Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Zap

Controle onder politie begeleiding

Recommended Posts

Gisteren heb ik de meter opnemer binnen gelaten, keurig gas en elektra opgenomen.

Nu wil het geval dat de oogst van mijn dakterrasplantes binnen heb hangen om te drogen, nooit aangedacht maar de opnemer wel.

 

 

Net bezoek gehad van de wijkagent, hun hadden sterke aanwijzingen dat er in dit huis gekweekt word ( je kon het met de deur open prima ruiken haha)

 

Ik heb hem verteld niets te verbergen maar hem zonder huiszoekingsbevel niet binnen te laten.

Hij denkt nog steeds dat hier binnen gekweekt word lijkt me dus vanavond voor de zekerheid toch die takjes even te logeren brengen en wacht ik op de inval.

 

Misschien ga ik nog even een rondje lopen met een gevulde vuilniszak in de hoop dat ze dit huis in de gaten houden want een beetje kweker zou nu waarschijnlijk zijn hok wel ruimen en hun weten dat toch ook..... haha word ik gepakt met een zak huisvuil lachen.

 

Ik ga dit echt uitbuiten wat een giller.

 

Edit: controle politie begeleiding slaat op dat de agent met een monteur van de Nuon terug wil komen blabla

 

 

 

Groetjes Zap

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha ben ook benieuwd wat dit gaat worden :closed:

sterkte ermee :wacko:

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hihhiihhii....wel lachen ja :wacko:

 

 

piercing :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed gehandeld. Laat de politiemacht maar komen :closed: .

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahahahaha :wacko: :D ;) hopelijk tuimelen ze er ALLEMAAL in, Dit is pas humor :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker lache en zeker misbruik van maken :closed: :wacko:

 

Meschien alleen niet meer als ze morgenochtend om 5 uur je deur intrappen :D

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

5? het wordt telkens vroeger gekk normaal kwamen ze om 6 :closed: :wacko: :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit grapje gaat ons weer een hoop geld kosten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach beter dat ze zichzelf in de vingers snijden (hopelijk veel bloed zweet en tranen),

dan dat ze voor datzelfde geld, op vakantie gaan naar de Costa Brava. :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog geen nieuws, ik heb zojuist de takjes even weggebracht ik heb er niets aan als ik het kwijt ben en heb er vrees voor dat ze het opblazen en overdrijven de schijn is gewekt dat hier veel meer plantjes stonden.

 

Ik heb de camera geladen fris kaartje erin duss hoop ik een mooi verhaaltje te kunnen schrijven ondersteund met filmwerk. :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol,

 

zag het topic pas net.. leuk idee met die vuilniszakken.. :closed:

mijn broer heeft ook eens politiecontrole gehad toen hij over straat liep met wat vuilniszakken met een joint in zijn bek..

voorbij rijdende politieauto (burger) merkte de geur op en vroeg dus wat in de zakken zat :D:);)

 

Altijd leuk dat soort dingen en hopelijk denken ze de volgende keer wat makkelijker dat het wel was zal zijn... :wacko:

 

Mvg, kills

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou wel gaaf zijn als ze echt een inval doen en het kan filmen. We horen het wel :closed:

 

Baksteen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je in een land woont waar de meter opnemer op meer let dan de stand van de meter, dan leef je in een dictatuur!

 

Gelukkig valt het hele stelsel van cannabis prohibition in Amerika de komende jaren in elkaar. Er zijn in de USA al ruim 1000 mediwietclubs in 13 staten en Obama heeft in begin 2009 de federale politie verboden daar nog langer invallen te doen. Je kunt er dus donder op zeggen dat bij zijn herverkiezing over vier jaar er vele duizenden clubs zullen zijn en dat dan het moment is aangebroken om te reguleren. Nederlandje zal dan 4-5 jaar later volgen, Nog even volhouden dus...............

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je in een land woont waar de meter opnemer op meer let dan de stand van de meter, dan leef je in een dictatuur!

 

Gelukkig valt het hele stelsel van cannabis prohibition in Amerika de komende jaren in elkaar. Er zijn in de USA al ruim 1000 mediwietclubs in 13 staten en Obama heeft in begin 2009 de federale politie verboden daar nog langer invallen te doen. Je kunt er dus donder op zeggen dat bij zijn herverkiezing over vier jaar er vele duizenden clubs zullen zijn en dat dan het moment is aangebroken om te reguleren. Nederlandje zal dan 4-5 jaar later volgen, Nog even volhouden dus...............

 

Ik zie niet helemaal in hoe de situatie in de US relevant is in dit topic?

 

Lees eens in de nieuws sectie over branden, stroom diefstal, criminaliteit, geweld enz enz. Daarom let de meter opnemer op meer dan alleen de meter. Natuurlijk heeft de gemiddelde hobby kweker hier op wiet forum daar niets mee van doen maar wij zijn niet de meerderheid van de kwekers.

 

De meeste kwekers die willen gewoon snel makkelijk geld verdienen en geven geen fuck om veiligheid, de eindgebruiker of de buren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je nou hobby kweker of money grower bent, over 8 jaar is de situatie in Nederland heel anders, dat is mijn boodschap.

Daarom is wat er in de States gebeurd voor allen belangrijk ongeacht wat je er verder van vind.

Voor de hobby grower betekend dit nog 8 jaar zuchten onder vervolging en een autoritair dwang regime, voor de money grower is er nog 8 jaar om snel zijn zakken te vullen, tja zo heeft iedereen wat hé?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Obama heeft in begin 2009 de federale politie verboden daar nog langer invallen te doen.

 

Er vinden nog steeds federale invallen plaats bij de mediwietshops.Zuid Californië (San Diego, LA) is de situatie al helemaal niet rooskleurig. :verrygood

 

Namaste :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slimme zet om de takjes weg te brengen :verrygood helaas nu wel voor je dat je op hun lijstje staat.. volgend jaar komen ze zeker ff kijken of je weer wat hebt staan omdat je nu sterke vermoedens over jezelf hebt afgeroepen (als ze al niet binnenkort een keer aankomen).

 

Ze vinden dan wel geen kwekerij maar vd rest ben je wel degelijk de pineut ben ik bang: heb je er niet zoveel aan om het te filmen of whatever... denk niet dat je een inval zult apprecieren, je halve huis overhoop en de hele buurt die uitloopt..

Je buren hebben je ook met zakken ooit zien lopen en waar je eerst geen enkele verdenking over jezelf afriep kan dit nu wel eens veranderen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind een vergelijking die Wernard ooit getrokken heeft met de drooglegging zeer interessant.

 

"Naar mate de drooglegging tot een einde kwam werd de handhaving heftiger... " (eigen woorden).

 

In de VS zie je denk ik wel de laatste stuiptrekkingen van een verbod dat langer stand gehouden heeft als de drooglegging in de jaren 30' van de vorige eeuw. Toch kun je wel zeggen dat de "law enforcement" tot een hoogtepunt aan het komen is/gekomen was. Ook in Nederland, dit zal langzaam of abrupt afbreken...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nadeel is wel dat er veel minder blowers als drinkers zijn, dus is een verbod langer in stand te houden

en omdat het er al zo lang is zijn er generaties opgevoed met het idee dat het slecht is

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

5% van de bevolking ongeveer rookt regelmatig een wietje of hash.Het is alleen jammer dat niet meer mensen van die 5% hun kritiek laten horen over vrijheidsbeperking mbt cannabis.

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorg dat je alles goed filmt en geluid erbij als ze komen, maar misschien blowt de meteropnemer zelf ook wel :rolleyes:

En denk ie van laat maar gaan. :verrygood

 

@Bas22

Ze geven het anders toch ergens anders aan uit hoor, of denk je dat je nu korting krijg bij de belasting :lol:

 

Laterzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoezo zet je niet effe snel een lampie met een paar potten met papyrus eronder neer.

kan je helemaal lachen als ze het in beslag nemen... ha ha krijg je een aantekening op je

strafblad als papyrus kweker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...