Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Plasma scrog met Sannie's jack

Recommended Posts

maar hoe staat het er hier voor

wat was het resultaat in gr/w verhouding ??

greets bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

is er nog beweging in het hele plasma gebeuren

vind het zo stil

greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

jazeker! Vanmorgen de eerste foto's van het Gavita prototype gekregen :wacko:. Zoals je ziet volledig passief gekoeld.

post-5211-1265805867_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al iets bekend over de prijs ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, nog niet definitief. We zijn er wat voorzichtig mee want het ligt aan veel factoren, zoals productie, dollarkoers etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja had iets gehoord, maar daar schrok ik een beetje van :wacko: .

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
het ligt aan veel factoren, zoals productie, dollarkoers etc.

 

Ja het materiaal voor de kapjes kopen ze rechtstreeks vanaf de hoogovens :o

Dus idd slim inkopen :wacko:

Is KJ al beurs genoteerd??????

 

Wel een mooi afgewerkt product.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

he

ziet er leuk uit . :wacko:

wil niet zeuren hoor!!! MAAR WAT WAS NOU HET EIND RESULTAAT ???

ik gok tussen de 800/1200 euro

 

komt er nog een verslag met meer watts ?

greets bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaa vandaag is bots ze vraag aan de beurt! Die wacht al een poosje en ik ben ook wel benieuwd wat het resultaat nou was.....

 

Sannie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is KJ al beurs genoteerd??????

 

Als aandeelhouder bij KJ zal jij dat wel weten, toch?? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het eind resultaat is zoals eerder beschreven tegen vallend vanwege de madonna welke er als stek in is gegaan ipv sannie's jacks, de madonna's waren met 7 weken afgebloeid en ik heb besloten de half volle kast met jacks niet af te bloeien voor nog 6 weken.

De jacks waren niet impossant voor 7 weken bloei en dat heeft voor mij ook mee gespeeld om de kweek af te breken.

 

De plasma's doen hun werk wel maar niet afdoende als wat ik ervan verwachtte, toch moet de lamp nog verder uitgetest worden en ik verwacht ook zeker goeie resultaten te zien te krijgen.

 

Voor de tent waar ik mijn rook voorraad in kweek heb ik besloten om terug te stappen naar HPS 400 watt waardoor ik zeker ben van een voorraadje rookwaar, wat met 180 watt niet echt lukt. Ik heb 2 rondjes gedraaid met de lampen en mijn voorraad wiet is op dus hoogste tijd om naast het testen mijn wek potten weer eens aan te vullen.

Ik houd me van harte aanbevolen als er een zwaardere versie uitkomtmaar wens in tussentijd Gavita erg veel succes met verder doortesten van de lampen en ik weet zeker dat dit helemaal goed gaat komen.

Ik zal me in de toekomst zeker nog verder bezig houden met de ontwikkelingen rond gavita en de plasma lamp.

 

Momenteel is de voorbereiding bezig voor een nieuwe zaad kweek onder plasma en tentje ernaast met KF zaailingen

Ik houd jullie op de hoogte

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...