Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ypsilon

toch zaad

Recommended Posts

Hey People,

 

 

Ik had 5 mooie planten in mijn tent. Waarvan 3 verschillende soorten (heb met zaadjes gewerkt). De planten deden het heel goed en ik zou nog een weekje wachten om te oogsten. Wat zie ik plots op een ochtend...alle planten vol zaad! Véél zaad, veel dikke bolletjes, kl#te dus!

 

Hoe zou dit komen? Stress omdat ze mss iets te lang hebben gestaan? 1 mannetje onder de planten die nu pas vol zaad schiet? Ik begrijp het niet.

Ik heb een kropje afgesneden en laten drogen. Keiveel zaad in, maar toen ik het oprookte was het best wel lekker...Ik heb ze nu allemaal mr te drogen gehangen. Ik zie wel wat er van komt.

 

Heeft een van jullie dit ook al eens gehad?

 

Alvast bedankt!

 

yps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel eens gebeurd ja

Maar dan had ik een man over het hoofd gezien in de eerste paar weken van de bloei

Met als gevolg te laat verwijderd en er waren nog geen 5 ballen opengegaan met stuifmeel

Toch een mooie hand vol zaden aan over gehouden

 

Heb je een paar foto's?

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook weleens zaden gehad, ik deed gelijktijdig een zadenkweek in mijn garagebox (100m van mijn huis) en kreeg het stuifmeel schijnbaar in hele kleine hoeveelheid mee mijn hokje in.

Ik heb toen een stuk of 5 verschillende dames gehad die allen door een blueberry man bestoven zijn.

Tussen de 2 en 30 zaden per plant gescoord :verrygood was er wel blij mee want het zijn best leuke kruizingen geworden denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das de andere kant van de medaille

Het is wel weer spannend wat er uitkomt

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...