Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
digibetic

Ultrageheime wietplantage Nijmegen ontdekt!

Recommended Posts

Geheime plantage op balkon in Nijmeegse wijk Hatert. Niet verder vertellen.

 

 

bron met foto's

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtig gewoon :rolleyes:

ik word er bijna jaloers op dat ik geen balkon heb :verrygood

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja had hem al gezien, vond hem ook echt vet :rolleyes:

zou het de bedoeling zijn geweest ? of perongeluk gewoon iets te vroeg gezet :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we niet al teveel ophef over maken.

Het plaatsen van deze mededeling zie ik persoonlijk al als een soort matennaaierij tegenover een collega hobbykweker.

Niet meer reageren op deze mededeling.

Boeit gewoon niet.....maarja d'r zijn altijd van die mafkezen die op allerlei manieren proberen goedkoop te scoren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou powerplant, goedkoop scoren was helemaal niet de bedoeling, je ziet toch ook wel in dat het hier om een erg komische situatie gaat? verwonderlijk dat ze al zolang op dat balkon hebben kunnen staan!

 

ik denk eerder dat je je blikveld iets meer moet verruimen, zie de humor er van in en neem het niet zo zwaar op.

 

misschien dat je beter geen nieuws meer leest als je er niet tegen kan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou powerplant, goedkoop scoren was helemaal niet de bedoeling, je ziet toch ook wel in dat het hier om een erg komische situatie gaat? verwonderlijk dat ze al zolang op dat balkon hebben kunnen staan!

 

ik denk eerder dat je je blikveld iets meer moet verruimen, zie de humor er van in en neem het niet zo zwaar op.

 

misschien dat je beter geen nieuws meer leest als je er niet tegen kan.

Ik zie de humor er niet van in als hij vandaag de politie op zijn dak krijgt.

Temeer omdat hij waarschijnlijk nog een week of 2 nodig heeft om te gaan oogsten.

Zou zonde zijn als het opgeruimd moet worden.

Zou dus betekenen dat maanden lange zorg door een goedkoop " humorvolle " berichtgeving in één keer teniet wordt gedaan.

Grappig vind ik het zeker niet tegenover een collega hobbyist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja mensen worden soms jaloers op andere mensen met hele grote planten :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@power_plant

ik begrijp je. maar is het niet een beetje dom om het zo aan te pakken? dan zou het ook nog eens kunnen zijn dat het een legale hennep is met certificaat en die bewoner dit doet om zelf de draak te steken met het beleid. en nu ik er over nadenk zouden meer mensen die sympathie met ons hebben, de gewone kleine nette burger. ik sta open voor alle mogelijke redenen, maar als ik hem raad had kunnen geven was deze manier een afrader.

 

een ieder is toch zelf verantwoordelijk voor zijn eigen dingen? daarom denk ik dat als iemand zo naief is om het zo aan te pakken er ook tegen moet kunnen dat als het lachwekkend is er gelachen word. zo maken ze op die k*t-tv programma's op bijna iedere zender. leed bij een ander is vaak reden voor lachen helaas, maar zo zit de psyche van mens als kuddedier nou eenmaal in elkaar.

 

nogmaals, ik begrijp je, en bij deze een sorry, maar als ik het er niet neergezet had had een ander het wel gedaan.

 

suuk6!

 

digibetic

 

ps,

wel lekkere planten ja!

 

ps²

ook op 2 hoog kun je snel komen op die type flats dus blauw is niet de enige zorg...!

Share this post


Link to post
Share on other sites
@power_plant

ik begrijp je. maar is het niet een beetje dom om het zo aan te pakken? dan zou het ook nog eens kunnen zijn dat het een legale hennep is met certificaat en die bewoner dit doet om zelf de draak te steken met het beleid. en nu ik er over nadenk zouden meer mensen die sympathie met ons hebben, de gewone kleine nette burger. ik sta open voor alle mogelijke redenen, maar als ik hem raad had kunnen geven was deze manier een afrader.

 

een ieder is toch zelf verantwoordelijk voor zijn eigen dingen? daarom denk ik dat als iemand zo naief is om het zo aan te pakken er ook tegen moet kunnen dat als het lachwekkend is er gelachen word. zo maken ze op die k*t-tv programma's op bijna iedere zender. leed bij een ander is vaak reden voor lachen helaas, maar zo zit de psyche van mens als kuddedier nou eenmaal in elkaar.

 

nogmaals, ik begrijp je, en bij deze een sorry, maar als ik het er niet neergezet had had een ander het wel gedaan.

 

suuk6!

 

digibetic

 

ps,

wel lekkere planten ja!

 

ps²

ook op 2 hoog kun je snel komen op die type flats dus blauw is niet de enige zorg...!

 

Ik zou bj God niet weten wat je eigenlijk op deze forum doet.

Een collega hobbyist belachelijk maken kun je als de beste blijkt nu wel.

Bij het wiet kweken onder een kromme gedoogbeleid is altijd voorzichtigheid wenselijk.

Dat geldt voor jou, mij en andere collega hobbyisten.

Niet iedereen is gecharmeerd van sensatie verhalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat denk je dat de politie die planten niet heeft ondekt

omg je moet de titel niet te serieus op nemen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nijmegen -

 

Een oplettende fotograaf ontdekte in Nijmegen een 'zeer goed verborgen wietplantage'.

Volgens de lezers van Geenstijl.nl, waar de foto's het eerst werden gepubliceerd, was de plantage 'goed gecamoufleerd'.

 

De Nijmeegse politie zegt alleen actie te ondernemen tegen dit soort plantages wanneer er meer dan vijf planten worden gekweekt. En indien buren klagen over stankoverlast, 'dan is er sprake van een milieudelict en dan moet men bij de gemeente zijn'.

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Goed verborgen' wietplantage in Nijmegen

 

de Gelderlander

vrijdag 09 oktober 2009 | 14:12 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 09 oktober 2009 | 17:32

Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten

 

NIJMEGEN - Een oplettende fotograaf ontdekte in Nijmegen een 'zeer goed verborgen wietplantage'. Volgens de lezers van Geenstijl.nl, waar de foto's het eerst werden gepubliceerd, was de plantage 'goed gecamoufleerd'.

 

De Nijmeegse politie zegt alleen actie te ondernemen tegen dit soort plantages wanneer er meer dan vijf planten worden gekweekt. En indien buren klagen over stankoverlast, 'dan is er sprake van een milieudelict en dan moet men bij de gemeente zijn'.

 

en als die gast zichzelf nu herkent lacht ie het hardst! dus letterlijk: als je er niet meer als 5 hebt en niemand klaagt dan kan het gewoon. punt. mooiman!

 

@power_plant: gaap!

 

Reacties

laatste eerstSorteer reacties

Je moet wel als er geen inkomsten zijn en eerlijk is eerlijk het word niet stiekem gedaan dus word de opbrengst onderling met de naaste bewoners verdeeld en ,dat, heet nou burenliefde.

En burocratie is heel wat anders.

Sjonnie met het matje - 09-10-2009 | 17:20

 

wat goed zeg van die fotograaf je mag gewoon 5 planten hebben van de politie

ze zijn voor 3 weken geleden geweest zolang de buren niet klagen over stank.

wietje - 09-10-2009 | 17:16

 

er zijn nog veel meer plantage,s...en ik ken ze

chiel - 09-10-2009 | 17:16

 

Inderdaad goed weggewerkt, dat zie je niet

Chris - 09-10-2009 | 17:16

 

HA, HA, HA

ikke - 09-10-2009 | 15:27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmm is de vraag wanneer er rippers komen,dit kan zo niet lang goed gaan en al zeker niet in een stad als Nijmegen waar mensen rondlopen die zich nergen voor intereseren en door een muur gaan voor een paar gram wiet.

 

En persoonlijk vind ik het belachelijk om het zo te doen,het is vragen om problemen,en als de politie zich eraan ergert dan komen ze wel onder het mom dat er iemand geklaagt heeft over stank...

 

Dit is puur uitdagen,je planten zichtbaar zetten voor iedereen die ze wil zien,en der zitten der ook bij die ze willen komen halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bernie, die mens woont in een apartement, een tuin heeft hij dus al niet, en mss ontbreekt hem ook het kapitaal en of plaats om indoor te growen.

 

Die planten staan daar zeer duidelijk al een hele tijd, de politie zegt dat het geen probleem is en als er iemand last had van de heerlijke geuren had die tochwel al lang geklaagd??

 

Snap niet wat mensen hier tegen hebben :/ vind het best ookwel een humoristisch plaatje ^^

 

En die nijmegemse 'no-life's zoals jij ze omschrijft gaan toch niet een vertikale muur opklimmen om dan met enkele tochwel vrij grote planten terug naar beneden te klimmen?? Dan moet je wel een hele hardcore ripper zijn :verrygood

 

Peace-

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hoor ze bellen gewoon aan...als jij klaar bent met knippen...want lui zijn ze ook nog... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laten we niet al teveel ophef over maken.

Het plaatsen van deze mededeling zie ik persoonlijk al als een soort matennaaierij tegenover een collega hobbykweker.

Niet meer reageren op deze mededeling.

Boeit gewoon niet.....maarja d'r zijn altijd van die mafkezen die op allerlei manieren proberen goedkoop te scoren.

 

 

lulkoek man :verrygood

 

als je zo kweekt vraag je om problemen....

 

en dan nog medelijden ook??

je praat over een hobbykweker??in mijn ogen een uitslover van" kijk mij maar es " :rolleyes:

 

en een leeghoofd.

 

 

erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies Erik,gewoon iemand die kloterij wil krijgen ipv wat kweken,waarom heeft ie het niet op journaal laten komen of in de krant gezet dat er op die en die straat wat staat wat openbaar zichtbaar is....

 

Dit is vragen om en heeft niks met een hobby te maken maar meer met...Eens kijken hoelang het goed gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie wel vaker balkon kweeks (hoe kan het ook anders) en die staan al snel vol. Ja nogal zichtbaar, maar om dat nou uitsloven te noemen?

Hoef toch helemaal niet. Kan wel natuurlijk. :rolleyes: Maar straks staan ze jouw tuintje te filmen, dat is kut als je wel serieus bakon kweekt in een buurt waar het kan.

Als het youtube weet de hele wereld het en begint het gezeur. En waar ligt de grens? Straks gaan ze ook de achtertuinen filmen, als de schutting het toelaat. :verrygood

 

Maar als het echt een geintje is vind ik m leuk :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jarenlang heb ik in Utrecht

in een woonblok

op mijn keukendak

20 a 30 purples staan

zichtbaar voor alle bewoners van dat blok.(aan de binnenkant dus)

 

en ja, ik had jaren dat ik met 1,3 kilo het jaar rond rookte,

en neej, ik vind mijzelf nog steeds geen uitslover.

 

Komop zeg,

wie doe je er pijn mee?

en het is een teken van prachtige naiviteit

om dit te doen.

met wss een wapen achter zijn voordeur. :verrygood

 

Let wel:

het is iemands RECHT !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik merk wel dat jij helemaal niks weet over zelfs JE EIGEN rechten.

 

en als je je planten voor iedereen in het zicht zet,ben je net zo'n leeghoofd met geen verstand.

zielig.....

 

 

 

 

 

erik

Share this post


Link to post
Share on other sites
lulkoek man :verrygood

 

als je zo kweekt vraag je om problemen....

 

en dan nog medelijden ook??

je praat over een hobbykweker??in mijn ogen een uitslover van" kijk mij maar es " :rolleyes:

 

en een leeghoofd.

 

 

erik

 

 

erik woond op het boerenland ofzo , geen buren ???

als je in de stad woond en je kweekt buiten dan is er altijd wel een buur die het ziet , is dat dan gelijk uitsloven ?

mijn buitenplanten zijn 2 en halve meter die verberg je niet zomaar even. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@weetje

de discussie ligt in het midden, volgens mij heeft iedereen gelijk. het feit dat er op deze manier een plantje gegroeid kan worden geeft wel aan dat als er niemand last van heeft het met een aantal gewoon kan.

 

mijn situatie is ongeveer hetzelfde, 2 tot 4 planten in mijn tuin, zowat alle buren weten er al jaren van en niemand die er problemen mee heeft. alleen het klimaat wat dit verrekte ouwbollige cda/cu maakt het zuur. als je jezelf in de buurt altijd van een goeie kant hebt laten zien zal ook niemand daar problemen mee hebben, tenminste hier bij mij niet op het dorp.

 

van dat balkon vind ikzelf alleen maar prachtig, of het provocerend bedoeld is of niet, prachtig! of het verstandig is zo te doen is een 2e, een flat heeft ook nog een mooi groot dak waar je met zijn alle het tuintje doen kan en het valt veel minder op.

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie kunnen wel allemaal ruzie gaan maken maar als je zoiets ziet gaan tog je mondhoeken omhoog? Als je hier al niet meer om mag lachen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...