Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
guesswho?

Cannalytics® analyse rapport

Recommended Posts

uit wetenschappelijk onderzoek is bekend hoe bepaalde stoffen invloed op elkaar hebben en welk effect. Dat kun je ook zelf relatief eenvoudig controleren door het zelf te roken. Dan zijn er natuurlijk nog wel de persoonlijke interpretatieverschillen.

 

Ik weet zeker dat Elmanito daar wel een paar interesante publicaties over weet op te snorren, het is ongelofelijk wat hij altijd weer vindt op het net B)

 

Hoe zit het daar trouwens mee geusswho? Klopt de interpretatie van AlphaNova een beetje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allereerst prachtig topic zo!

Bedankt mensen

 

Tja dat vind ik moeilijk zeggen whazzup

Ik kan dat altijd moeilijk onder woorden brengen

En meestal heb ik al wat pp gedampt voordat ik ndb rook

Maar ik zal er eens aandachtig naar kijken en proberen het voor jullie te verwoorden

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk om de test zo te zien man!

 

de uitslag is ook niet mis.

verklaart een hoop dat ik na een paar trekken meestal al helemaal verdwenen ben B)

 

welke pheno heb je laten testen? wit,paars?

 

 

@weetje,

db gebruikte ook vaak de CalifornianOrange,kan het zijn dat hier het hashplant profiel vandaan komt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ wieriman

Ik heb de witte pheno laten testen

 

Waarschijnlijk (weet het niet 100% zeker) deze plant

 

gallery_19024_7693_447602.jpg

 

Kan ook deze zijn geweest

 

gallery_19024_7693_1616110.jpg

 

Elmanito schreef me het volgende:

 

NDB is waarschijnlijk een (Dame Blanche x Mister X) - kruising, vond ik toevallig in 1 van zijn topics en die Mister X is waarschijnlijk genetica van Old Ed.

 

Al met al moeilijk om precies te achterhalen welke soorten hij heeft gebruikt

Ieder geval wel de juiste blijkt uit de test

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites
#7 is ook NDB.

med_gallery_19_930_473692.jpg

 

(Oorsprong zaad volgens mij Wierieman...)

 

Kees.

 

maar waren sommige NDB van wierie niet perongeluk gekruist met een The One mannetje?

dus je kunt dan niet zeggen dat het een 100% NDB is ?

of heb ik het fout wierie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sommige?? B)

ALLE zaden die IK heb uitgedeeld waren van '08 zadenkweek dat is dus een 2e generatie kruising met TheOne en NIEUWEdameblanche uit m'n '07zadenkweek

enkele forumleden heb ik originele 06 zaden van jan gegeven,weet niet meer precies wie allemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Ik weet zeker dat Elmanito daar wel een paar interesante publicaties over weet op te snorren, het is ongelofelijk wat hij altijd weer vindt op het net ;)

 

Na 14 jaar op internet te zitten weet je wel het een en ander te vinden :tu , maar zal eens kijken of daar al onderzoeken van bekend zijn.Ik denk het wel.

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
NDB is waarschijnlijk een (Dame Blanche x Mister X) - kruising, vond ik toevallig in 1 van zijn topics en die Mister X is waarschijnlijk genetica van Old Ed.

 

nee.

misterX was een eigen kruising/soortje van jan,net als sneeuwwitje en noorderlicht(northernlights)

en de dame blanche bestond niet meer dus daar kon die dan ook niet mee werken..., vandaar de naam NIEUWE dame blanche

 

de ndb x mrsX had hem de beste oogst ooit gegeven B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je zou aan Wernard eens moeten vragen of hij Dame Blanche ook niet kende.Wernard heeft vroeger in de jaren 80 ook in het noorden een boerderij gehad, waar de soortjes van Old Ed verbouwd werden.Ik weet niet hoe lang Dame Blanche al bezig was met kweken??

 

Voorlopers van de soort Viking gekweekt in het noorden

 

gallery_16467_6951_91486.jpg

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

WWaaaaarrrrr is die Viking nog te vinden??????? Ooit een dame van gehad, en nooit meer zulk lekkere wiet gepaft.

 

Doe ik een moord voor!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
WWaaaaarrrrr is die Viking nog te vinden???????

 

Hierzo

 

med_gallery_16467_4905_626491.jpg

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grrrrrrrr, B)

 

Nee even zonder gein. Zijn er nog zaden of mini's van in omloop? Ik heb er meerdere malen zo her en der

naar geinformeerd. Maar de boeren hebben deze soort niet meer, althans hier in de buurt.

 

Ga toch maar weer google er eens op los laten. Wil nu deze plant volgend jaar weer hebben. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk toppic net even helemaal door gelezen.

maar dat moet ik morgen ofzo nog maar is doen want begreep niet alles zo op een zondag ochtend.

ik heb hier nog verschillende zaden liggen van dame blanche zelf.

 

ook een zaden mix van hem waar hij de new dame blanche heeft uit gehaald.

ik kan me herinneren dat dame blanch ook een sneeuwwitje heeft gebruikt voor het maken van New Dame Blanche.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Wil nu deze plant volgend jaar weer hebben. :tu

 

Pm me maar, want ik heb nog puur Vikingzaad van vorig jaar liggen, anders een kruising van dit jaar.;)

 

ik kan me herinneren dat dame blanch ook een sneeuwwitje heeft gebruikt voor het maken van New Dame Blanche.

 

 

En wat is de genetische achtergrond van de soort Sneeuwwitje????

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat weet ik weer niet B)

heb er nog zaden vaan liggen volgens mij

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Heeft Dame Blanche Ruderalis genen of een of ander landras gebruikt, waardoor bepaalde pheno's eerder ging bloeien???Ik probeer het plaatje een beetje rond te krijgen mbt die 11% CBD.

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ook een zaden mix van hem waar hij de new dame blanche heeft uit gehaald.

ik kan me herinneren dat dame blanch ook een sneeuwwitje heeft gebruikt voor het maken van New Dame Blanche.

 

klopt die zaden mix heb ik ook,

tesamen met de NDB.

 

gallery_7713_8630_478540.jpg

 

De print van een Mata hari heeft er wel van weg.

we love that Orange Dots.. B)

 

En dan moet nog vermeld worden dat deze plaat met de helft van de hoeveelheid gemaakt is.

de print is er voor 50 %

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Weetje,hoe oud was de Matahari die je getest hebt???

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

van buiten, nu zo'n 3 weken droog.

volle grond

geen voeding.

 

Mij is deze wiet te stoned,

zwaar lichamlijk ook.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) BUMP :)

 

Ik zou van elke soort die er bij me voorbij komt wel een analyse willen en ik denk met mij velen :D

Je zou denken dat zoiets heel laagdrempelig mogelijk zou moeten zijn maar dat is het (nog steeds) niet?!

Ik kan online wel analyse kits vinden maar die zijn duur (waarom?), en zijn ze betrouwbaar?

 

Het lijkt me dat je de uitkomst van een analyse koppelt aan de aanwezige werkzame stoffen en hun specifieke kwaliteiten om er zodoende achter te komen welke soort/olie het best werkt om bepaalde klachten te bestrijden...

 

Of stel ik nu heel naïeve vragen?

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dunne laag chromatografie kost geen drol volgens mij, maar de gene die ze uitvoert echter wel.

 

Ook heb je een referentie stof/waarde nodig dus waarschijnlijk ook een database, ik kan het mis hebben maar dit alles bij elkaar zorgt ervoor dat er nog geen kant en klare DLC setjes zijn voor dit soort zaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men zou een thuissetje moeten kunnen verkrijgen.

Dat de Dame Blanche veel THC aanmaakt is duidelijk te zien.

Ben blij dat ik momenteel de paarse en witte pheno heb staan.

 

gallery_6979_9442_43470.jpg

gallery_6979_9442_61940.jpg

De paarse heeft wel meer THC als de witte

gallery_6979_9442_77578.jpg

gallery_6979_9442_20906.jpg

 

Wie wil hier een rookverslag van gaan maken, hoor het graag of medische gebruiker die het wil testen, mag ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ff ter verduidelijking, de hoeveelheid trichomen zegt niks over het cannabinoidenprofiel zonder het getest te hebben met DLC.

 

CBD-varieteit (97% CBD) van GW Pharmaceuticals

 

gallery_16467_6951_1994.jpg

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog wat zitten zoeken naar die cannalyse test kits en het schijnt dat ze speciale extractie en loopvloeistoffen gebruiken. En dat is ook gelijk de reden waarom de prijzen van die kitjes pas bij 200 dollar beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...