Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tomfluut

beste aarde zonder voeding ....

Recommended Posts

dag mensen,

 

Ik heb momenteel mijn jonkies staan in stekgrond, als ze wat groter zijn gaan ze naar 11 ltr potten. Ik heb voeding van Canna, Vega & Flores (1 component). Tegen de tijd dat ze groot genoeg zijn voor verpotting naar de 11lts, denk dat dat wel een weekje duurt nog, wil ik ze eigenlijk in grond zonder voeding zodat ik door kan gaan met water + canna vega.

 

Wat voor (tuincentrum) grond kan ik hier het beste voor gebruiken? Gewoon zaai & stek grond welke een lage ph heeft en waar wat turf in zit?

 

Of is dit onzinnig en moet ik gewoon 3 weken stoppen met voeding en kant en klare grond gebruiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

koop gewoon een zak specialmix bij de shop, ga niet lopen klooien met goedkope aarde. Het is één van de drie belangrijkste factoren voor een geslaagde kweek. Geef vanaf week 5 bloei dan gewoon langzaam wat bloeivoeding mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of bijvoorbeeld BAT-mix van Plagron...

 

Dat is ook een zwaar bemeste zak aarde waar je met kraantjeswater heel ver op komt...

 

Maar zoals whazzup al aan geeft, er is niets mis met een beetje extra voeding.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik ook de special mix.. en dat is meer dan genoeg voor 5-6 weken voeding..

Dan hoef je zelf niet moeilijk te doen met afmeten en kun je gewoon water geven, de laatste paar weken kan je ze dan nog wat bloeivoeding geven of boosters.

 

Mvg, Kills

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben gegaan voor Canna Terra Professional Plus+, vandaag overgepot. Bedankt voor jullie feedback.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...