Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
growbox78

Binnenwiet of Buitenwiet? wat is het verschil?

Recommended Posts

en zo is het.

 

sterker nog, ik was vroeger zo iemand die altijd binnenwiet rookte omdat ik dacht dat dat superieur is aan buitenwiet, maar elke keer als er een joint met buitenwiet in rook opgaat ben ik weer verbaasd over de potentie :lol:

 

en echt altijd een lachkick :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

om even terug te komen op de originele vraag.

 

goede buitenwiet is kwalitatief beter maar daar draait het niet om, het is commercieel niet interessant. Simpelweg omdat de toevoer ervan niet redelijkerwijs stabiel is.

 

in het najaar en winter is er voldoende aanbod vanwege de verse oogsten, in het voorjaar en zomer is er (bijna) geen aanbod omdat iedereen druk bezig is met zijn zonnedans. :spliff:. En dit is juist de tijd dat ons kikkerlandje wordt overspoeld door toeristen, die veelal voor 1 ding komen. Ook is de kwaliteit alle behalve stabiel, dit is letterlijk afhankelijk van het weer.

Hier komt bij dat iedere ondernemer een zo kort mogelijke doorlooptijd wil van zij goederen.

 

De toelevering en kwaliteit van binnenwiet is wel stabiel het hele jaar door en loopt paralel met de vraag. Dus commercieel gezien interessanter en volgens de klant meer waard. Al of niet de prijsen zijn afgesproken. Ook ziet binnenwiet er uit zoals het volgens veel mensen hoort, wit en compact en hoe het dan smaakt zou de massa dikke worst zijn.

 

Uitzonderingen daar gelaten.

 

Hierdoor prijst binnenteelt, de buitenteelt uit de handel. En dat is naar mijn inziens maar goed ook ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...