Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

guest_H

chat

Recommended Posts

High,

 

als ex-mod valt het me op dat bl0wer structueel mensen van de chat af loopt te kicken die aantoonbaar idle zijn, echter doet hij dat ook bij mensen die niet idle zijn en in meerdere channels op het freenode netwerk actief zijn.

Het valt me dan ook weer zwaar tegen van de mensen achter wietforum (specifiek de chattende moderators) die blijkbaar niks tegen het optreden van bl0wer doen.

 

Gegroet,

 

Mike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjah wat jij wil maar als jij niets beters te melden heb hele dag als

 

Junkies !!

of WAT ?

 

of HUH ?

 

 

Dan hoef je er ook niet te zijn en dus word je verwijderd.

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om over het ontbreken van hostmasking/encryptie nog maar te zwijgen..

 

sorry, kon het niet laten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sjah wat jij wil maar als jij niets beters te melden heb hele dag als

 

Junkies !!

of WAT ?

 

of HUH ?

 

 

Dan hoef je er ook niet te zijn en dus word je verwijderd.

 

Groet Bl0wer

 

Gast, het hele chat gebeuren was nog dood geweest als ik er jaren terug geen tijd en energie in gestoken had, dus please, *snip*.

Jij gaat mij geen regels voorlezen, want die zijn er niet (met uitzondering van 1; [#wietforum] Welkom op de chat van WietForum.nl, aub geen illegale handel hier, en neem een nick /nick jounicknaam. Dat houd dus in dat je niet iets met Guest er in neemt. Het niet naleven van de regels kan in een kickban resulteren.)

 

Dus waar jij je beleid vandaan toverd, shoot me for beeing famous, maar ik weet het niet.

Dus pas jezelf aan en deal with it.

 

Tomas for president, Freenode doet niet aan hostmasking noch SSL. So, all your IP's belong to me & onze chattende blauwe vrienden.

Waar mogen we deze distribueren en declareren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blower is de opperator die de boel in de gaten houd en heeft de opdracht gekregen van mij persoonlijk om gasten die te lang hangen eraf te gooien zonder ban zodat als ze in slaap gevallen zijn wel weer terug kunnen.

 

Mikeh ik heb mn postvak vol gehad van users met klachtten van jou tijdens je opperator tijd op de chat.

Het is net als met kinderen opvoeden "je doet het toch nooit goed"

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

o my fokking god.

 

moet hier nou echt een topic over komen??

 

tja en ben het in dusverre met blower eens,er kom weinig uit je vingers op de chat mike.en ik wor ook gewoon gekickt na 2uur stilzijn,dus waarom jij niet??omdah je niet idle ben op freenode maar wel op wietforumchat??onzin in mijn ogen.

 

en wat bedoel je met je blauwe vrienden??beetje vreemde texten komen er dan uiteindelijk uit je vingers als je toch wat typt.

 

grtz twin

 

ps.blower is niks op aan te merken,die voer gewoon ze functie naar behoren uit op de chat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomas for president, Freenode doet niet aan hostmasking noch SSL. So, all your IP's belong to me & onze chattende blauwe vrienden.

Waar mogen we deze distribueren en declareren?

 

 

Misschien moet je is nadenken of die regel van het kicken juist bedacht is voor mensen die domme opmerkingen maken zoals ik hierboven nog even uit jou reactie heb gehaald beetje jammer dat jij dat zelf als ex mod niet doorhebt.

 

GRoet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wou ik ook doen Nomar, weet je wat, ik neem een ijsje :wacko:

 

:lol:

 

El Fish :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij mag meer topics openen van mij hoor mikeh :lol: weet je wel gelijk hoe ze over je denken :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blower is de opperator die de boel in de gaten houd en heeft de opdracht gekregen van mij persoonlijk om gasten die te lang hangen eraf te gooien zonder ban zodat als ze in slaap gevallen zijn wel weer terug kunnen.

 

Mikeh ik heb mn postvak vol gehad van users met klachtten van jou tijdens je opperator tijd op de chat.

Het is net als met kinderen opvoeden "je doet het toch nooit goed"

 

greetz sannie

 

Je bedoeld een operator ?

Echter ben ik niet eens lang idle sannie, dus ik weet niet op welke grond die persoon mij kickt of whatever. Misschien dat je dat zou kunnen verduidelijken.

 

Verder werd ik vanmiddag zomaar geschopt met de volgende reden:

 

2009/10/15 16:28:12 -!- |Mike| [i=mike@2001:1af8:2:444:0:0:0:2] was kicked from #wietforum by Bl0wer [van mij kan je ban krijgen maar je hebt nog mazzel dat er mensen je een hand boven het hoofd houden dus blijft het hellaas bij kicken]

 

Gaan we nou nog lief doen tegen de meest geliefde ex-mod van wietforum of gaan we ruzie maken?

 

Gegroet,

 

Mike

 

o my fokking god.

 

moet hier nou echt een topic over komen??

 

Ja, dat zie je toch ?

 

omdah je niet idle ben op freenode maar wel op wietforumchat??onzin in mijn ogen.

 

en wat bedoel je met je blauwe vrienden??beetje vreemde texten komen er dan uiteindelijk uit je vingers als je toch wat typt.

 

grtz twin

 

ps.blower is niks op aan te merken,die voer gewoon ze functie naar behoren uit op de chat

 

Nou, idle word per server per user gemeten, niet per channel. Je maakt zelf de keus aan een channel waar je actief aan deelneemt, of semi-actief uiteraard.

En onder werktijd lijkt het me niet gezond om in een wietforum chat te blaten terwijl je juist informatie nodig hebt over snort of puppet of whatever voor een opensource tool.

Misschien toch wel handig om de website van FreeNode eens te bezoeken en de achterliggende gedachte achter het hele FreeNode netwerk eens te bekijken.

 

 

Tomas for president, Freenode doet niet aan hostmasking noch SSL. So, all your IP's belong to me & onze chattende blauwe vrienden.

Waar mogen we deze distribueren en declareren?

 

 

Misschien moet je is nadenken of die regel van het kicken juist bedacht is voor mensen die domme opmerkingen maken zoals ik hierboven nog even uit jou reactie heb gehaald beetje jammer dat jij dat zelf als ex mod niet doorhebt.

 

GRoet Bl0wer

 

Je quote mn bericht zonder quote tags, zucht, leer quoten!

 

Don't make me dump my scrollbackbuffer :lol:

 

rel topic, lijkt wel Fok! hierzo

 

IQ van fok ligt stukken lager B) :wacko: :huh: :wtf2:

 

jij mag meer topics openen van mij hoor mikeh :) weet je wel gelijk hoe ze over je denken :)

 

Ach, dat is voor mij ondertussen ook niks nieuws meer.

 

They all hate me, or they love me :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als die idle per server wor gemeten,waarom zou jij dan nie idle zijn??stukje software wat dat in de war schopt??dan mag daar gewoon op gebanned worden want dat gebeurd ook met auto join.

 

daarnaast,als je aan het werk ben,ga dan gewoon weg hier.of kan je zo de informatie doorspelen aan je blauwe vrienden??

 

grtz twin

 

ps meest geliefde mod??das altijd dls nog he

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Verder werd ik vanmiddag zomaar geschopt met de volgende reden:

 

2009/10/15 16:28:12 -!- |Mike| [i=mike@2001:1af8:2:444:0:0:0:2] was kicked from #wietforum by Bl0wer [van mij kan je ban krijgen maar je hebt nog mazzel dat er mensen je een hand boven het hoofd houden dus blijft het hellaas bij kicken]

 

 

kicken kan ik mij nog wel voorstellen maar die tekst die er bij staat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu heb ik Mikeh wel s gezien ,maar heb nog nooit handen boven zijn hoofd gezien! :wacko:

 

@ Sannie: maak die man(Mikeh!) ere-chat-lid,zodat ie niet gebanned kan worden heeft ie wel verdiend volgens mij in de afgelopen jaren! :wacko:

 

& dat ie eens wat anders uit de hoek komt als anderen zijn we toch wel beetje gewent!? :lol:

 

& Stoner maak je naam waar en steek er eens een goeie op! :wtf2: (denk je ws gelijk anders over bepaalde dingen...!) :huh:

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites
or they love me :wacko:

Kusje op je voorhoofd. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Verder werd ik vanmiddag zomaar geschopt met de volgende reden:

 

2009/10/15 16:28:12 -!- |Mike| [i=mike@2001:1af8:2:444:0:0:0:2] was kicked from #wietforum by Bl0wer [van mij kan je ban krijgen maar je hebt nog mazzel dat er mensen je een hand boven het hoofd houden dus blijft het hellaas bij kicken

 

 

kicken kan ik mij nog wel voorstellen maar die tekst die er bij staat?

 

Bij deze een screenshot;

 

gallery_4533_5660_31857.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu heb ik Mikeh wel s gezien ,maar heb nog nooit handen boven zijn hoofd gezien! :huh:

 

@ Sannie: maak die man(Mikeh!) ere-chat-lid,zodat ie niet gebanned kan worden heeft ie wel verdiend volgens mij in de afgelopen jaren! B)

 

& dat ie eens wat anders uit de hoek komt als anderen zijn we toch wel beetje gewent!? :lol:

 

& Stoner maak je naam waar en steek er eens een goeie op! :) (denk je ws gelijk anders over bepaalde dingen...!) :)

 

kusjes fotografe

 

Hey lekker ding,

heb je al een tijdje niet meer gezien noch gesproken :wtf2: wordt tijd om weer es te meeten :|

 

When can we meet, kan niet langer zonder je :wacko: :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het weer leuk aan het worden op WF??

Ben een tijdje nauwelijks geweest en wat zie ik nu toch allemaal??? :wacko:

 

Zijn ze de beste mod ooit ("onze" Mikeh, gewoon aan het afbranden hier)? :huh:

 

Moet niet gekker worden anders ga ik mij er persoonlijk mee bemoeien :wtf2:

 

Mikeh for president :lol: :wacko:

 

 

THE Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

mikeh deed jij niet dit soort topic's op slot gooien ?

zo effe een simpel vraagje tussen door hoor. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nah, KD. meestal volstaat(/stond) Onzin&Co :wacko:

Licht uit, spot ook.

Levert wel geweldige topics op, snuffel er eens rond, heerlijk bij een hiGH af en toe.

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is iets hormonaals :wacko:

 

Cock_Fight_in_India.jpg

 

Wel eindelijk weer eens een lekker zeik en rel topic :lol: .

It is almost the good old day's :wacko: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

En jij komt niet eens in de chat doc.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2009/10/15 16:28:12 -!- |Mike| [i=mike@2001:1af8:2:444:0:0:0:2] was kicked from #wietforum by Bl0wer [van mij kan je ban krijgen maar je hebt nog mazzel dat er mensen je een hand boven het hoofd houden dus blijft het hellaas bij kicken]

 

Ik heb het er ook al lichtjes met Bl0wer over gehad. Bl0wer moet zelf weten wat hij doet, maar wel op een reele manier graag !

 

Bovenstaande tekst vind ik over de grens gaan.

 

@suffie: Lang niet meer gezien, gehoord, geroken man. Wordt weer eens tijd om een keer een bakkie koffie te doen als ik in de buurt kom. :wacko: (wel maar ééntje, meer kan mijn maag niet aan :lol: )

 

Greetz Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

zucht.........

 

Dit is toch een 18+ forum?? lets behave then please people.

Laat het beeld van de jaren 70 blower weer zien hier "make love not war" :wacko: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...