Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
RastaPasta2009

vreemde zaken! verdachte wiet

Recommended Posts

Vrede op aarde, einde gekibbel. Over dat "knokploegje" was maar een grapje, dus laten we niet gekke dingen gaan bedenken om het realistisch te maken want dan heb ik het straks gedaan en daar zit ik niet op te wachten :verrygood

 

 

Geef elkaar de hand en rook samen een flinke pot.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heren,

 

houd de wijsvinger even aan de joint..

nergens voor nodig dat wijzen.

 

Ook on topic blijven graag! :verrygood

 

even on topic:

 

Ik ben wel benieuwd naar de fotos eigenlijk!

 

heb het zelf ook wel een aantal malen gehad bij wiet uit de shop..

Stom geweest om geen duidelijke foto ervan te maken.

 

De wiet rook echt naar een bejaardenhuis en smaakte idem dito..

Normale blowers merkten het bijna niet.. ik en paar echt kenners zagen,roken en proefde het meteen.

 

ook van die "pof-wiet" die heel de tijd pofte ipv normaal brandde

 

kom maar op met die fotos

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Laten we het nu lekker relaxed houden.Een heftige discussie is OK, maar elkaar niet gelijk gaan zitten uitschelden voor alles wat los en vast zit.Het is wietforum en niet de Rotterdamse haven.:rolleyes:

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet die zo'n muffe mottenballengeur heeft heb ik ooit ook al gehad, zowel brandend in de keel als niet brandend, poffend ipv brandend weet ik zo niet meer, en kheb bij die wietjes er ook niet op gelet of er korreltjes tussenzaten ofzo. Wel heb ik al meermaals miniscule glasstukjes gevonden tussen mn wiet.

 

Kheb destijds uitgezocht hoe het zou kunnen komen, en na heel wat zoeken heb ik ergens gelezen dat ze soms kapotte tl buizen en HPS lampen hergebruiken op een kutmanier, ze gewoon fijnmalen en dan tijdens het drogen sterke ventilator opzetten, poeder (met nog kleine stukjes in natuurlijk) voor de ventilator, en huppa, het glas word lekker helemaal de wiet ingeblazen. Maar glas smaakt niet zuur he :verrygood Alhoewel dat er in TL buizen poeder zit dat wel zuur zou kunnen smaken, maar das ook heel erg giftig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit zijn de dingen die ik heb gehoord.

 

Sprayen met Coca Cola (is in iedergeval niet giftig)

Bewerken met melasse en wietknipsel (ook niet giftig)

Melasse en fijn zaagsel.

 

Heb genoeg gehoord en dit zijn veelgebruikte manieren.

Dank god dat niet iedere oplichter giftige stoffen gebruikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is melasse nou ook al weer? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijngemalen tl-buizen glas in je wiet + het poeder wat daar normaal gesproken inzit ook. Sorry hoor maar dat is echt te ziek voor woorden. Jammer dat er nog steeds geen close up foto's zijn geupload zodat we het met z,n allen kunnen zien.

 

Groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Groengoud.. Zover was Green-Lady ook al, maar ik weet niet hoe snel hij erover deed :verrygood

Melasse of Molasse, dat gebruiken ze toch ook in dat Midden oosten tabak voor de waterpijp. Die natte troep?

 

Appeltabak is wel m,n favoriet op dat gebied :rolleyes:

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Vraag me eigenlijk af hoe je wiet kan bewerken met melasse.Ik geloof dat de wiet dan een beetje bruinig gaat worden met een zoete nageur van pannenkoekstroop.Het wordt eens tijd dat die achterdeur geregeld gaat worden, al moet een shophouder met kennis van zaken dit zo zien.

Melasse moet je aan je planten geven tijdens de bloei en niet de wiet ermee behandelen.Gebruik van TL-gruis is helemaal van de gekke. :rolleyes:

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar wat ik mij afvraag

als je ziet dat het bewerkt is, zoals je zegt

dan zie je toch ook dat het volume van je k veel minder is?

veronderstel dat het anders de moeite niet is te verzwaren

wrm koop je dat dan toch?

als ik inkoop, altijd eerst een kleine top wegen(1g)

komt die overeen met normale gewicht(en geen 3-4g), en ziet de hoeveelheid eruit zoals die zou moeten zien

dan is het goed

anders niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen mensen,.. er is een aardige discussie ontstaan!

 

Foto's ben ik nog aan het proberen te maken,.. maar het is erg moeilijk om het scherp te krijgen,..

Ik heb over een uurtje een afspraak om het helemaal door te laten lichten

 

Of het echt om te verzwaren is weet ik niet,.. gezien de hoeveelheid zal dat niet tientallen grammen opleveren,.. ik denk eerder dat het is gedaan om het mooier te laten lijken,..

 

Heel makkelijk om een antwoord te geven waarom koop je het toch?! maar zo simpel is het allemaal niet,..

Ik onderwerp mijn wiet aan uitvoerige testen en daarom kwam ik er ook achter!

 

Degene die het sample "gerookt" had vond het prima,... !! waarschijnlijk goeie sample!!

 

maar ik ben er druk mee bezich!!

 

Misschien word er wel helemaal niets vreemds opgemerkt,.. maar ik neem geen risico's meer! De wiet is ondertussen retour en ik heb een sample voor onderzoek!!

 

Mochten er mensen zijn met dit soort ervaringen!? ik wil dit alles gaan bundelen en in kaart brengen waar wat vandaan komt!!

Dus rook / brand verslagje foto's zoveel mogelijk info + sample!! Dan kunnen we gaan onderzoeken of er een structuur of continueiteit is te vinden !

 

Voelen mensen daar voor? of gebeurd dit op te kleine schaal om een groot onderzoek in te stellen?!

Dan kunnen we elkaar waarschuwen voor de veel te slinkse werkwijze van al die Euro criminelen!

We moeten er in ieder geval voor zorgen met zijn allen dat we beschermen wat we hebben,... en dat is in een hoop 'hobby' gevallen een goed produkt!

 

Geweld lost niks op,.. (ook al zou het wel lekker zijn, af en toe!) maar het creeeren van een zwarte lijst is toch niks mis mee?!

 

Groene groente en tot later vandaag!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me wel een goeie om hier dit soort calamiteiten te verzamelen, anders kom je er nooit achter en zo misschien wel. doen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
lijkt me wel een goeie om hier dit soort calamiteiten te verzamelen, anders kom je er nooit achter en zo misschien wel. doen!

melasse is een bijproduk verkregen bij het verwerken van suikerriet,zit vol met goede voedingstoffen is hier moeilijker te verkrijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had gister 5je sneeuwwitje wat proefte naar skunk :verrygood

uit de shop weg eerste keer dat ik zulke vage wiet heb gehad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heel makkelijk om een antwoord te geven waarom koop je het toch?! maar zo simpel is het allemaal niet,..

Ik onderwerp mijn wiet aan uitvoerige testen en daarom kwam ik er ook achter!

 

Degene die het sample "gerookt" had vond het prima,... !! waarschijnlijk goeie sample!!

 

dus jij koopt je k'tje op basis van een mening van een ander? :verrygood

wel goed dat je het terug hebt kunnen inleveren

foto's komen nog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je ook nog weleens aantreft in shopweed is het verpakkingsmateriaal waar de roofmijten tegen spint in worden geleverd. :verrygood

Er word helaas vaak het advies gegeven om ze over de toppen uit te strooien,waardoor je dan van die glinsterende harde,glasachtige stukjes in je weed vind.

Ook niet echt prettig om te roken lijkt mij,maar daar is dan in ieder geval nog geen sprake van boze opzet.

De mensen die voor een beetje extra geld hun weed verontreinigd(verzwaard) aanbieden voor consumptie door hun medemens zijn echt niet goed bij hun hoofd.

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat je ook nog weleens aantreft in shopweed is het verpakkingsmateriaal waar de roofmijten tegen spint in worden geleverd. :verrygood

Er word helaas vaak het advies gegeven om ze over de toppen uit te strooien,waardoor je dan van die glinsterende harde,glasachtige stukjes in je weed vind.

Ook niet echt prettig om te roken lijkt mij,maar daar is dan in ieder geval nog geen sprake van boze opzet.

 

Dat spul heet Vermiculiet en is niet schadelijk.

Toch zou ik het niet met opzet roken. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een verhaal zeg uiteindelijk is het onze eigen schuld en doen we er allemaal net zo hard aan mee.

we zijn tenslotte mensen en als het dan om geld gaat dan worden het ineens allemaal beesten.

Bewerkte weed bij de shop? Kans is heel erg klein deze gasten zijn niet gek hoor en gaan echt niet

hun zaak op het spel zetten voor een klein beetje centen, dat je ander weed krijgt dan staat aangegeven......

oke dat kan. Soms pikken ze er ook maar een naam voor uit hoor als ze niet weten wat het is.

Mocht het eventueel wel gebeuren gewoon terug gaan naar de shop effe uitleggen en je krijgt

vervangend materiaal er voor terug. Mocht je toch als nog twijfelen bij de intenties van de shop

kan je altijd naar heb politie bureau gaan de boel inleveren nadat je uitgelegd hebt wat je hebt opgemerkt.

Dan gaan hun er mee aan de gang en word het in no time gechecked. Doe dit wel snel wat weed gaat er in

het al gemeen erg snel door heen in een shop dus hoe sneller hoe beter. En dit valt niet onder de noemer

verraden aangezien het serieus gevolgen kan hebben voor jezelf en mede rokers en je doet er een hoop mensen

voordeel bij.

 

En misschien wel het alle belangrijkste ''VERKOOP GEEN NATTE WEED''

 

hoe verleidelijk het ook is om snel je geld te hebben ten eerste verlies je altijd geld aan ingedroogt gewicht. En ten

tweede zorg je er voor dat deze markt niet word verpest.

 

groet parve

 

 

P.s. Dat wat jij aangeeft lijkt me een lichte bespuiting met pk 13/14 dit doen ze inderdaad om de weed wat zwaarder te maken

maar ook omdat de weed er dan wat mooier er uit ziet. Gevolg is dat je kleine plofjes krijgt tijdens het roken en dat de joint

de neiging heeft in de fik te vliegen of te blijven branden. Terwijl het bijna geen nadelen opleverd aan de haartje op die weed

die bij veel andere dompelingen van bruin naar roodachtig verkleuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat had ik ondertussen ook al wel gelezen :wacko:

 

Leer quoten!

 

Enneh, sorry, was weer ff te stoned om er bij stil te staan zelf wat opzoekwerk te verrichten denk ik :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Parve

 

Zou jij mij kunnen uitleggen hoe het verzwaren/mooier maken van wiet door middel van PK 13/14 in zijn werk gaat. Want ik ben nu zelf een heel lichte concentratie PK13/14 op mijn plantjes aan het spuiten als bladvoeding. Maar wat ik van jou begrijp is dus dat je plant hierdoor minder lekker enzo wordt. Of moet ik gewoon nog 2 of 3x met alleen water mn planten goed afspuiten en is het dan weg???

 

 

Verder lijkt het me gewoon wat verklote wiet. Hij is gewoon niet droog genoeg, waardoor water dat nog in de wiet zit gaat koken tijdens het roken, en dan door de wiet naar buiten scheurt (de waterdamp dan) doordat je wiet als het ware openknapt hoor je die plofjes. Zeker in combinatie met een klein zaadhulsje hier en daar heb je wel de symptomen waar jij over praat. Alleen kan ik die suikerkorrels die zuur smaken niet terugbrengen. Het is waarschijnlijk een of ander zout of suikerkristal ofzo. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat mensen echt TL-buis door hun wiet gooien en zo nog denken klanten over te houden maarjaah...

 

 

Groetn

 

Groenduimpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit heb ik sinds enkele jaren geleden ook al een paar keer meegemaakt, zo van die witte, gele en zwarte rommel dat eruit valt als je een paar keer op de top tikt. (precies suiker en zand)

ben toen is een keertje teruggegaan met de weed (aangezien het wel om een grote hoeveelheid ging dat ik gekocht had) en die gast van de shop stond te bibberen op z'n benen, heeft die weed toen naar achter genomen en me direkt een andere zak gegeven.

ik had ook al gemerkt dat die weed heel zwaar is inderdaad, dus zal het wel die heavy weight shit zijn die ertussen zat.

eindelijk weet ik nu wat die rommel is.

thx in ieder geval

en dood aan die rippers!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien is het ook een idee om een soort van noob checklist te maken. Waar moet je op letten etc.

Ik proef het altijd even, is het zout dan zit er PK 13-14 en als het zoet is hebben ze er ook mee gerotzooid. Ik ben er zelf ook wel eens in getrapt, er was niks te proeven. Er zat alleen wat weinig in de zak, maar het waren ook super compacte toppen dus dat leek mij het volume te verklaren. Hoe zie je dan het verschil tussen erg compact en verzwaard? En als je er met een zakmicroscoop naar kijkt, waar moet je dan op letten?

 

En een puntje van kritiek, ondanks dat we op deze manier anderen willen helpen. Helpen we onwetenden ook aan handige tips om hun oogst te verzwaren! Want het zou me niks verbazen als hier ook van kl**tzakken zitten die zich daarmee bezig houden! Misschien kunnen de hulpmiddelen beter gecencureerd worden zodat er niemand op ideeën gebracht kan worden?

 

Grtz Underground.

 

Ps. Ik heb het probleemloos kunnen ruilen en de verkoper bleef volhouden dat er niks mis mee was. Maar het was niet eens meer te roken zo smerig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegenwoordig hebben ze hier een aanbieding.

Deze aanbieding had ik 1 keer gehaald.

Na 2 weken laten ligge was het nog niet droog, toen heb ik het weg gedaan.

 

Hebben ze iets in de aanbieding, meestal als iets zich zelf een goede aanbieding noemt is het een duur soortje voor heel wat minder.

Maar dit is gewoon echt poep.

 

Heb al meerdere keren ook de neiging gehad na te weten direct bij de koop.

Ik mis vaak 0.2 a 0.1 gr.. ( Veel mensen die ik ken ).

Als ik er 1 keer zou halen, geen probleem kom er toch nooit meer terug.

Maar ik haal er vrijwel iedere week, dus als ik 10 zakkies haal hebben ze al 1 a 2 gram terug verdient.

Terwijl ze al de hoofdprijs vragen!

 

De shops in nederland zijn de laatste tijd zwaaaar achter uit gegaan.

Waarom weet ik niet.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...