Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

acidburn

No one ever has time. But if we don't take time, how can you have time?

Recommended Posts

Hey, het lijkt wel of wietforum z'n tijd ver vooruit is. De topics van morgen, vandaag geleverd :rofl

 

Of ik heb net bij het water geven teveel boven de toppen gehypervent... uhm, hypergeventi... hyperventigeleerd... Ja, mischien dat ook wel een beetje. Maar volgens mij staat de server nog op zomertijd :lol:

 

Tijd om de klok op 12/12 te zetten jongens :D

 

Kaarsjes aan, nog ff sinterklaas, poedersuiker op de plantjes en mooie dikke pluimen voor de kerst-space-stol. :D :D

 

Tijd voor warme wijn met een schuimkraag :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is eng. :D

 

Ik kijk op mijn klok. 23:50. En ik zie posts van "vandaag, 00:50". Ik ga schrijven en post na een tijdje. Wat gebeurd? Alle tijden staan goed...!!! :P Nou, de ghost of chrismas past heeft me ingehaald :lol: Nix aan te doen :rofl

 

Negeren dit topic, of lekker volspammen met leut mag ook :D

 

Groet, Burn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tijd voor warme wijn met een schuimkraag :lol:

 

Het is meer tijd voor een :P voor jou :D .

 

green-lady :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mischien wel ja :P Alleen rook ik niet :rofl Maar sannie heeft wel een waarschuwing over de sterkte van de herijuana staan. Mischien staat die er niet voor niets :D Toch zou ik zweren dat.... Ah, laat ook maar zitten ook. Morgen ben ik jarig. Mischien is het gewoon ouderdom :lol:

 

:D op de jaren van vergeetachtigheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alleen rook ik niet :rofl

Misschien dan toch eens beginnen.

 

Kees. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

keesie keesie keesie tog roken is schadelijk !!!! hij ken het ook eten heurr :rofl of dampen ( wat nog schadelijk is maar veel minder )

Share this post


Link to post
Share on other sites

hiep hiep hoera

Of was dat nou gisteren , ff tijd check

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, dank je wel Buble.

 

Weer een jaar naar het verleden. Eens kijken of ik het dit jaar wat serieuzer kan aanpakken met mijn kweek. Heb al wel een idee, maar moet nog uitkristaliseren.

 

@kees/masteryero Nee, roken doe ik niet. Mischien ga ik wel verdampen, want het is voor mij f*cking moeilijk om high of stoned te worden. Wel een beetje jammer. Laatst thee gezet van 2 grote toppen (ongeveer 10 gram) van sannie's jack, 30 minuten laten trekken, helemaal opgedronken... Wel lekker zoet, maar geen effect :P Ook niet na een uur. Ben ik gaan slapen, en 8 uur later stond ik op en dacht... Heeeeeee, de wereld draait. Maar dat was het enige :rofl Wel een beetje jammer dus. Daarom was het ook zo raar dat ik de herijuana controleer, en ff alles zag draaien. Mischien is de matrix wel verstoord... :D

 

Maar ik moet de plantjes weer water geven. Cheers :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...