwijzen dan. We wisten niet zeker of alles tot een redelijk uur zou openblijven en het zou echt kut zijn om op oudejaarsavond als een zwerver, die nergens meer binnenraakt, door amsterdam te moeten slenteren!

 

super bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga naar de heineken music hal :spliff:

daar is qountdown

hardstyle

 

hier is de aftermovie van vorig jaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is altijd een groot feest op de Dam. Voor reggae kan je naar Easy Times, vlakbij het Leidsplein.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...