Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
traumabullz

ben ik een misdadiger of wat?

Recommended Posts

gisteren was het 2 weken geleden dat ik ng een jointje gerookt had en kreeg nog eens zin in eentje. ik kon niemand bereiken en reed maar naar de miami in Terneuzen, shitboel i know but it smokes. ik kocht een grammetje haze en stapte rustig in mn auto terug naar belgie. na een km of 2 merkte ik dat ik gevolgd werd, enja nog geen 10 seconden later stak de patroeillewagen me voorbij en reed me blok en de anonieme wagen stond achter mij. ik werd uit mijn auto gesleurd waarbij mij gordel beschadigd raakte. ik werd op het natte wegdek gesmeten net als een achtervolging die net bruusk geindigd was. IK VIND DIT ECHT NIET KUNNEN. zeker niet omdat mijn gordel niet vergoed word omdat ik zogezegd tegenwerkte wat ABSOLUUUT geen waar is. DE POLITIE VAN TERNEUZEN IS ECHT TE VER GEGAAN. ik weet nog niet of ik klacht ga neerleggen maar ik neem dit in beraad. ik werd naar het politiebureau gebracht en moest tot op mijn onderbroek uit de kleren gaan, net een drugsrunner terwijl ik slechts een paar grammen bij me had, na verhoor en een UUR CEL werd ik na een boete van 300 euro terug vrij gelaten; ik had nog een halve joint in de auto liggen maar die hebben ze niet gevonden ondanks de hond die ingezet werd, tijdens de arrestatie werd ik constant onder shot gehouden van een politieman als een echte gangster.

Is al deze politiemacht wel nodig ( 5 man) om een simpele werkmens zijn grammetje haze af te pakken en 300 euro boete te geven.

 

ik ben echt verbitterd door de Nederlandse politie;

 

groeten trauma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het wordt nu echt krankzinnig.

 

Ik heb het even serieus met je te doen, dit gaat helemaal nergens over. Als Nederlander heb ik plaatsvervangende schaamte

voor onze huidige politiemacht.

 

Mail dit exorbitant gedrag eens bij onze politiek. Wat gebeurt er als wij ons vetmesten bij jullie, of nog erger, harddrugs halen

in jullie slijterijen.

 

Wat een verhaal zeg.............

 

Sterkte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik schaam me dat ik Nederlander ben :verrygood .

 

Hier nog wat advies voordat je weer naar politiestaat Nederland gaat.

 

29509-f0645f3512241be66b366ed1fd53af51.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker een schade claim indienen.

 

opties:

 

1. gordel schade.

2. emotiolele schade

3. slaapstoornissen

4. spontane angst aanvallen

 

 

veel sterkte wat dit kan echt niet!

de nederlandse politie moet zich schamen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pak een advocaat in de arm en ga hier werk van maken.

 

Dit kan toch niet :verrygood :rolleyes:

 

sterkte ermee!!

 

grtz

 

Nomar

 

Gewoon om bitter van te worden dit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pak maar geen advocaat en ga maar niks doen.

Het heeft namelijk geen zin.

Ik heb er jammer genoeg ervaring mee.

Na jaren vechten in de rechbank ben ik er niks mee opgeschoten.

 

Gewoon kut maar even diep ademhalen en daarna doorgaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De politie van terneuzen maakt al jaren een sport van het opwachten en achtervolgen van buitenlanders die net wegrijden van de coffeeshop.

Heb het zelf al meegemaakt, doch niet zo geweldadig.

 

sterkte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit om dit te lezen joh.

 

Maar...

Ten eerste, politie agent wordt je niet voor niets. Dan moet zo'n persoon al een aangeboren neiging hebben om anderen terecht te wijzen, om te intimideren, om het gelijk te halen, om mensen pijn te doen, en om zo arogant te zijn dat allemaal te doen onder het mom van de wet.

 

Ten tweede, het is niet voor niets dat er een groot verschil is tussen een crimineel en een misdadiger. Een crimineel is iemand die een strafbaar feit begaat. Zoals zo'n 60 jaar geleden iedereen die een onderduiker verborg. Of vrouwen die in sommige landen een broek dragen. Het mag niet, dus is het een crime. Op inhoud wordt niet ingegaan. Een misdadiger echter heeft een daad begaan die niet door de beugel kan. Een daad met slachtoffers, zoals... burgers doden in afganistan, of om in het rond te schieten op een strandfeest met 25000 man. En ja, het is krom dat dezelfde wet die criminelen vervolgt vaak verzonnen is door de misdadigers (synoniem aan minister) aan de top. Maar ik kweek wiet, en draag de titel crimineel als een geuzenaam. They may stop me, but they can't stop us all.

 

Okee, wat volgt is een beetje off topic :lol: , maar ik heet niet voor niets acid burn :lol: :rolleyes: :verrygood

 

The Conscience of a Hacker

 

Another one got caught today, it's all over the papers. "Teenager Arrested in Computer Crime Scandal", "Hacker Arrested after Bank Tampering"...

 

Damn kids. They're all alike.

 

But did you, in your three-piece psychology and 1950's technobrain, ever take a look behind the eyes of the hacker? Did you ever wonder what made him tick, what forces shaped him, what may have molded him?

 

I am a hacker, enter my world...

 

Mine is a world that begins with school... I'm smarter than most of the other kids, this crap they teach us bores me...

 

Damn underachiever. They're all alike.

 

I'm in junior high or high school. I've listened to teachers explain forthe fifteenth time how to reduce a fraction. I understand it. "No, Ms. Smith, I didn't show my work. I did it in my head..."

 

Damn kid. Probably copied it. They're all alike.

 

I made a discovery today. I found a computer. Wait a second, this is cool. It does what I want it to. If it makes a mistake, it's because I screwed it up. Not because it doesn't like me... Or feels threatened by me... Or thinks I'm a smart ass... Or doesn't like teaching and shouldn't be here...

 

Damn kid. All he does is play games. They're all alike.

 

And then it happened... a door opened to a world... rushing through the phone line like heroin through an addict's veins, an electronic pulse is sent out, a refuge from the day-to-day incompetencies is sought... a board is found.

 

"This is it... this is where I belong..." I know everyone here... even if I've never met them, never talked to them, may never hear from them again... I know you all...

 

Damn kid. Tying up the phone line again. They're all alike...

 

You bet your ass we're all alike... we've been spoon-fed baby food at school when we hungered for steak... the bits of meat that you did let slip through were pre-chewed and tasteless. We've been dominated by sadists, or ignored by the apathetic. The few that had something to teach found us willing pupils, but those few are like drops of water in the desert.

 

This is our world now... the world of the electron and the switch, the beauty of the baud. We make use of a service already existing without paying for what could be dirt-cheap if it wasn't run by profiteering gluttons, and you callus criminals. We explore... and you call us criminals. We seek after knowledge... and you call us criminals. We exist without skin color, without nationality, without religious bias... and you call us criminals. You build atomic bombs, you wage wars, you murder, cheat, and lie to us and try to make us believe it's for our own good, yet we're the criminals.

 

Yes, I am a criminal. My crime is that of curiosity. My crime is that of judging people by what they say and think, not what they look like. My crime is that of outsmarting you, something that you will never forgive me for.

 

I am a hacker, and this is my manifesto. You may stop this individual, but you can't stop us all... after all, we're all alike.

 

The Mentor. 08/01/1986

 

Success.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had het niet speciaal op de inhoud van de woorden misdadiger en crimineel, daarmee wou ik gewoon het verband aantonen van hoe de arrestatie heeft plaatsgevonden

toch bedankt voord de toelichting :verrygood

 

 

was ik nog even vergeten te vertellen, na overleg met mijn advocaat heb ik besloten om geen klacht neer te leggen omdat naar het schijnt de terneuzense politie nogal veel gelijk krijgt in vele zaken en ik weining kans heb om hiervan te winnen moest ik dit voor de rechtbank trekken. doch vind ik het onnodig om zo gewelddadig te keer te gaan. ik denk dat de MIAMI hier wel van zal balen want bijna alle bezoekers waren belgen.

 

grtz trauma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat soort gevechten win je niet :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik had het niet speciaal op de inhoud van de woorden misdadiger en crimineel

Daar gaat het niet om. Punt is dat iemand nog niet fout is, simpel weg omdat een paar juten dat vinden. Sterkte

 

@doc, dat komt omdat ze hun eigen arena uitzoeken. En dat kunnen ze omdat wij dat toelaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dude ik had dat grammetje snel doorgeslikt!! Kunnen de wouten (herstel: de politie) de rest van de dag poep kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor de volgende keer parkeer je auto niet gelijk in de buurt... ga desnoods de laaste 10 km met de bus ofzo...

 

voor het vervoer ga eerst langs de aldi haal die goedkope pindakaas. haal het etiket er voorzichtig af en zet de pot met pindakaas in heet water.

het word dan een beetje vloeibaar, maak hem dan open stop je wiet goed verpakt erin, zodat het niet zichtbaar is deksel er weer op

omdat het nog een beetje vloeibaar is word het weer egaal en zuigt ie weer vacuum etikje erop en af laten koelen

 

ik wens de hondjes veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ook zeker weten een dikke klacht neergelegd bij de burgemeester( omdat dit de grote baas is van de politie) en zeggen dat je mentale schade opgelopen hebt. Of anders de politie aanklagen want wat ze jou hebben aangedaan kan echt niet.

 

Ik zou zeggen, ga staan waar je recht op hebt.

 

Groeten

 

 

@ TechnFreak: Hoe wil je je pindakaas warm houden tijden de rit naar nederland of beter gezegd. Hoe wil je je potje pindakaas warm krijgen als je die net in nederland gekocht hebt. Staat ook een beetje raar om naast je auto nadat je net bij de aldi bent geweest een potje pindakaas warm maken op een parkeer plaats.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ TechnFreak: Hoe wil je je pindakaas warm houden tijden de rit naar nederland of beter gezegd. Hoe wil je je potje pindakaas warm krijgen als je die net in nederland gekocht hebt. Staat ook een beetje raar om naast je auto nadat je net bij de aldi bent geweest een potje pindakaas warm maken op een parkeer plaats.

:rolleyes: :verrygood :lol:

Misschien omdat ik stoned ben hoor... maar OMFG, ik lach me ziek, haha.

 

@traumabullz, ik denk dat een gesprek met de burgermeester wellicht een druppel in de emmer is, maar misschien net de druppel die nodig is om de emmer te doen overstromen. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga gewoon ergens naar een wc waar ze warm water hebben is meestal wel voldoende,

en natuurlijk hoef je als het spul erin zit de pindakaas niet meer warm te houden.. het is juist de bedoeling dat het weer uithard en er aan de oppervlakte niets meer van te zien is

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom krijg je nou 300 euro boete ? mag je als belg geen gram wiet halen hier ofzo ?

 

neem aan dat jij ook gewoon in je recht staat om die 5 gram wiet te halen, dus waarom krijg je nou 300 euro boete? voor wat moest je mee naar het bureau? waarom trokken ze je uit je auto en hebben ze je gordel beschadigd?

 

als alles precies klopt zoals jij het beschrijft heb je een waardeloze advocaat aangezien als je een rechtzaak tegen de politie begint dat heel serieus genomen word en de politie geen eigen rechtertjes heeft maar dat ook gewoon in een rechtbank gebeurt, ben je toch bang dat je advocaat gelijk heeft stap je naar een andere (advocaat) en rechtbank in een andere gemeente, klaag je ze vanaf daar aan. maar vind het een zwak excuus van je advocaat.

 

wat zijn nou de redenen waarom ze jou zo behandelde volgens hunzelf ? als alles klopt wat jij zelf schrijft dan heb je een winnende zaak hoor, behalve als je dingen achterhoud. politie kunnen klootzakjes zijn maar echt pistolen paultjes hebben we hier niet die als texas rangers mensen achter volgen en uit autos trekken en zeker niet als jij chil met je blowtje om 1 uur cruisend op de snelweg rijd zonder op te vallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je mag blij zijn dat je nog je rijbewijs hebt want dat hadden ze zo in mogen nemen

Eerdaags gaat de razzia beginnen met testen , ik ken al mensen die verplicht moeten stoppen met roken of werken

 

Tragisch dat het je is overkomen maar je leert er wel van :verrygood

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Donny: omdat ik wiet over de grens wou smokkelen en dat is bij wet verboden, moest ik een adres geweten hebben in Nederland zou ik dat gezegd hebben want dat zou een adres kunnen geweest zijn waar ik dit zou kunnen oproken maar spijtig genoeg had ik dit niet.

 

@Technfreak: is deze moeite allemaal wel waard voor een grammetje wiet? voor mij niet eigenlijk, vind het gewoon leuk om doen en zal vanaf nu alleen nog maar genieten van eigen kweek.

 

@groengoed: ik heb al een beslissing genomen om geen klacht neer te leggen en me een hoop papierwerk en telefoonwerk te besparen, veel haalt het toch niet uit.

 

grtz trauma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen ik een aantal jaren geleden in Belgie aangehouden werd door de Belgische Politie, is mij iets soortgelijks overkomen.

Ik ben echter direct naar de politie in mijn woonplaats gegaan en die hebben meteen contact opgenomen met de Belgische justitie, gezorgd dat ik mijn rijbewijs direct terughad en geen boete hoeven betalen.

Tevens wou ik de arts die mij geprikt had aanklagen, omdat ik me echt een junk voelde nadat hij me diverse keren geprikt had met dezelfde naald, zonder handschoenen in twee armen en het bloed spoot de lucht in.

 

Ook hier kon ik niks doen tegen de arts.

Ze noemen het dan wel EU, maar dat heeft dus niks te betekenen.

 

Jij zou in dit geval een Nederlandse advocaat moeten zoeken net als ik toen in Belgie, dat kost je hopen geld en energie en dat wil je niet.

 

Het is gewoon te erg voor woorden waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn.

 

Nederland o Nederland, wij zijn geen kampioen, wij gaan afglijden naar het nivo van 100 jaar geleden, onze voorouders hebben gevochten voor onze vrijheden die we hebben en "hadden"en we laten dit zomaar gebeuren.

 

We hebben het allemaal veel te goed en denken dus valt allemaal wel mee, dus actie van Nederlanders kan je bijna niet verwachten. Als je naar onze buurtlanden kijkt, die staken wel als het nodig is, maar nee wij, zijn gewoon het klootjesvolk.

 

Toch fijn weekend en maak je er maar niet druk meer om, je weet dat het wettelijk niet mag en dat je gepakt kunt worden. Voor mij heeft het ook een lange tijd geduurd voor ik weer naar Belgie toe ging.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook niet leuk om dat mee te maken blowsterkte maar met de politie in belgie ben ik nog niet veel in aanraking gekomen maar vind het gewoon niet kunnen, maakt niet uit als dit Nederlandse, belgische of ijslandse politie is; gewoon hun agresiviteit tegenover gewone mensen

 

grtz trauma

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Net als wat Blowsterke & Doc zeggen is het in de armen nemen van een advocaat ontzettend duur en ontbegonnen werk.Wat je wel kan doen is een email versturen naar 1 van de Nederlandse politieke partijen in de oppositie zoals SP, Groenlinks of nog beter D66.Zij kunnen het verder uitzoeken of dit wel volgens de EU regels is gegaan.Die kunnen het aankaarten bij onze huidige minister van justitie.Zou eigenlijk wel weer eens een leuk debatje worden in de kamer.

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijg je eigelijk een strafblad daarvan ?

En in terneuzen miami kanje toch slechts 3 gr kopen ? niet de moeite om naar daar te gaan dan imo,en dan voor 3 gr al 300euro boete wtf ...

Ik ken er die al opgepakt zijn met meer dan 10gr en toch veel minder boete hebben gekregen hoor (was zon 150 euro iirc)

Blijkbaar zijn de boetes onlangs sterk de hoogte ingegaan :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

vroeger had je zelf geen boete, pakten ze je wiet gewoon af maar omdat ik de wiet naar Belgie bracht kreeg ik een boete van 300 euro, ik had dit topic per ongeluk ook bij nieuws/media geplaatst en er was een persoon die mijn verhaal niet geloofde en hoop dat ie dit zelf eens tegenkomt en nog harder aangepakt word

 

nieuwsflash:

http://www.bndestem.nl/regio/zeeland/56338...gstoeristen.ece

 

 

groeten trauma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...