Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Richie Hawtin

Afghan Kush, Pakistan Valley, Frisian Dew, Jorge's Diamonds & Violator Kush

Recommended Posts

Jij gaat groen 2010 in :D

Ziet er allemaal goed uit, mooi vol hokkie.

 

goede kerst gehad?

 

fijne jaarwisseling alvast. :D

 

eazy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja idd, dat wordt de hoogste tijd :D

 

het hok staat er super bij tot nu toe, geen vieze beestjes of schimmel te bekennen :P

Ze hebben wel al een sproeibeurt plant vitality+ achter de rug en gisteren heb ik de grond van bovenaf gegoten

met een Final Solution oplossing. We zitten intussen al in week 5 :)

 

De foto's

 

Zoals jullie kunnen zien is het toch nog een volle bedoenig geworden ;)

gallery_18291_9126_1240692.jpg

 

De extra grote Pakistan Valley, vergis je niet, de 2 stuks achter deze reus zijn idd ook Pakistan's

gallery_18291_9126_1149785.jpg

 

Volle boel

gallery_18291_9126_2206945.jpg

 

De mooie Frisian Dew, deze voelt zicht best lekker in het hok

gallery_18291_9126_419205.jpg

 

Topje van de Afghaan Kush

gallery_18291_9126_1757300.jpg

 

Paki's en Afghaan

gallery_18291_9126_2876215.jpg

 

Verder geen echt nieuws, ze krijgen nog steeds elke dag hun portie Canna voeding en een heleboel

aandacht, that should do the trick :)

 

grts

Richie :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is zeker een volle boel geworden, gelukkig is de groei er nu wel uit.

 

Enig idee wat de paarse stelen bij die Frisian veroorzaakt? Tochtkiertje ofzo?

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bazz fucker

 

yep dat zal idd het kiertje aan de deur van het hok zijn ;) De Frisian staat daar vlakbij..

Het wordt tijdens de nachturen ook zo'n 17° in het hok, de temperatuur van de grond is gelukkig een 3-tal graden warmer..

Anyway ik ben volop bezig met de plannen van men nieuwe hok zonder tochtgaten :D

Voorlopig hebben ze blijkbaar niet al teveel last van de kou.

 

@ easy^living

 

Final Solution is een product van BAC dat ik gebruik om de kwaliteit van de herbruikte aarde in mijn aardebak op peil te houden.

Ik gebruik het na de oogst één dag voor ik de nieuwe planten in de aardebak zet en in week 5 van de bloei.

 

van de site van BAC..

 

The Final Solution zorgt voor een snelle fermentatie van alle afvalstoffen rond de wortel/wortelharen. Door het stimuleren van bepaalde groepen micro-organismen zullen deze enzymen gaan produceren. Deze enzymen zorgen ervoor dat afvalstoffen als chloor (Cl) en natrium (Na), aanwezig in leidingwater, worden gebonden. Deze (schadelijke) afvalstoffen hebben dusdanig geen invloed meer op de EC bij de wortel.

 

grts

Richie :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ easy^living

 

weinig nieuws te melden uit het hok, de meiden doen het nog steeds super ;)

 

Ik heb wel nog enkele foto's van 11 januari, als ik vanavond de tijd heb neem ik wel snel nog wat nieuwe..

 

Afghaan Kush

gallery_18291_9126_9872.jpg

 

De Indica Pheno's van de Pakistan Valley

gallery_18291_9126_2146739.jpg

 

En de Sativa Pheno van de Pakistan Valley, dubbel zo hoog en een volledig andere opbouw, best wel fascinerend hoe dezelfde plant toch zo kan verschillen

gallery_18291_9126_1256456.jpg

 

Ze krijgen nog steeds het volle pond voeding, 40 ml Canna Bio Bloom op 10 l water, afzuren doe ik nog steeds niet.

 

Tot nu toe gaat het echt fantastisch en ziet het er naar uit dat dit mijn éérste echt goeie kweek zal worden.. nog 3 weken te gaan,

hopelijk blijven ze tot dan vrij van meeldauw en beestjes, ik hou ze alvast scherp in de gaten ;)

 

grts

Richie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er (ondanks de belichting :lol: ) goed uit! Worden die Afghaantjes al een beetje hard? Kan niet echt goed zien hoe wit ze zijn.

 

Inderdaad een erg groot verschil tussen die 2 Paki's (ooit 'This is England' gekeken? Zo ja, dan weet je wat ik bedoel). Laten we hopen dat je volgende grows alleen maar beter gaan vanaf nu!

 

Ben benieuwd naar de huidige foto's

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bazz fucker

 

u vraagt, wij draaien ;)

 

gallery_18291_9126_187140.jpg

 

gallery_18291_9126_2188547.jpg

 

Sativa Paki

gallery_18291_9126_1296581.jpg

 

Jorge's Diamonds

gallery_18291_9126_2128048.jpg

 

Frisian Dew

gallery_18291_9126_2385450.jpg

 

gallery_18291_9126_187652.jpg

 

Pakistan Valley

gallery_18291_9126_1127116.jpg

 

grts

Richie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke ronde, leuke soortjes.

 

 

Ben benieuwd naar de Jorge's Diamonds. Krijgen we hier ook een rookverslagje van?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Hansworst

 

ja die Jorge's.. die wou ik al een tijdje in het hok, het zou ook een bom van zoetigheid moeten worden ;)

Maar de prijs voor de mooiste plant in het hok gaat tot nu toe toch naar de Frisian, wat een prachtige topopbouw..

het lijken wel golfballen ;) Hiermee is dan meteen ook bewezen dat ze het als "buitenplant" binnen ook wel

naar haar zin heeft..

 

Rookverslagje van de Jorge's komt er zeker :D

 

grts

Richie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey richie,

 

ik zag dat je even terug aangaf dat dit je eerste goede ronde word, wat doe je anders deze keer ivm de vorige.

 

Is het de voeding of ventillatie??

 

Verder zien de toppen er echt prachtig uit, laatste foto's zitten de toppen wel dicht op de lamp.. heb je geen temp problemen of gebruik je een dikke afzuiger.

 

Mvg, kills

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Kills :D

 

nope geen temperatuurproblemen momenteel, ik blaas wel de warme lucht van onder de kap met de ventilator.

De afzuiger is een 500m³ torin, meer dan voldoende ;)

Tot nu toe nog geen enkel verbrand blad gezien..

Volgende ronde doe ik BeeKaa's Precious in de aardebak, dit keer maak ik er echt wel een scrog van zodat alles wat op dezelfde hoogte blijft :D

 

Tegen over vorige ronde heb ik de afzuig aangepast en de softbox op dezelfde hoogte gehangen als het filter.

Ik heb ook een fancontroler aangekocht waardoor het temperatuurverschil tussen dag en nacht met 3° vermindert is..

Hierdoor is er duidelijk een hoop verbeterd, ik heb deze ronde ook totaal geen last van schimmels of meeldauw..

Dit zal wel iets te maken hebben met de verbeterde luchtverversing..

 

Het gaat lekker ;)

 

grts

Richie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik het goed begrijp heb je nu dus een slakkenhuis in een softbox. De filter heb je wel in de tent hangen??

Ik heb tot 2x toe problemen met een bepaald type fan controller, dacht eerst dat die defect was maar heb nu een nieuwe gekregen (gs dacht hetzeflde) maar deze geeft ook een extra geluid waardoor het totaal niet stiller wordt dan als ik hem via het stopcontact aanzet.

Had je voorheen buisventilator en geen softbox.. zo ja hoe bevalt het verschil qua geluid?

 

mvg, kills

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ik had die afzuiger al (500 m³ torin in softbox) maar die stond een metertje lager dan het filter buiten het hok.

Ik heb de softbox nu met 2 grote winkelhaken aan de kant van het hok bevestigd, resultaat : 2 bochten van 90° minder ;)

 

Ik werk met de goedkoopste fan controler die Frans in huis heeft en die werkt perfect, ik ga er zelfs nog één aankopen

voor de darkroom.

 

Oja en over het verschil in geluid, de softbox maakt een hoop lawaai, maar dat komt vooral door dat er geen slang aan de uitgang hangt. Mijn 375 m³ afzuigers maken op zijn minst even veel lawaai.. Op één van de twee zit wel een stuk akoestische slang, die hoor je met moeite draaien.. jammer dat je die slangen niet per meter kan kopen, in dat geval hing ik aan al mijn uitgangen een stuk. Dat zou al een hoop lawaai schelen..

 

grts

Richie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Richie hoe staan ze er bij? Komt het einde al in zicht?

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Peeps, ook in dit topic is het de hoogste tijd voor een update..

 

De meiden gaan vandaag hun laatste week in, volgende zaterdag ga ik oogsten..

Er valt niet zoveel te vertellen momenteel, ze doen het nog steeds stuk voor stuk fantastisch..

En nog steeds geen beestjes of meeldauw te bekennen :lol:

 

Ze hebben gisteren ook hun laatste portie voeding gekregen. Ik zet men gieter met water trouwens altijd een

tijdje op de verwarming tegenwoordig, zodat het water lekker lauw is voor de meiden..

Dit schijnen ze echt super te vinden..

 

Enkele foto's

 

The whole bunch

gallery_18291_9126_1670871.jpg

 

Frisian Dew (wel héél weinig kristallen in vergelijking met de andere, maar wel een héél mooie topopbouw)

gallery_18291_9126_2116611.jpg

 

gallery_18291_9126_46838.jpg

 

Pakistan Valley

gallery_18291_9126_774803.jpg

 

Jorge's Diamonds

gallery_18291_9126_1288207.jpg

 

De achterste Pakistans en rechts de Afghaan Kush, deze zien er toch net ietsje minder vet uit..

gallery_18291_9126_2146073.jpg

 

Mensen die denken het eindgewicht (droog weliswaar) te weten krijgen een zakje True Blu zaden en een sample

van deze kweek van me..

Laat het gokken beginnen ;)

 

grts

Richie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was een snel antwoord ;)

 

Ik gun je 496 heerlijke grammen toe :lol:

 

Die Paki's zijn wel lekker wit zo te zien, ze staan er allemaal wel mooi bij. Ben benieuwd naar je volgende update

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, ik was net samen met jou aan het posten ;)

Dus niet echt snel maar wel synchroon ;)

 

496 gram zou trouwens wel héél mooi zijn.. ik noteer je gok bf <_<

 

- Bazz Fucker 496 gr

 

Laat de gokjes maar komen..

 

grts

Richie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey richie,

 

idd weinig kristallen bij de frisian dew.

uiteraard waag ook ik een gokje op 512gr.

Verder zien ze er echt nice uit, vooral dat overzichtsshot is erg mooi om te zien...

 

Mvg, Kills

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal goed uit hoor dude!

Leuke soortjes en die afghaan kush is zoo lekker.. :lol: Dat ie je maar mag smaken..

 

Ik gok trouwens dat je er 522 gram vanaf haalt..

Succes iniedergeval!

 

Peace,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...