Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
traumabullz

ben ik een misdadiger of wat?

Recommended Posts

gisteren was het 2 weken geleden dat ik ng een jointje gerookt had en kreeg nog eens zin in eentje. ik kon niemand bereiken en reed maar naar de miami in Terneuzen, shitboel i know but it smokes. ik kocht een grammetje haze en stapte rustig in mn auto terug naar belgie. na een km of 2 merkte ik dat ik gevolgd werd, enja nog geen 10 seconden later stak de patroeillewagen me voorbij en reed me blok en de anonieme wagen stond achter mij. ik werd uit mijn auto gesleurd waarbij mij gordel beschadigd raakte. ik werd op het natte wegdek gesmeten net als een achtervolging die net bruusk geindigd was. IK VIND DIT ECHT NIET KUNNEN. zeker niet omdat mijn gordel niet vergoed word omdat ik zogezegd tegenwerkte wat ABSOLUUUT geen waar is. DE POLITIE VAN TERNEUZEN IS ECHT TE VER GEGAAN. ik weet nog niet of ik klacht ga neerleggen maar ik neem dit in beraad. ik werd naar het politiebureau gebracht en moest tot op mijn onderbroek uit de kleren gaan, net een drugsrunner terwijl ik slechts een paar grammen bij me had, na verhoor en een UUR CEL werd ik na een boete van 300 euro terug vrij gelaten; ik had nog een halve joint in de auto liggen maar die hebben ze niet gevonden ondanks de hond die ingezet werd, tijdens de arrestatie werd ik constant onder shot gehouden van een politieman als een echte gangster.

Is al deze politiemacht wel nodig ( 5 man) om een simpele werkmens zijn grammetje haze af te pakken en 300 euro boete te geven.

 

ik ben echt verbitterd door de Nederlandse politie;

 

groeten trauma

Share this post


Link to post
Share on other sites
DE POLITIE VAN TERNEUZEN IS ECHT TE VER GEGAAN.

 

ik ben echt verbitterd door de Nederlandse politie;

 

Als je het er niet mee eens bent, een klacht indienen en hoe stom het ook klinkt: Aangifte doen!

Ze horen je "normaal" te behandelen! We zijn hier geen Amerika!!!

 

succes,

green-lady

 

 

EDIT:, shit, loopt nog een topic zie ik nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik eerlijk kan ik je verhaal niet geloven

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is het afschrikbeleid dat gevoerd wordt door onze geloofspartijen. symboolpolitiek. machtsvertoon.

 

alleen beseffen die afschrikgeloofspartijen niet dat ze nu alles ondergronds drukken, alsof ze het bewust in leven willen houden, en naar de buitenwereld doen alsof we terug zijn in dde 50-er jaren. het vuil onder de mat vegen, dan lijkt het schoon maar als je je voeten veegt voel je de bobbel onder de mat.

 

en als alles straks ondergronds zit wordt het pas gevaarlijk, dan krijg je van alles aangeboden en niet alleen wat wiet. en als het zover is gaan ze roepen kijk: zie je wel dat drugs slecht zijn?

 

drugs is trouwens een vertaling van medicijn, een net woord met beladen inhoud.

 

weet wat je de komende keer stemt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
als ik eerlijk kan ik je verhaal niet geloven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijg je eigelijk een strafblad daarvan ?

En in terneuzen miami kanje toch slechts 3 gr kopen ? niet de moeite om naar daar te gaan dan imo,en dan voor 3 gr al 300euro boete wtf ...

Ik ken er die al opgepakt zijn met meer dan 10gr en toch veel minder boete hebben gekregen hoor (was zon 150 euro iirc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die boetes zijn er inderdaad echt wel over. Ik dacht ook eerst, hoe is het mogelijk 300eur voor 1gr, tot ik op volgende krantenbericht stuitte.

 

http://www.bndestem.nl/regio/zeeland/56338...gstoeristen.ece

 

Boetes in Roosendaal waren al ver overdreven laatste jaar, maar dit slaat alles:(. Ik had nu zelf wel niet voor 1gr risico gewaagd om grens over te steken, voel mij meestal al belachelijk als ik eens voor 5gr ga en bijhorend risico neem.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...