Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
RastaPasta2009

vreemde zaken! verdachte wiet

Recommended Posts

Beste mensen !!

 

Ik heb gisteren een wietje van iemand gekregen en ben er niet helemaal zeker van of dit helemaal zuivere koffie is!

Ik heb geen foto's die ik kan laten zien maar zal het zo goed mogelijk uitleggen!

 

Ik heb de zak geopend en wat bleek,..? VOCHT! niet nat maar een beetje condens vorming in de zak wel zichtbaar maar geen druppels ofzo,.. die wiet zweet nog een beetje!

 

De geur is ok maar ik denk dat ik het vocht ruik,.. de weed ruikt muffig! als ik wat wiet brokkel dan brokkelt het goed maar er blijven allerlei kleine, glinsterende, gekristalliseerde stukjes op mijn vingers achter.

 

Als ik 1 van die stukjes tussen mijn nagels fijn druk dan spat het uit elkaar net als dat met suiker kristallen gebeurd!

Dit hoeft in mijn ogen niks te betekenen MAAR,.. het viel me direct op en leek me onnatuurlijk omdat het een soort onnatuurlijke vormen heeft,.. ! Toen ik een top op een zwart vel papier klopte vielen er ook diezelfde stukjes uit plus wat bruine haren en een beetje groen!

 

Is dit suiker ,.... ? ik denk het niet! als ik van het spul op me vinger heb en het proef,... proeft het bitter zurig!

 

of is dit nou gewoon de THC!??

 

want,.. als ik het ga roken:

 

dan proeft het houterig kruidig zurig,.. en scherp op je tong??!!!#$%%&^

De wiet zelf ziet er mooi uit mooie bruine haren maar een beetje lossige structuur!

 

je ruikt ook vaak alsof er zaadhulsjes tussen zitten!!(die rara penetrante zaad verbrandings lucht, je kent het wel,..) maar geen zaadje te vinden in de wiet!

dan zie je als je de joint neerlegd geen constante verbranding maar telkens van die kleine (explosies, weet niet hoe ik het anders kan noemen,.. als of er gas vrij komt en dat ontbrand,..) komt dit door het vocht??

 

zoals het lijkt is de verbranding dus niet optimaal en krijg ik aan het einde van me joint een lange harde as top,.. die ik bijwijze van spreken tussen de vingers kan nemen en af kan BREKEN! ja we hebben het nog steeds over as!!

 

als ik de as in mijn vngers heb en er in knijp,.. knijp ik het stuk vergelijkbaar met een stukje beschuit!

 

iemand enig idee wat dit kan zijn,.. gaarne serieuze reacties want het baad me wel zorg!

 

Alvast vriendelijk bedankt!

 

RP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze is duidelijk verzwaard. Durf niet te zeggen precies waarmee maar ikzelf zou het niet roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm, wat het is weet ik ook niet, maar ik heb het ooit ook wel's gehad.

Ik werd er niet echt stoned van dus rookte er dan maar nog meer van, wat extreem slecht smaakte, mn mond ging er bijna kapot van, ik kreeg last aan mijn keel en longen en daarna hoestte ik bruine slijmen op!!!

Niet oproken die handel! da's nou precies waarom wiet legaal zou moeten worden, zodat ze controle kunnen doen op dit soort mensontlievende praktijken!

 

grz broodje

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou het hier mee te maken kunnen hebben?

 

http://www.wietforum.nl/Gevaarlijke-wietve...den-t62063.html

 

gr Carpie

 

http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article5...rder+aangeboden

 

Dubieuze wietverzwaarder aangeboden

DVHN | Gepubliceerd op 06 oktober 2009, 22:41

Laatst bijgewerkt op 07 oktober 2009, 11:41

groningen -

Growshops in de stad Groningen zijn benaderd om een middel aan te schaffen dat wiet verzwaart. Het gaat om een vloeistof waardoor marihuana, na erin gedoopt te zijn, twee keer zo zwaar wordt. Pure oplichting dus en mogelijk gevaarlijk.

 

Het product heet Heavy Weight en is te bestellen via een Belgisch emailadres. Wie het product bestelt krijgt een gele jerrycan met daarop de gebruiksaanwijzing. Die is simpel: vers gekweekte natte wiet overgieten met het middel, levert na droging honderd procent extra volume op. De klant wordt getild, want die betaalt meer geld voor niets extra's.

 

De growshops die benodigdheden voor de hennepteelt verkopen, staan erg afwijzend tegenover Heavy Weight. Jimmy van De Thuiskweker in Groningen: "We zijn erg tegen dit soort middelen. Het veroorzaakt gevaar voor de gezondheid en verpest de markt omdat het imago van wiet aan wordt getast."

 

Op de jerrycan staan geen gegevens van het bedrijf dat de stof maakt. Ook de samenstelling van de vloeistof wordt niet vermeld. En dat baart het drugsinstituut Trimbos grote zorgen. "We kenden wietvervuilers, maar dit is volstrekt nieuw. En extra gevaarlijk omdat de substantie vloeibaar is. Als koper weet je niet dat er mee geknoeid is."

 

Wiet wordt soms door kwekers of handelaren vermengd met middelen die de wiet zwaarder moeten maken of beter doen ogen. Voorbeelden zijn kunststofvezels, microscopisch kleine glasdeeltjes en haarlak om de toppen beter te doen glinsteren. Glinsterde wiet duidt op hoge kwaliteit, omdat de werkzame stof thc glinstert. Er zijn al mensen in het ziekenhuis opgenomen als gevolg van vervuilde wiet.

 

 

Noorden | 8 reacties

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eerste reacties zijn snel binnen!! bedankt jongens!

Ik vertrouw het voor geen meter en rook het niet op!

 

AL IS DIT WEL BIJ EEN BIOLOGISCHE KWEKER GEHAALD,.... ???? hmm hmm

 

ik word er ook niet echt stoned van maar hoesten doe ik er niet van,... misschien is dit een ideaal middeltje om te verzwaren!!!!

 

Heb gebeld ga het morgen ochtend laten testen!

Ik hou jullie op de hoogte,...

 

En als het vuile wiet is ga ik alsnog foto's maken voor iedereen hier op het forum,...

 

Lets do some good!!

 

Ik vind het schandalig wat er gebeurd vandaag de dag!!!!

 

Groeten!

 

 

 

 

 

 

@carpe diem

 

Ik denk inderdaad dat ik iets op het spoor ben! maar geloof me dat er problemen gaan komen als deze shit niet goed is!!!

 

DOOD aan de klootzakken die ons vergiftigen!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top dat je die moeite wilt doen, zeker interessant. :rolleyes:

Klote he, ik loop zelf op het moment ook nog risico omdat ik niet zo heel vaak naar de shop ga (nog 3 euro duurder als)

 

houd ons op de hoogte

grtzzz

 

Nomar

 

PS: 1 geluk bij het ongeluk.. je hebt het gekregen, anders was het ook nog zonde geld geweest. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je een vergrootglas? of nog beter, een microscoop? dan kan je de structuur goed bekijken en zien of er shit in zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt mij ook helemaal geen zuivere koffie. Wat goor zal dat zijn als je die chemische rotzooi rookt.

 

Gauw laten oppakken die gast(en) die onze wiet vergiftigen.

 

Greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ groengoud,.. ik heb geen vergroter nodig om te contateren dat er iets niet klopt

ik zie het spul en weet dat het er niet hoort,... mijn gevoel!

 

als ik het vergroot zie ik nog steeds het zelfde,... ik kan niet bepalen WAT de stof is snap je?! maar bedankt voor de tip,..

 

Ik ga het morgen ochtend in het lab laten onderzoeken!! en hou iedereeen hier op de hoogte

 

@masterbud - ik herken er geen wiet meer in,... en andere om me heen zeggen mhwa lkkr wietje?!@!@#$%^&%#$@ WTF,... ben ik de enige die ziet dat ik besodemieterd word?!

 

De meeste blowers roken wiet,.. zoals ze ook het NIEUWS op tv aanschouwen en ervan uit gaan 'de waarheid' te horen.

 

Als deze wiet vervuilt is,... krijgt het een gezellig staartje !

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik word er ook niet echt stoned van maar hoesten doe ik er niet van,...

 

zou het buitenwiet kunnen zijn die "opgewardeert" is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik eraan denk moet ik al bijna hoesten, hoop voor je dat dat bruine slijm dat je ophoest geen slijm is met bloed ofzo :rolleyes:

 

Kun je niet ff een paar close up fotootje's maken van de "wiet" zelf en de rotzooi wat je er zoal tussen vind??

 

Ik proef het ook wel als ik qualitatief goeie of slechte wiet heb, dus proef ik het zeker wel als er gerotzooid is met m,n wiet :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind eerder dat er werk van gemaakt dient te worden. wie is er zo vriendelijk van die goeie man wat af te nemen, en dan ehh... pakken, politie bellen!

 

opgeruimd staat netjes.

 

biodynamisch rules!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is ook geen slecht idee zeg, een soort van "knokploegje" opzetten binnen WF om dit soort praktijken te verminderen. :verrygood

 

greetzz

 

 

*Edit... Laten we toch maar niet doen, is een slecht idee. Met geweld los je geen geweld op :rolleyes: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat masterbud zegt lijkt mij beter :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit, niet meer relevant

Share this post


Link to post
Share on other sites

bel jij lekker de politie hahahah echt jonge

 

verzwaren moet natuurlijk wel gestraft worden, daar veranderd niets aan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

oproepen tot geweld mag niet op wf...wel hopen dat hij heel snel ----EDIT---- krijgt en lang moet lijden....dat mag wel... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit, niet meer relevant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, geweld uitlokken is ook niet het juiste. Maar iemand die aan zulke praktijken deelneemt komt vanzelf wel de verkeerde persoon tegen die er niet van gedient is om genaaid te worden met een pas gekochte voorraad :verrygood

 

Ben wel heel benieuwd wat voor rotzooi er nou doorgegooid is!

 

Groeten

 

PS...Daarom koop ik altijd bij m,n vaste shop of kweek ik het zelf zodat ik niet voor verrassingen kom te staan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ digibetic: mij eerst pm'n en vervolgens antwoord weigeren.

haha ik ga er niet eens meer op reageren doe wat jou het beste lijkt. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit, niet meer relevant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom kom, laat die vete achterwegen en laat ons liever nog's over die knokploeg hebben om die rotzooi van de markt te krijgen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...