Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tomfluut

De Beste Online growshops

Recommended Posts

dag Mensen,

 

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met online growshops, zijn er uberhaubt wel fatsoenlijke online growshops?

 

Leafman doet het goed op google, happydude een keer wat besteld maar vind niet echt een geweldige uitblinkers. Alle websites zijn er een beetje 'kansloos' uit, weinig tot geen betaalopties. Gebruikmakend van osCommerce in een slecht design of andere gekke implementatie software.

 

Welke blinken er volgens julllie wel uit, d.w.z. voldoende betaalmogelijkheden (Ideal in ieder geval) snelle verzending (voor 16.00 besteld zelfde dag op de post) en meer goede eigenschappen. Ik ben benieuwd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mij ook Exotic Garden,snel en betrouwbaar :spliff:

voor zaden/kweekspullen is Growshop Aliën ook betrouwbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haal alles bij exotic garden

 

goeie,snelle service en een goeie bak koffie.doet ie knap he,voor een online shop.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt een growshop is het niet.. maar ik heb goede ervaringen met kweektenten.com

emails werden snel beantwoord uiteindelijk deed een fancontroller het niet meer na 1 dag

 

even gemaild en 2 dagen later een nieuwe in huis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannaworld.eu -> Snel en cheap

Alien -> Snel

Happydude -> Snel

 

Dat is mijn ervaring, alles heeft IDeal, daar betaal ik normaal namelijk ook altijd mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de tips, exotic garden was mij nog onbekend. Komt slecht terug in Google...

 

Maar daar wat spulletjes besteld en prima service en snelle & nette verzending!! Prima contact per email, dat wordt me vaste leverancier denk ik :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bestel veel bij growcenter-noord, goede verzending, erg snel, meeste uit voorraad en betalen via Ideal, Paypal, overboeking en rembours

Gewoon geen klachten, er is heus wel eens wat mis gegaan, echter direct en zonder zeuren opgelost door hun.

 

Over deze online shop heb ik mijn zegen uitgsproken.

 

The CannaBisschop

Share this post


Link to post
Share on other sites

leafman.nl, slechte ervaring mee duurde 4 weken langer door allemaal gekloot. en t klopte ook niet helemaal ;)

Azarius.nl, niet echt growshop, maar zaden waren er snel.

exoticgarden.com, ;) was snel binnen, zonder problemen. (moet nog wel ff wachten op iets wat niet op voorraad was..still waiting)

growshopalien.com, ook snel binnen zonder problemen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bestel ook bij growcenter noord en vaak de volgende dag al in huis. Ideal en idd veel op voorraad.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

t zal misschien goed zijn voor dit forum om alle growshops een beetje op een rijtje te zetten met de goeie en de slechte waar je absoluut niet moet komen want ik las net ook weer dat iemand voeding bestelt en t niet eens binnen krijgt B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

growcenternoord/big supplies B)

 

vindt ik heel snel en goed en veel opvoorraad

en vlak bij huis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hele goede ervaringen met www.eugrowshop.eu online bestellen boven 150euro is gratis verzenden en altijd de goedkoopste!

Ben hier zelf langs geweest en echt een top team netjes wat te drinken gehad en lekker half uurtje zitten babbelen.

Super service!

Zelfs een terugbelfunctie op de website!

 

HAHA ben zelf niet 1 van hun team maar ben nu zeker wel een vaste klant geworden!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb hele goede ervaringen met www.eugrowshop.eu online bestellen boven 150euro is gratis verzenden en altijd de goedkoopste!

Ben hier zelf langs geweest en echt een top team netjes wat te drinken gehad en lekker half uurtje zitten babbelen.

Super service!

Zelfs een terugbelfunctie op de website!

 

HAHA ben zelf niet 1 van hun team maar ben nu zeker wel een vaste klant geworden!

 

 

door die laaste zin begin ik toch te twijfelen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb hele goede ervaringen met www.eugrowshop.eu online bestellen boven 150euro is gratis verzenden en altijd de goedkoopste!

 

tot aan welke gewicht?

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

had hun even gemaild ;)

en als bovenstaande 1 van hun team is mag die nu ontslaan worden :)

 

kreeg dit als antwoord:

 

Geachte heer/mevrouw , Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen.Fijn dat u mailt. Het klopt inderdaad dat wij dit een tijdje hebben gedaan. Dit was eenkennismakingsactie. Inmiddels hanteren we gewoon verzend kosten die overhet algemeen erg laag uitvallen. Natuurlijk hangt dit af van het gewichten waar het heen verzonden moet worden. Het makkelijkste is als je even aangeeft wat je graag zou willen hebbendan kan ik je laten weten wat de verzendkosten daarvan zijn. Met vriendelijke groet,EU Growshop Europe

------

 

ja nu hoef ik nix meer natuurlijk <_< :likken:

anders was het best vet.

helaas pindakaas

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ja nu hoef ik nix meer natuurlijk :likken: :)

anders was het best vet.

 

 

zoek dan eens 'n andere sjop met zulke lage prijzen en waar je geen verzendkosten hoeft te betalen <_<

of jij zal nooit nergens meer iets kunnen bestellen als je zo denkt ;)

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

zat laatst wat in de mailbus van exotic garden dat als je het ergens goedkoper vind het hem mag doorgeven.. (ja, zag dat het daar ook zo was)

maar als je dan toch verzending moet betalen maakt het allemaal nog weinig uit en weet ik wel waarvoor ik kies..

 

Ik had zoiezo nu niets nodig, pas volgende maand, ik mailde hun ook enkel of het klopte dat ze aan gratis verzending deden zoja tot hoeveel kg en of het enkel in nl was.

 

dus @ nu heb ik nix meer nodig bedoel ik gewoon dat ik er anders zo volgende maand ging bestellen aangezien dat een mooie actie was of ging zijn hee.. verssta je..

<_<

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

gsa in alkmaar die heeft de goedkoopste spullen maar alleen geen online site en verzenden niet

 

maar online sohps ben ik het meeste tevreden over growcenter-noordt

snellelevering ,goeien prijzen en een super goeden service

als iets het niet doet dan krijg je gelijk een nieuwen zonder probleem

 

ook degro-treding (cannaworldt)

ben ik erg tevreden over goeien service en snelle leveringen ook kwa prijzen zit je bij dezen goed

 

ik vindt deze twee wel een van de besten de prijzen liggen ook niet ver van mee kaar

maar je blijft toch altijd houden dat bij de een dit goed koper is dan bij de ander

maar dat is met een ander product dan weer precies anders om

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor zaden en voeding sannie natuurlijk

 

blumat.nl natuurlijk voor de

 

groeten

 

skunkie

 

ik kop alles bij de gs bijna nix online

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...