Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

El Fish

Meeting Growshop Aliën

Recommended Posts

Tjeezuz wat een end rijden is dat :verrygood

T was erg gezellie.

Bedankt aan Alien voor het goede gastheerschap. :blink:

 

@de betere helft van El Fisch

Nu het plaatje volledig is ben ik nog steeds wel onder de indruk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO

 

ja t was gezellig, er waren nog eenswat oude bekende :blink: en nieuwe gezichten

 

veel lekkers geproefd, maar lang niet enkel buiten spul.. maarja :verrygood een neig T-shirtje gekregen, en nog een busje van dit en een testpoedertje van dat, thx ;)

 

enkele zeer keurige foto's van RIP plantjes gezien :smoke

 

ook gelijk wat spul van aliën ingeslagen, top zaak daar :D

 

dat was weer s fijn!

 

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja ik ben er dus niet geraakt :verrygood

 

Beetje te druk vandaag.. hopelijk komt er snel een vervolg..

 

En Doc, binnenkort special mix chez Alien ? :blink:

 

grts

Richie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben de Gold Label custom liggen.(Sannie's recept)

Ook de orginele Gold Label Special Mix en de light versie ligt daar.

 

Ik ben heel blij dat ze dat doen voor mijn Belgische klanten en Zuid Nederland> ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed om te weten dat we de kwekers nu voor de custom naar alien kunnen sturen ;)

heerlijk mixje

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was gezellig, en echt top wiet zeg. Als ik nou nog maar wist welke het waren, want er zit er 1 bij die ik echt zoek.nog Nooit zo diep m'n migraine kwijt geweest met drie hijsjes.

Prima geregeld daar in de shop, EL Fish ++ ;)

Tot de volgende dus....

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo,

lekker geslaagde meeting ;)

Nieuwe en oude gezichten gezien, leuke babbels en zelfs over heel andere dingen dan wiet kweken gepraat :verrygood

Veel te veel soorten gerookt, dat we naam al kwijt waren na enkele trekjes :D

Bedankt aan Doc en twindaddy voor het komen en het vele leuks natuurlijk :blink:

Ook top om het zo ver willen rijden, was meer dan 3 uur dacht ik :smoke ;)

 

Growshop Aliën ook zeker bedankt voor de gastvrijheid ;)

Beetje jammer dat je net zo'n drukke zaterdag had Aliën, maar gelukkig hou ik van werken...ik kan er uren naar kijken :P

 

Meer dan volgend jaar opnieuw kunnen we er niet van maken ;)

 

Bedankt voor de opkomst en tot volgend jaar dus.

 

El Fish :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

na een lange rit en een toltunnel eindelijk bij alien aangekomen.een mooie nokvolle shop waar je je ogen uitkijk.het clubje forumgangers was makkelijk te herkennen.ik kende het gezicht van miss fish nog dus dat lukte wel.ook doc en ktm zijn vrijherkenbaar.bij de groep aangekomen werd er meteen opgewezen dat ik nog geen joint had.tja draaien dan maar he.chassie dat waren dus die 3 hijsjes vermoed ik.blue widow is de naam.

gezellige gesprekken met oa flandrien,el fish,chassie,ktm,tkb en vele anderen.lekkere joints,die diesel is echt een terechte cupwinner,lekkere skuff van fish.ja het was weer een genot.zelf kon ik de mensen voorzien van een jointje skubba,supersilverdieselcheese en blue widow.weliswaar zijn de skubba en sshdc niet door mij gekweekt,maar dat maak ze niet minder lekker ;)

 

weer leuke goodies op de meeting.doc had wat specialmix,altijd handig,en ikzelf had van advanced shirts,caps,aanstekers,pennen,emerald shaman en wat tassen bij.vind het leuk te horen dat alles zo goed ontvangen werd.

 

alien bedankt voor de gastvrijheid.vond het leuk dat er een keer iets bij jullie werd georganiseerd.nu is er eindelijk echt iets wat gericht is op de zuiderburen.

 

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer voor de mensen de mensen die er niet bij konden zijn ,

de mensen van jointjedraaien hebben gezien dat wij niet alleen commerciele kwekers zijn maar gewoon gelijkgestemden :verrygood

was een leuke namiddag met idd hele goeie soortjes ;) , één zeker het vermelden waard

vond ik de NYC * the hawk :smoke, van tuinkabouter dacht ik

Bedankt voor de leuke hebbedingetjes en tot de volgende

nu even de nieuwe 150hpi lamp(voorgroeilampje) proberen deftig aan te sluiten want tot nu toe springt de zekering telkens :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

indeed het was een geslaagde dag,jammer dat ik niet wat meer op m,n reet kon zitten :verrygood maar goed dat mocht de pret niet derven,bij deze iedereen bedankt voor jullie bezoek,en de leuke presentjes van KJ-PRODUCTS en ADVANCED NUTRIENTS en de rokertjes gheheheehehe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vond het een leuke dag en tussen jointjedraaien en wietforum zit er echt niet veel verschil. We hebben dezelfde interesses lijkt me zo, was aangenaam kennis maken met jullie al zijn er wel een paar die ik al een paar jaar ken ;-) .

 

Groeten bobo van jointjedraaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@alle members van jointje draaien punt NL, ik heb jullie gemist ;) ...

 

Maar tot op de volgende meeting...

 

Hahaha..

 

Het was gezellig, groetjes,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond het ook wel een geslaagde meeting, es leuk om de gezichten die achter de pc zitten es te zien ;)

 

Greetz,

Fifi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oef, hier ook eens op geraakt B)

Ik was dus de gast die mee was met El Fish en zijn wederhelft.

Ik vond het allesinds een leuke/nieuwe ervaring, vermits ik nog geen meetings gedaan had.

De enige die ik er kende buiten El Fishn zijn wederhelft was Alien zelf van de dag voordien ;)

Ook heel wa toffe en sympathieke mensen leren kennen, kortom het was een zeer geslaagde dag :lol:

Edited by Groene3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...