Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pelske

oudoor 2010

Recommended Posts

Bij deze mijn plan voor 2010,

 

Gaan verduisterd worden,

 

The Ultimate

Dutch Cheese

 

In volle grond;

 

Voodoo ( is me bevallen, goede opbrengst met een zoet smaakje )

Pamir gold

 

De zaden komen van Dutch Passion.

 

Ik teken voor dezelfde zomer als dit jaar B)

 

Grtz Pelske

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Pelske ziet er goed uit, ben wel benieuwd naar The Utlimate. Zo aan de beschrijving te zien moet dat een knaller worden!

 

Ik teken met je mee!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Bij mij wordt het Jack Herer en Big Bang. Heb de geoogste Big Bang laten proeven aan een aantal jongens. Unaniem: The number one. Is echt een "knaller". Zaden van Greenhouse en niet duur 5 stuks €15.

Groet.

Peperfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

klinkt goed pelske..

 

ik ga ook weer verduisteren maar hoop nog dat ik ergens durban passion uit kan halen (als ik het goed schrijf)

Had hem dit jaar in een outdoor mix zakje van basic seeds bij sannie, maar wil er eigenlijk meer van.

Ik teken ook mee B)

 

Mvg, kills

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naast de powerplant stekjes die ik wil gaan planten, ben ik erg geinteresseerd in een paar feminised soortjes van the Greenhouse.

 

Himalaya gold

Lemon skunk

The church

 

Heb nog te kiezen tot volgent jaar maart dus lang genoeg de denktijd. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

NieuweDameBlanche.

GuerillaGold van frobanken

Eirdbei van BasicSeeds

Megalomania van KTM

 

dat zijn mijn soortjes voor 2010 B) ......bewezen buitenplanten

 

greenhouse seeds is leuk als je in spanje woont

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhhh wat ik nog heb liggen .......

 

Bob Marley's Best van HQS.

Purple Haze en White Widow en LR #2 via angel777.

Cranival Fem van Ministry of Cannabis.

NYCD Van Sannie's Shop.

 

genoeg keuze lijkt me. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meeste planten zullen NDB worden

Maar er zijn nog wat andere soortjes onderweg

Oa wat deense soorten

Maar daar gaan we eerst eens een zaad kweekje mee doen denk ik

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gezien de zeer beperkte ruimte in de tuin hier, beperk ik me tot gefeminiseerd, ik wensch een harem en niks minder! Afijn. Twee kweekrondes gepland, de eerste is autoflower mixed (van lowlife, die hebben een grappig arbitrairpakketje). Vervolgens en gedeeltelijk overlappend 5 non-auto's in grote potten, net als dit jaar. Maar ik denk nog na over de soortjes (wil 2 of 3 verschillende wietjes zaaien), in ieder geval zullen de high-achtigen overheersen, mits voldoende vroeg af te bloeien (lees zo'n beetje half oktober binnen kunnen halen zonder de helft te zien verrotten). Deze oogst is nog niet droog, of ik krijg alweer groene vingers :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na enig wikken en wegen ben ik er mbt de grote planten uit: ik ga voor het Dutch Passion Colourmix gefem. pakketje. Dit komt neer (6 zaden 2 van elke soort, maar ik wil er maar 5 hebben staan) op 1x Hollands Hope, 2x Voodoo en 2x Durban Poison, allemaal redelijk "oude" soortjes met relatief lage concentraties THC, maar ik vind dat juist wel aangenaam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in 2010 voor t eerst buiten kweekje doen.

ben van plan om 3 in grote kuipen thuis te zette. En dan verspreid over 5 spots overal stuk of 10.

 

soortjes ben ik nog niet helemaal uit, zoiets misschien:

Afghan

Super skunk

Big Bud

 

Eerst nog ff extra inspiratie op doen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga dit jaar mijn eerste eigen kweek opzetten

Na veel internetgesurf heb ik besloten voor 5 gefeminiseerde Himalaya Gold zaadjes te gaan

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik ga aan de Deense soorten komende zomer!

Vorig jaar was het nog de NDB, Lesotho special en Ierdbei, allemaal echt goede buitensoorten, weinig rot en prima opbrengst! Dikke aanraders, zeker ook voor de medicinale gebruikers onder ons. Van alle 3 de soorten krijg ik echter een mokerslag/couchlock stoned (sommige planten ook iets te lang laten staan denk ik.. te hoog CBN/CBD gehalte?) .. en daar ben ik zelf nooit zo enorm kapot van, ze voelen fijn.. maar ik kan daarna ook weinig uitspoken behalve bankhangen en de snoepkast plunderen.

 

Vandaar dat ik het dit jaar ook anders wil: WIE O WIE gaat mij het buitensoortje aanraden waar je heerlijk energiek/actief/uplifting high wordt?

Please give me tips! (ja tis wat veel gevraagd, kep geen binnenkas anders had ik wel een heerlijke bijna pure sativa gegroeid B))

 

Andere soorten die buiten komen te staan dit jaar:

 

GG#2 x Madonna

Royal Dane `09

 

Nu nog hopen op een fijne zomer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2010 bedoel ik B)

2009 zou niet zo'n geweldig idee meer zijn gok ik

Edited by Pierre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga dit jaar opnieuw big bang neerzette. Extra een prima wietje. Lekker tasted.

Daarnaast ga ik wat haze en ak47 neer plante.

 

Ik ga al vroeg verduisteren ik wil halverwege jullie klaar zijn invb vakantie.

 

Daarnaast zet ik nog 5 plantjes die mogen gaan afbloeien wanneer de dames er zin in hebben B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zowiezo 100 ierdbeitjes

 

een stuk of 20 lowryders (voor zaad)

 

ik heb nog wat white skunk liggen maar die gaat waarschijnlijk bij een maat van me in zijn tuin staan

 

en nog 8 purple widows welke mij wel erg bevallen zijn dit jaar (niet geoogst maar ze groeien als een tiet)

 

en ik ben nog op zoek naar een goede vroegbloeier die geschikt is om hasj van te maken ( afghaan, kush, marok, lebanon je kent het wel B) )

 

en oh jah big bud staat ook op me verlanglijstje maar die dump ik waarschijnlijk ook bij een maat van me in zijn tuin

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Panjaabie: Die purple widow he, is dat een fijne plant om te roken ook? Wat voor effect kan je er ongeveer van verwachten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

even een opsomming van mijn 2010 buiten soortjes.

danish gold

big bud

madonna /gg2

nepal /hindukush

potchronic/gg2

royal dane09

typhoon09

uk cheese/danish pasion/b3n37 erdpurt/royal dane

viking/b3n7erdpurt/royaldane

ierdbei

en ik hoop ook nog wat guerillagold f5 als ik ze tegen die tijd in mijn bezit heb. B)

grts pietje puck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mij wordt het volgend jaar;

Big Bang

Himalaya Gold

The Church

Mata Hari

Ierdbei

en nog een paar verrassinkjes van Sannie's Outdoor Mix

 

En waarschijnlijk nog een stuk of 10 PP's uit stek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij las ik alleen dat je de purple widow niet geoogst had! Misschien dat je 'm al eerder had gehad he.. B) zat er zelf ook aan te denken om hem neer te zetten, een vriend van me is gek op paarse soortjes dus die zou ik er een groot plezier mee doen mogelijk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog geen idee wat voor planten ik buiten ga zetten volgend jaar.

 

Heb wel een vraagje, jullie hebben het allemaal over volle grond, wat bedoelen jullie hier precies mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...