Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
miahuana

...en ook ik zal me netjes voorstellen

Recommended Posts

Hallo blowers en growers,

 

Ik ben een jongeman van 33 die al vanaf zijn 16e rookt. En met roken bedoel ik niet een groot gebruiker maar een jointje per dag...moet kunnen toch. Ik functioneer goed, heb een leuke creatiefe baan, een kind een huis een auto en elkaar...

 

De kwaliteit van wiet is volgens de media beter geworden maar bij mijn lokale coffee shop heb ik al jaren keuze uit 2 soorten wiet die erg sterk schommelen in kwaliteit. De ene dag een goed partij haze, maar de andere dag alleen keuze uit White widow of PP, waar je totaal niet stoned van wordt. Daarom heb ik vorig jaar besloten om zelf maar eens wat te laten groeien. Net geoogst en het hangt nu te drogen. Ben benieuwd.

 

Daarom wil ik me er iets meer in verdiepen en via deze site hoop ik genoeg info te vinden hierover.

 

groeten

Miahuana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Miahuana

 

Welkom hier

Info kun je genoeg vinden

Wat voor soortje heb je gekweekt?

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Guesswho

 

Ik heb white rose en PP geoogst. Ik had ook orange buds maar die zaadjes ontkiemden helaas niet. Maar het hangt nu te drogen en het eerste partijtje kan gerookt worden eerdaags. Jammer genoeg liet het weer het een beetje afweten deze laatste maanden. We zien wel...

 

Vorig jaar heb ik ook geprobeerd wat te laten groeien maar de toppen zijn nooit echt dik. Ook dit jaar niet. Misschien ligt het aan de voeding, de grond, stimulatiemiddel of whatever. Ik heb ze gewoon in wat grotere potten met voldoende voedingspotgrond geplaatst. Een beetje groeistimulans en wat BudXl, dagelijks water en de zon mag de rest doen.

 

Ach ja, altijd nog een leuke hobby! ...volgend jaar iets meer tips van dit forum halen en dan gewoon opnieuw proberen.

 

Hier wat foto's

 

http://picasaweb.google.nl/miahuana/Oogst2009#

 

thnx

 

Iam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom :wacko:

 

Volgend jaar draai jij je mooiste oogst ooit :wacko:

Als je maar af en toe een verslagje leest deze winter komt dat vast goed.

 

Succes,

 

El Fish :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi miahuana,

van harte welkom op dit mooie forum! :lol:

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie toppen hoor

Alleen die laatste foto even bewerken lijkt me

Anders kunnen onze "vrienden " de rippers precies zien in welke straat je woont

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...