Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ik had laatst smoking green eens geprobeerd, das best lekker :verrygood de keer daarna had ik weer gewoon smoking red en toen proefte ik echt papier :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn veel te breed zo rol je een kilometer papier rond je joint en krijg ----EDIT---- jaar derop :verrygood tenzij je hollandaise rolt ,as we speak in belgium :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hollandaise :verrygood :verrygood

k snap niet dat binnenstebuiten (as we speak) nog steeds niet gewoon de standaard is... Net zo makkelijk, minste vloei, what else do you want? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi hoi

 

Heel interessant die maten en gewichten vloei maar weet iemand ook waar je goedkoop vloei kunt kopen/bestellen?, ik betaal nu €25 per doos van 50 pakjes smoking slim/gold.

 

Groeten harry

oké dan, waar krijg je smoking voor 25 per doos? Volgens mij betaal je bij smoking zelf zelfs nog meer...ben nu genoodzaakt andere merken te kopen omdat ik de smoking nooit onder de 0,75 p/p kan krijgen... Als je me een tip kan geven zou dat zeer gewaardeerd worden! Overigens, op e-bay heb je heel af en toe eens een doosje staan dat goedkoper is..

 

groeten

bart

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik draai met blauw meestal ook op zijn dikst. (Net dicht vooraan)

 

Maar als je niet inside-out draait dan smaakt hij alleen het eerste stuk vind ik. Je rookt immers steeds meer vloei! Op het einde soms zelfs 2-3 lagen.. bahbah

 

Inside-out smaakt hij tot op het einde!

Toch vind ik inside-out uiteindelijk minder lekker. Heb een tijdje zo gedraaid maar ik vind dat je tóch dat randje blijft proeven... De oplossing voor mij is zilvere smoking vloei. Die is een stuk smaller dan goude en geeft voor mij (qua papier/inhoud verhouding)een resultaat dat inside-out benadert en qua smaak zelfs overtreft... Verder wil het afscheuren wel eens misgaan en kies ik daarom voor afbranden; en dat geeft minder resultaat...

 

Iets anders; weet iemand wat voor papier (hoeveel grams) wordt gebruikt om tips te maken? Specifieker, om die dikke skunk-tips te maken, want die dunne gladde vind ik minder fijn. Ik heb zelf wel eens wat geprobeerd maar dat was nooit perfect. En ik vind de prijs van tips (net als vloei) één grote grap...het is nog geen meter papier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leg mij dan maar eens uit hoe je binnenste-buiten draait...de link op een paar pagina's terug is dood namelijk :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja idd, wat moet ik me bij binnenstebuiten draaien voorstellen? Papier aan de binnenkant en wiet aan de buitenkant??? :verrygood

 

 

Is er niemand die cones gebruikt? Of is dat voor watjes als ik die niet zo goed kunnen draaien? Ik ben er erg tevreden over! Het voordeel van cones is dat het papier naar beneden taps toeloopt waardoor je als je aan het einde van je joint komt geen 3 lagen papier zit te roken. Het vullen gaat heel gemakkelijk met een trechter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja idd, wat moet ik me bij binnenstebuiten draaien voorstellen? Papier aan de binnenkant en wiet aan de buitenkant??? :verrygood

Nee, gewoon vloei met plakrand op tafel, blablabla, dichtdraaien (je kunt dwars door de vloei de plakrand nat maken), ff wachten, restpapier eraf scheuren(als je handig bent) of branden (als je minder handig bent)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja idd, wat moet ik me bij binnenstebuiten draaien voorstellen? Papier aan de binnenkant en wiet aan de buitenkant???   :verrygood

 

 

Is er niemand die cones gebruikt? Of is dat voor watjes als ik die niet zo goed kunnen draaien? Ik ben er erg tevreden over! Het voordeel van cones is dat het papier naar beneden taps toeloopt waardoor je als je aan het einde van je joint komt geen 3 lagen papier zit te roken. Het vullen gaat heel gemakkelijk met een trechter.

vind k nou ook Jan :specool

 

EDIT: Heb het net ook geprobeerd maar het lukte dus mooi nie na 3 vloeitjes was ik het beu en heb een normale gedraait...dus goede uitleg.....welkom :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

kvind slim ook flexer dan de blauwe Smoking vloei, maar ik rol gewoon op de manier zoals het hoort, plakrand naar aan de binnenkant, niks gescheur, tip erin, tabak en wiet erin en draaien en dan verschijnt er vanzelf een mooie blow :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het flexe van die Smoking Slim® ( :whistling ) versie is dat ie lekker dun is, dus je proeft de wiedie beter dan met de standaard blauwe.

Mascotte lange vloei is best bagger eigenlijk. Even groot als Smoking (die blauwe), maar is veel stugger.

Doe mij dus maar gewoon die Smoking Slim, of die zwarte. Deluxe ofzo... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

geef mij maar smoking blauw,binnenstebuiten,de smoking green en eco vind ik net brandhoutvloei,met alle respect voor de plant waar uit het gemaakt is ,hennep,maar niet te roken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smoking deluxe of slim of blauw of Bob marley V.I.P. kleine rijstevloei :whistling <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...