Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Richie Hawtin

Afghan Kush, Pakistan Valley, Frisian Dew, Jorge's Diamonds & Violator Kush

Recommended Posts

Hey medegrowers,

 

ja die foto's zijn dus voor morgen, ik kan alleen melden dat er reeds 6 van de 9 boven de aarde zijn :D

 

@ Designed, welkom man, enjoy the show ;)

 

grts

Richie :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeiemiddag fellow growers ;)

 

zo.. zo'n 60 uur na de start van de ontkieming staat alles boven de grond :D :D

 

Snel enkele fotootjes..

 

Frisian Dew

gallery_18291_9126_907893.jpg

 

Afghan Kush

gallery_18291_9126_208279.jpg

 

Pakistan Valley

gallery_18291_9126_1928874.jpg

 

mooi hè :wacko:

 

grts

Richie :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

een goed begin is het halve werk zeggen ze

dat komt dus helemaal goed deze ronde

bij deze een abbonementje op deze kweek genomen :spliff:

 

greetZZZZZZZZZZzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey richie hawtin

 

Hopelijk gaan deze beter dat zal wel denk ik.

Had je nog foto's opgestuurd naar dutch passion van je blueberry's?

 

succes met deze kweek ga je weer volgen ;)

 

mzzl :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeienacht medegrowers,

 

het is al even geleden dat ik hier een update poste, laten we dat dus maar even doen :P

 

De meiden staan sinds zondagavond in de aardebak op 18/6, véél later dan verwacht door alle drukte de laatste weken..

Hierdoor waren ze in mijn propagator bijna tot tegen de kap naar het licht gestrekt :verrygood

Zondag heb ik ze dus allemaal met de voetjes een eind dieper in de aarde gezet ;)

 

Vanavond kon ik duidelijk verschil zien met 48 uur geleden, bij de meeste veel nieuwe bladaanmaak en vertakkingen..

Ik zeg wel bij de meeste :blink:

 

Stand van zaken

Afgan Kush : 2 van de drie in supervorm, zijn ook al hard gegroeid op 72 uur.. ééntje doet het wat minder momenteel

Pakistan Valley : ook hier 2 van de drie in supervorm, deze zijn ook al hard gegroeid.. ééntje blijft een maatje of 3 kleiner

Violator Kush : deze zag er niet uit, toen ze in de bak ging was het niet meer dan 2 verschrompelde blaadjes, tegen beter weten in had ik ze toch in de bak gezet (je weet maar nooit) en jawel, vandaag ontdekte ik 1 perfect blaadje en 1tje in productie :D

Misschien komt het toch nog goed..

Jorge's Diamonds : Deze begint nu pas goed aan te slaan, toch ook een maatje kleiner dan de Kushe's

Frisisan Dew : Mooi gezond miniplantje, ze groeit wel, maar allesbehalve overtuigend.. Hopelijk krijgt ze nog een flinke opstoot :D

 

Al bij al ben ik tot nu toe best tevreden, ik denk wel dat ze door de hitte (31° :D ) al wat achterstand opgelopen hebben.

Dit probleem lost zich vrijdag op, dan ga ik mijn Lumatek omruilen tegen een dimbaar exemplaar zodat ik tijdens de éérste weken van de zaailingen de temperatuur wat beter kan regelen. De volle 600w op hun dak kunnen ze nog niet echt aan zo te zien :smoke

Ik heb intussen mijn softbox op dezelfde hoogte gehangen als mijn filter in het hok, verbonden door één rechte buis zonder bochten van 30 cm.. Nu enkel nog investeren in een nieuwe filter met een flens van 20 cm en ik kan afzuigen zonder het minste verlies :D

Anyway, zelfs zo krijg ik de temperatuur momenteel niet lager dan 30 à 31°

Mijn hokje is natuurlijk ook maar 1,8 m hoog en er staat een aardebak van 50 cm hoog in.. zo warmt het natuurlijk snel op met

die 600w.. zeker als de plantjes nog in zaailingfase zijn. Die dimbare is voor mij dus de ideale oplossing ;)

 

Het mag trouwens gezegd worden dat ik weer ééns versteld sta van de service van Frans (en ook KJ)

Omdat mijn Lumatek met de sylvania zonder superlummenstand enorm hard flikkert, krijg ik zonder één probleem

een nieuwe, een dimbare dan wel met een kleine opleg. Alweer topservice ;)

 

Ik had enkele foto's maar die zijn niet om aan te zien, ik heb namelijk de bak bedekt met witte reflectiefolie tegen het verdampen en ook om wat meer warmte naar boven te reflecteren, die massa aarde warmt namelijk op als een oven..

Resultaat, de lichtmeting van men cameraatje totaal van slag en héél raar belichte foto's ;)

 

Vrijdag of zaterdag neem ik wel een reeksje met de lamp uit :)

 

Tot zover dus deze tekstupdate :D

 

grts

Richie

 

Oja, en geen spoor van misvormde blaadjes of andere mistoestanden, Blueberry-gate lag dus gelukkig ook niet aan de aardebak :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euhm.. ja goeiemorgen medegrowers :smoke

 

snel even een overwegende fotoupdate uit het hok, bij sommige zijn de onderste blaadjes wat vergeeld..

Dit zal wel aan het rijke grondje liggen, ze krijgen momenteel alleen zuiver water.

Alle plantjes vertonen nu elke dag stevige vooruitgang, behalve de Violator, er komt wel nieuw blad bij, maar dat

leid vrees ik nergens héén :verrygood

 

De fotos

Pakistan n°3

gallery_18291_9126_1094412.jpg

 

Pakistan n°2, begint er stilaan door te komen

gallery_18291_9126_168881.jpg

 

Pakistan n°1

gallery_18291_9126_1802593.jpg

 

Afghan n°3

gallery_18291_9126_1232710.jpg

 

Afghan n°2, begint er ook stilaan door te komen

gallery_18291_9126_317886.jpg

 

Afghan n°1

gallery_18291_9126_1122623.jpg

 

Jorge's Diamonds

gallery_18291_9126_839671.jpg

 

Frisian Dew, klein maar fijn :D

gallery_18291_9126_161962.jpg

 

Voilator Kush, ziet er idd violated uit ;)

gallery_18291_9126_1120473.jpg

 

En nog een keertje alles samen

gallery_18291_9126_953166.jpg

 

So far so good, nu nog even verder van die laatste nbd genieten en dan naar dromenland ;)

 

grts

Richie :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Medegrowers :huh:

 

even snel een nachtelijke miniupdate, zal ik even blij zijn als het opnieuw wat rustiger wordt op het werk :lol:

 

@ easy^living

 

yes man alles gaat prima, op één klein detail na..

 

dit hier :D

gallery_18291_9126_12990.jpg

 

De Violator Kush heb ik maar uit de bak gehaald, dat werd zowieso niets meer, stond al 6 dagen compleet stil :lol:

 

Met de andere gaat het gelukkig een stuk beter, de kleine Jorge's Diamonds en Frisian Dew zijn intussen de 2 grootste in het hok :rofl

De Pakistan Valley en de Afghan Kush groeien minder in de hoogte, maar wat een compacte en weelderige planten :o

Oordeel vooral zelf.. (sorry voor de ifoon pics, dit weekend heb ik een plaatsje in mijn agenda voorzien voor een uitgebreide reportage ;) )

 

Alle 8 samen

gallery_18291_9126_76069.jpg

 

De linkerkant met uiterst links 3 x Pakistan Valley, de middenste doet het nog steeds niet super, de andere twee gelukkig wel :huh:

gallery_18291_9126_78224.jpg

 

In het midden de mooie Afghan Kushe's, deze doen het wel super en hebben ook het toppen al goed verteerd :rofl

En uiterst rechts vooraan de Frisian Dew met daarachter de Jorge's Diamonds, vooral die Jorge's gaat als een speer.

Deze plant heeft ook een opvallende open structuur, iets helemaal anders dan de Paki en de Afghaan.

gallery_18291_9126_83987.jpg

 

De meiden staan nu 15 dagen onder de hps, ze waren toen nog niet meer dan 2 blaadjes op een vééél te lang stengeltje :rofl

Op een weekje 18/6 en nu 8 dagen 12/12 zijn ze toch al aardig gegroeid :rofl

 

Voorlopig loopt het wel lekker :lol:

 

Tot zover peeps

 

grts

Richie :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit dude,

 

jammer van de violator, maar nu kun je die fan mooi op haar plek hangen :verrygood

Dan heb de FD een beetje meer licht :lol:.

 

Nouja gaat goedkomen heb ik geen twijfels over

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe kan dat nou?

Moet gewoon aan het zaad liggen denk je niet? :verrygood

voor de rest doen ze het lekker :lol:

 

blijf je volgen

 

mzzl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ BeeKaa

 

thanks man, het gaat idd wel lekker tot nu toe, beetje f**ck wel van die Violator, ik keek wel uit naar het smaakje en nog meer

naar het effect :huh:

Het ventilatortje heb ik even snel van plaats geswapt, idd een stuk beter zo :lol:

Ik ga in de hoek een lat bevestigen waar ik de vent aan kan bevestigen en zo ook op de gewenste hoogte kan hangen, voor zoiets

zijn de buizen van een tentje dan wel weer handig :huh:

 

@ easy^living

 

yep dat zaadje was idd niet van de beste kwaliteit, omdat ik er ook maar ééntje van had kan ik wel moeilijk zeggen dat de

zaden van Barneys Farm zowieso slecht zijn. Een echt slecht zaadje kan er altijd wel tussen zitten, pech gehad :verrygood

 

En om even te staven dat ze stevig in de groei zitten, het hok gisteren en vandaag :o

 

gallery_18291_9126_76069.jpg

gallery_18291_9126_58357.jpg

 

Je ziet het vooral goed als je kijkt naar de hoeveelheid witte folie die je vandaag al minder ziet tussen de planten :lol:

 

Ik denk er aan om mijn scrognet te installeren, want het ziet er naar uit dat er nogal wat hoogteverschil tussen de soortjes zal zitten.. Morgen even bekijken..

 

Tot zover ;)

 

grts

Richie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo :lol: ze schieten inderdaad op.

Nu weetje wel dat het niet aan jou ligt dat hij niet goed groeide toch, en dat zelfde geld voor die blueberry's.

Had je nog contact opgenomen met dutch passion? :lol:

 

prettig weekend :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeiemiddag medegrowers :o

 

ik heb eindelijk de tijd gevonden om wat meer en betere foto's van men hok te maken.

Alles gaat nog steeds prima, ze groeien allemaal als kool, behalve die ééne Paki die maar niet wil opschieten.

 

Eergisteren hebben ze een gietertje water met Sannie's Bacto gekregen, iets wat ze schijnbaar wel leuk vonden want ze stonden er

gisteren een hoop vitaler bij ;) T'blijft toch een wondermiddeltje dat Sannie-medicijn :verrygood

 

Enkele foto's dan

 

De ganse bak, links de Paki's, in het midden de Afghan's en rechts de Frisian met erachter de Jorge's Diamonds.

 

gallery_18291_9126_4799404.jpg

 

Pakistan Valley

 

gallery_18291_9126_3186848.jpg

 

Afghan Kush

 

gallery_18291_9126_1970166.jpg

 

Frisian Dew

 

gallery_18291_9126_1077443.jpg

 

Jorge's Diamonds (wat een gigantische fanleafs :lol: )

 

gallery_18291_9126_506331.jpg

 

Rechts & Links

 

gallery_18291_9126_1232400.jpg

 

gallery_18291_9126_3137374.jpg

 

Alle gaat nog steeds voorspoedig, binnen enkele dagen zal het veldje wel mooi dichtgegroeid zijn, hopelijk

kan ik ze deze keer ver genoeg van de lamp houden als ze de hoogte in gaan :huh:

Tenslotte staan ze pas 12 dagen op 12/12, die gaan dus vast nog een tijdje door met groeien..

 

Tot nu toe ben ik wel tevreden over de vooruitgang van dit kweekje :D

 

grts

Richie :lol:

 

edit :huh: ... @ easy^living

 

yep ik heb idd contact gehad met Dutch Passion, dat is nu wel al een tijdje geleden, de hoogste tijd dat ik zelf nog

een keer actie onderneem :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goodevening fellow growers :likken:

 

zooo... rustig hier ;)

 

In het hok gaat het daarentegen wel hard, enkele foto's ter illustratie :blink:

 

gallery_18291_9126_331864.jpg

 

De linkerkant met de Pakistan en de Afghaan, mooie ,volle, en nog steeds zeer compacte planten, en kerngezond :rofl

 

gallery_18291_9126_5041654.jpg

 

En rechts met de Frisian Dew en de Jorge's, deze had ik eergisteren volledig plat gelegd naar de lege hoek toe omdat hij iets te hard begon door te schieten, 2 dagen later zie je hier al niets meer van, maar het hoekje is wel mooi gevuld nu :)

 

gallery_18291_9126_520192.jpg

 

Voorlopig krijgen ze om de dag een gietertje zuiver putwater, ik zie nog nergens een tekort dus wacht ik nog even met bijvoeden..

Als alles volgens plan verloopt is het dit weekend klusdag in de growroom, nog enkele aanpassingen aan het hok doen voor de meiden te groot worden..

Ik ben ook begonnen aan het uittekenen van een schakelbord op basis van een 4 dubbele digitale timer, handig voor het appart sturen van de 3 lampen en nog iets extra.. Hier later meer over :blink:

 

Tot zover growers

 

grts

Richie <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Word een drukke bedoeling daar he? Ziet er er lekker vol uit <_<

 

Ik blijf benieuwd naar de Afghaan, hope you don't mind

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

No problem Bazz Fucker :likken: die Afghaan is veruit de mooiste plant uit het hok.

Mooie gelijkmatige groei en mooi compact, prachtige plant maw :)

 

Vanavond neem ik een nieuwe reeks foto's..

 

grts

Richie <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dan, dat ziet er echt goed uit, mooie kleur en je hebt het veld toch mooi egaal gekregen.

Lekker veel en mooie soortjes voor optimaal rookplezier, heb je goed bekeken!

Heel veel succes gewenst!

 

Groeten BoboJonko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks BoboJonko :wacko:

 

Het ziet er idd allemaal prima uit tot nu toe, misschien zijn de paki en de afghaan wat klein voor in de 4de week onder de hps te zitten, maar ze vormen wel een mooi gelijk veldje.

Ik heb net de inlaat van buiten toch maar volledig dicht gemaakt want de temperatuur in het hok

ging tijdens de nacht regelmatig onder de 14 ° :wacko:

Het hok trekt nu lucht uit de growroom en die is wel een stuk hoger dan de buitentemperatuur momenteel..

 

Enkele foto's zonder hps...

 

Alle dames samen

 

gallery_18291_9126_1141898.jpg

 

gallery_18291_9126_2127693.jpg

 

Pakistan Valley

 

gallery_18291_9126_1539212.jpg

 

Jorge's Diamonds

 

gallery_18291_9126_2347818.jpg

 

Frisian Dew

 

gallery_18291_9126_1779726.jpg

 

gallery_18291_9126_2116973.jpg

 

Afghan Kush

 

gallery_18291_9126_972280.jpg

 

 

gallery_18291_9126_205748.jpg

 

gallery_18291_9126_1883861.jpg

 

gallery_18291_9126_95199.jpg

 

 

Zoals jullie zien heb ik tot nu toe niets te klagen, hopelijk deze keer een perfecte rit :specool

 

Tot zover mates :blink:

 

grts

Richie :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Richie Hawtin

 

Staat er mooi bij man.

Gaat goed het nieuwe jaar in

Die Frisian Dew knalt er wel boven uit he :whistling

 

fijne dagen :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig tuintje richie! Ik kijk met veel plezier mee en leer :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeienacht growers :specool

 

@ easy^living

 

yep die Frisian is duidelijk eerder een buitenplant, de vertakkingen en de stam zijn ook veel dikker dan bij de andere soortjes

in het hok..

Voor jou ook mooie feestdagen (kerst vier ik trouwens in nederland :wacko: )

 

@ Rzoe

 

thanks mate :whistling , leuk dat je er iets van opsteekt :blink:

 

Ik heb vandaag even stevig gediefd in het hok, dat was echt nodig, bij de meeste planten was het een wildgroei aan vertakkingen.

Alles wat geen licht kreeg onder het bladerdek en alle kleine en minivertakkingen heb ik weggediefd.

Kunnen de planten meteen een stuk beter ademen :blink:

 

gallery_18291_9126_125601.jpg

 

Ze hebben vandaag ook voor de éérste keer bloeivoeding gekregen.

Ik ga ook uitkijken naar de beste manier om het kaliumniveau van mijn aarde wat op te krikken want ik merk hier en daar het begin van een kaliumtekort.. Dat zal wel iets te maken hebben met het feit dat ik de aarde al voor de tweede maal gebruik..

 

tot zover deze miniupdate ;)

 

grts

Richie :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeienacht medegrowers.. nog steeds hééél rustig hier.. iedereen aan de feestdis ??? :specool :wacko:

 

Even een kleine fotoupdate want het gaat nu héél snel in het hok

 

Het verschil op 3 dagen tijd.. let vooral op de temperatuurmeter van mijn fancontroler :whistling

 

gallery_18291_9126_120951.jpg

 

Ik heb de grootste uitschieter van de Frisisan ook plat gebogen, die kwam bijna tegen de kap, die heb ik trouwens een 10-tal cm

hoger gehangen.

 

gallery_18291_9126_196864.jpg

 

En nu slapen, morgen opnieuw stuffed turkey :blink:

 

grts

Richie :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...