Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ja die heb ik, vulkanisch geteeld (steenwol) en die ligt nu bijna drie maanden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker wel duur zeker dat vulkanisch telen in Friesland.Dacht dat ze daar alleen aan goeie ouwe koeienshit deden.:popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wederom snap je er niks van. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet daarvan is toch lekkerder dan van die synthetische steenwol.Vulkanisch telen doen ze veel in Rotjeknor, maar net als met die tomaten uit het westland, je moet er wel iets bij doen, anders smaakt het niet. :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gevoel wat je krijgt is gewoon de verslaving die de illusie creeert zodat het lijkt of jij je goed voelt of uberhaubt denkt dat het zo hoort.

 

Feit is dat de verslaving weer enige tijd gevoed is en je weer op naar de volgende gaat. Daar is geen speld tussen te krijgen.

 

Wiet en tabak horen helemaal niet bij elkaar, dat hebben wij mensen en de commercie/propaganda bedacht.

 

Het gevoel is een upper en downer gecombineerd.. goh en voor mij voelt dit goed, MIJN gevoel..

Ga ik dampen of puur roken dan voel ik me dus niet goed, dan ben ik hyper en ga ik zwaar over mijn lichamelijke grenzen heen.

Wat ik voel is dus niet goed en mag niet want de tabak is hetgeen dit veroorzaakt zeg jij daarop dan, nou lekker dan dat je moeite doet om je een beetje in te leven in waarom ik gebruik.

 

Misschien had ik wel een hartaanval gekregen vanwege de stress afgelopen jaren als ik alleen maar high was geweest, denk wel dat ik mogelijk 'domme' dingen onder invloed had gedaan waar ik nu toch vooral rust en ontstressen kreeg door mijn manier van consumeren.

 

Je aanname dat wiet en tabak niet bij elkaar horen is een keiharde ontkenning van het feit dat die manier van consumeren voor een heleboel gebruikers DE manier is en dat 'junkies' nu eenmaal dat rare gedrag hebben om te experimenteren met hun middel om te kijken hoe ze nu voor HEN het beste eruit kunnen halen.

 

Vd 1 is dat snuiven, de ander likt liever, de idioot spuit zijn aderen kapot en dan nog 'ja de dokter schrijft voor, pillen of 'we nemen er nog 1 'omdat het zo gezellig is' (of dat nu roken of drinken is in die clubjes is vaak credo 'gezellig').

 

Ik laat elke gebruiker in zijn waarde en ga nooit lopen preken dat iets goed of slecht zou zijn want ik weet namelijk helemaal niet of dat alles wat als feit bekend staat ook voor diegene op zal gaan en hoe die in zijn gebruik zit en blijf liever in gesprek.

Wel geef ik aan dat sommige dingen misschien een heroverweging waard zijn maar ik breng dat niet zoals jij dat doet want dan weet ik dat ik na een keer of 2 over en weer we wel uitgeluld zullen zijn en ik je niet meer bereik.

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet daarvan is toch lekkerder dan van die synthetische steenwol.Vulkanisch telen doen ze veel in Rotjeknor, maar net als met die tomaten uit het westland, je moet er wel iets bij doen, anders smaakt het niet. :icecream:

Ja dat is een wereld van verschil. ;)

 

Maar dat wiet op steenwol geteeld minder van smaak zou zijn is onzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...