Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

miahuana

The Kind City docu

Recommended Posts

Per ongeluk kwam ik bij deze voor amerikaanse begrippen "grappige" korte film over medisch wiet gebruik tegen op een filmsite. Verbaasd bleef ik kijken hoe gemakkelijk je op doktersrecept in Californie aan je wiet kan komen, Natuurlijk is dat hier in Nederland ook geregeld alhoewel ik de ins en outs daarvan niet ken omdat ik geen wiet als medicatie gebruik. Volgens mij kun je een korting krijgen bij de shop maar krijg je niets vergoed. Het is bekend hoeveel mensen er in Nederland baat bij hebben om wiet als medicatie te gebruiken maar het enige wat voorgeschreven wordt en wat vergoed wordt zijn de pilletjes en andere synthetische rommel waarvan je eigenlijk nog slechter wordt. maar ja...

 

Wat me ook verbaasde was de verschillende hoeveelheid goed uitziende buds in grote glazen potten rijkelijk op de toonbank stonden. De één na de andere wiet voor verschillende helende doeleinden. Fantastisch! Hebben we dat hier in Nederland ook?

 

Bij de grappige docu van Doug Benson Superhigh Me keek ik ook al mijn ogen uit maar google dus ook nog even naar Kind City van Dave Warden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ken het.. ken het :huh: B)

 

zat ook zo: :lol: :wacko: :wacko: te kijken...

maar nee er helaas niet hetzelfde.

Er is wel een coffeeshop die heel erg mooi (zoals ik op de foto's verneem) is ingericht,

maar dan moet je even bij de coffeeshop reviews kijken. EDITklik hierrrrr :)

 

gallery_12558_7307_844204.jpg

gallery_12558_7307_54240.jpg

gallery_12558_7307_882224.jpg

gallery_12558_7307_605636.jpg

 

beetje als een snoepjeswinkel (zoals daar ook is) dus komt wel dicht ik hoop zelf binnenkort ook eens langs te gaan :wtf2:

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...