Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kramer997

Weer een nieuwe ronde

Recommended Posts

Dat aandikken komt nog wel.Vergeling begon bij mij rond dag 49,de Jacks bleven weer groen.

Ben benieuwd naar de geur en smaken :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sow sow,

 

Ach Kramer, jij word toch niet zo gauw verlegen of heb je een blos op je wangen omdat je weet dat Miss Wetstyle meeloert?

 

Ziet er trouwens zeker mooi uit, wat je zegt over dat aandikken, geloof maar dat ze nog gaan aanzwellen. Ik had het laatst ook, dacht zo van mmmmmmm, kom ik een paar dagen later bij de dames en ineens zie je ze groeien en zwellen. Geduld ouwe, je kijkt er teveel naar :wacko: .

 

Zal straks ook even updaten voor jullie.

 

Laters, of tot straks maar weer dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt jongens

 

Ik denk zelf ook wel dat ze nog wel een stuk aandikken. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik elke ronde wel eens zon moment heb dat ik denk, komt het wel goed :specool

 

@ Art

 

De geuren zijn echt lekker. De Flashback ruikt mierzoet en de jack47 begint ook steeds zoeter te ruiken. En dat is mooi, want ik hou van zoet :wacko:

 

@ Wetstyle

 

Ik ben best een verlegen muurbloempje hoor. En zeker met vrouwen in de buurt :whistling .

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update dag 47 bloei

 

het loopt allemaal lekker door hier. Ik ben alleen heel erg benieuwd wat het straks wordt. Want ik heb niet van die grote toppen die ik normaal eigenlijk altijd heb. Maar ik heb wel het idee dat de planten wel voller zijn. Meer kleine toppen ipv een paar hele grote.

Ik denk zelf dat het er mee te maken heeft dat ik er ook niet zo druk mee ben geweest als anders. Ik wilde gewoon eens proberen of het ook wat makkelijker kon. Ik heb ze minimaal voeding gegeven en niet afgezuurd. Daarom is de ph van mijn aarde ook iets aan de hoge kant. De volgende ronde ga ik het proberen met humboldt en een lightmix. En waarschijnlijk wel afzuren en meer de waardes van mijn aarde controleren. Ik heb tenslotte een grondmeter voor de ph.

 

Ik denk zelf dat ze nog een ruime 2 weken moeten ongeveer. En ik denk dat ik volgend weekend de laatste keer voeding geef. Dit weekend krijgen ze nog een keer pk mee. Dat hebben ze dan een ruime week meegekregen.

 

Dit was het wel weer, tijd voor plaatjes.

 

De steeds lichter wordende Jack 47 nr1

 

med_gallery_18180_8813_2451973.jpg

 

med_gallery_18180_8813_388193.jpg

 

med_gallery_18180_8813_1208786.jpg

 

med_gallery_18180_8813_2553281.jpg

 

med_gallery_18180_8813_1340530.jpg

 

med_gallery_18180_8813_3878417.jpg

 

med_gallery_18180_8813_2978403.jpg

 

med_gallery_18180_8813_974011.jpg

 

med_gallery_18180_8813_1351947.jpg

 

med_gallery_18180_8813_2909619.jpg

 

med_gallery_18180_8813_3822749.jpg

 

med_gallery_18180_8813_1085575.jpg

 

Een paar toppen van de reus, die zichzelf nog niet groot genoeg vindt. En nog een stukje aan het bijgroeien is.

 

med_gallery_18180_8813_1677085.jpg

 

med_gallery_18180_8813_931451.jpg

 

med_gallery_18180_8813_271361.jpg

 

med_gallery_18180_8813_2136823.jpg

 

med_gallery_18180_8813_554156.jpg

 

med_gallery_18180_8813_1051104.jpg

 

Dit was weer de laatste update van het jaar. En ik wil jullie ook allemaal even een goede jaarwisseling en een mooi groen 2010 toewensen.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yesyes,

 

mooi man, vele kleintjes maken toch ook 1 grote berg. Zou er niet om treuren. Ziet er nog steeds goed uit. Bijna, en het is weer gebeurd, hiero ook al.

 

En zekers jij ook een goed uiteinde, en de rest ook dan maar :D

 

Laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb je zeker gelijk in wetstyle. Maar ik vind het gewoon mooier van die dikke jongens. De grootste die ik tot nu toe heb gehad woog 400 gr nat. Dat is leuk knippen hoor. :D

 

Maar zo hard treur ik er ook niet om. Al doende leert men he.

 

Gr Kramer

 

PS De update staat op de vorige pagina

Share this post


Link to post
Share on other sites

He g2h

 

Ja op zich wel goed. Alleen 2 planten zijn al klaar en daar ben ik vandaag aan begonnen. Alleen mijn eigen camera is nog steeds kapot en ik kon ff niet wat anders regelen. Het zijn trouwens de jack47 die als eerst een beetje geler werd en de reus. De rest laat ik denk ik nog een klein weekje staan. Als het goed is heb ik maandag weer een camera. En dan zal ik een update plaatsen.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe,

 

zal blij zijn als die update er is, ben wel een beetje benieuwd naar je bomen.

 

Laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

kramer is toch niet zijn schaartjes aan het schoonroken? :wacko: :D

 

gtz PP-er

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ pper

 

Idd ik heb ff de scharenhash opgerookt. :lol: Nee ik heb eindelijk weer internet nu. Hehe.

 

Maar alles is al geknipt en droog. ik heb er alleen geen fotos van kunnen maken, omdat ik nog steeds mijn camera niet terug heb. Morgen leen ik er wel ff een en dan maak ik wat plaatjes. Ga ik van het weekend gelijk beginnen met mijn nieuwe verslag. De kleintjes staan er tenslotte al in.

 

Het drooggewicht was trouwens 1080 gr. Mijn slechtste ronde tot nu toe. Maar ik had minder verwacht. Dus al met al was ik best tevreden. De reus woog trouwens 390 gr droog ;)

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

390 gram van één plant :lol:

Volgende ronde vijf reuzen ;)

 

Ik begreep dat je de volgende ronde op Humboldt Nutrients overgaat,met jou zorg moet dat gaan knallen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

390 gram droog van 1 plant

 

damnz hoop dat mijn plantje dat ook gaat halem maar gok er niet op ;)

 

groeten

 

skunkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ super skunk

 

Ik hoop met je mee het is je gegund

 

@Art

 

5 van deze reuzen had niet gepast in mijn hokkie. Ik denk dat 4 wel gepast zou hebben ;) .

Ik moet wel zeggen dat ik naar mijn gevoel weinig heb gedaan aan deze ronde. De volgende ronde dan ga ik er weer alle tijd en aandacht aan besteden. En ik denk dat dat met humboldt helemaal goed gaat komen.

 

En nu nog ff wat plaatjes van het klare product. Niet veel bijzonders. Maar toch nog maar wel ff bij het verslag.

 

Klein topje van de reus

 

med_gallery_18180_8813_227943.jpg

 

2 van deze 2l potten Van Jack47 nr1 diegene die zo vroeg geel werd

 

med_gallery_18180_8813_695127.jpg

 

Jack 47 nr 2 en 3 samen

 

med_gallery_18180_8813_2144931.jpg

 

Flashback#2 nr1 220 gr droog en keiharde toppen. terwijl de reus behoorlijk fluffy was?

 

med_gallery_18180_8813_2880223.jpg

 

Flashback#2 nr2 ( de reus)

 

med_gallery_18180_8813_3572021.jpg

 

Zo dat was hem weer.

 

De groeten van Kramer en tot het volgende verslag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze allemaal mogen proeven,bedankt kramer!

De Jack47 vindt ik het lekkerst,lekker fris smaakje en high.

 

Qua smaak vindt ik de FB net even iets minder,maar wel goed.

Tot nu toe vindt ik van Sweetseeds de Wildrose het lekkerst gevolg door de Jack47.

 

De andere zoals Blackjack,Cream Caramel en Flashback gezamenlijk 3e.Wildrose ga ik zeker nog eens zetten :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan hebben we toch een beetje dezelfde smaak Art. :wave:

Mijn lijstje ziet er bijna net zo uit. En ik wil dit jaar zeker ook een keer wildrose zetten. Die stak er voor mij met kop en schouders bovenuit. :rolleyes:

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...