Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

doosje_112

hoe hou je een vreetkick tegen?

Recommended Posts

hoi..

 

ik rook graag iedere avond een hasj-jointje..

erg lekker, niks verkeerds aan.. soms worden het er meer dan 1, soms begin ik smiddags al..

 

het probleem is alleen dat ik altijd een gruwelijke vreetkick krijg, en als dat dan weer voorbij is, voel ik me altijd schuldig. (aangezien ik een meisje ben, en toch op m'n gewicht wil letten)

 

nou ben ik vandaag met een dieet begonnen(ik ben niet dik, maar wil gewoon wat kilo's kwijt) en nou ben ik bang dat als ik dalijk een jointje rook, dat ik dan schijt aan dat dieet ga hebben en alsnog ga eten/snoepen.

 

hebben jullie geen tips hoe ik mijn vreetkick kan tegenhouden of kan stillen met iets anders?

 

alvast bedankt

 

 

groetjes Sarah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sex ? :wacko:

Werkt 2 kanten op, veel beweging en in plaats van een vreetkick blijf je extra goed gebouwd ;)

 

Sorry , kon het niet laten :D

 

Buble :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Om een vreetkick (munchies) tegen te gaan, moet je op zoek gaan naar Mexican Haze.Echt een soortje om de vreetkick tegen te gaan en dan mag Whazzup uitleggen waarom!!!! :D Om de honger stillen is een eiwitdrankje a la lekkere smoothie ook perfect.Extra eiwitten vult de maag zullen we maar zeggen. :wacko:

 

Namaste :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

liga ofzo eten

 

vult wel lkkr en het kan verder ook niet egt kwaad als je een pak liga's leeg eet :closed:

en idd ook thee drinken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij werkt enkel niet beginnen met eten, van zodra ik iets in men mond stop is het verloren :D

 

maw karakter tonen :wacko:

 

grts

Richie :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij geldt hetzelfde.

 

Alleen tsja ... karakter ... doorzittingsvermogen ... zelfdiscipline ... die staan niet in de dikke van dale van EmTee ....

 

Doorvreten dus. Alles wat er is. Voor vanaaf liggen er chocoladepepernoten klaar :closed:

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb enkele maanden ook een dieet gehad, en dronk ik vaak water met een paar spuitjes citroensap(klein geel flesje). daarvan werd me trek in eten veel minder. grts ramalabamski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb soms ook een 'gezonde' periode. En dan eet (vreet) ik gewoon gezonde dingen, zoals wortels, of bloemkool of druiven.

:wacko: :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker je ogen dicht doen! Heb vaak zat avonden dat ik de hele Mac wel op kan, maar dan draai ik me toch gewoon dromenland in. Volgens mij is dat het slechtste wat je kan doen, eten voordat je gaat slapen.

 

Als je dit een paar keer vol kan houden, dan moet de rest ook geen probleem zijn. Het is maar net hoe graag je het wilt.

 

Be strong!

 

BF

Share this post


Link to post
Share on other sites

en als je dan toch bezwijkt neem je een bruine boterham met kaas (met appelstroop) of pindakaas (met banaan en hagelslag).

 

maar ja, als ik eenmaal de vriezer open hebt en die literbeker met ijs zie ben ik ook verkocht. dan voel ik me niet eens schuldig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb niet vaak een vreetkick, maar als ik er een heb dan laat ik me helemaal gaan :closed: ! heb het een keer gepresteerd om in me eentje voor meer dan €35 weg te vrete bij de mac :D

 

Wou dat ik het wat vaker had, ik rook verspreid over de dag 4 of 5 gram ofz. maar heb juist moeite met beetje blijven eten :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet grote sappige appels eten... Zit bijna niks in qua voedingstoffen en als ze erg sappig zijn dan kan je er niet meer dan 2 of 3 op. :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe hou je een vreetkick tegen?

 

Niet. Gewoon over je heen laten komen!

 

 

Voor mij zijn wiet en cola onlosmakelijk met elkaar verbonden, zonder het een het andere niet... Ik ben dus ook wat ze noemen een cola junk. Maar deze suiker injectie zorgt er wel voor dat je de hele dag door kan roken zonder een echt hongergevoel!

 

de Indicaan :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor mij zijn wiet en cola onlosmakelijk met elkaar verbonden

Ik herken het.. haha :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon niet aan toegeven dat je honger/trek hebt. Maar helaas werkt dat ook niet bij mij :closed:

 

Meestal veel gamen en thee drinken.

 

greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter af en toe een vreetkick dan Annorexia.

Je bent niet te dik maar wil wat kilo's kwijt?

Onzin!

Goed blijven eten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach smoor er eentje meer kom je ni meer uit je zetel en daarbij uw vetverbranding ligt veel hoger doordat u smoort

 

greetz

 

Juann

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ schaapie: neuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhjjjjjjj :wacko:

 

Precies wat digibetic zegt: een lekkere boterham met kaas en stroop (evt 1 snee roggebrood) en je zit zo vol.

en tja, die boterham met pindakaas en banaan kan ik dan weer minder inkomen ;) :wOOt

Pindakaas met chocopasta (snicker style) daarintegen weer wel!

 

Ik eet mij vooral dood aan chips (zout) als hamkas, ringlings, doritos, cheetos etc. ..... dorst ;; sinas en cola.

Half 6 avondeten is daar niks bij. :o

 

grtzz

 

Nomar

 

Nu ik eraan denk, zo jammer dat Hamka's Pizza niet en nooit meer verkocht worden :D

Die waren ook zalig toendertijd :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 25 jaar roken heb ik daar geen last meer van , helaas ook geen lachkicks meer :wacko:

 

Maar water of thee met citroen is zeker goed daar verbrand je buikvet van , je gaat wel een beetje zuur kijken :closed:

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voordat je een joint rookt goed eten en veel water drinken helpt ook wel. Voor de rest is het eerder discipline en er aan weerstaan. Ik kan ook echt heftige vreetkicks hebben, maar ik verzet me er niet echt tegen.

 

Ik heb er ook ooit genoeg van gehad en als je die kicks een tijdje negeert dan worden ze minder en durven ze zelf verdwijnen.

 

Zojuist een stukje spacecake naar binnen gespeeld, dus ik zal waarschijnlijk straks ook wel weer ontzettend veel honger hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed avondeten. Niks kopen wat een vreetkick uit kan lokken. Heel sober boodschappen doen.

 

Soms heb ik ook wel zin om flink te bunkeren en dan doe ik m'n keukenkast open en zie daar thee, koffie, rijst en bloem. De blikken gepelde tomaten en puree zijn al weg.

 

Koelkast idem dito...alleen maar tomaten en eieren enzo, en mayonaise.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel groenten of fruit eten.

Dat is nog gezond ook !

Edited by RevDoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan voel ik me een redelijke vreemde eend hoor

 

Ik heb nooit een vreetkick na een joint

 

nu rook ik hem ook net een half uur voor het slapen gaan want als ik hem op heb gaat het lampie uit bij mij.

en zak ik weg in een heerlijke ontspannen slaap ! thats the way !!!

 

en lach of vreetkicks , nee geen last van. met mn 196 en 84 kilo kan ik wel wat extra gewicht gebruiken.

 

of ik ben een te nuchtere boer van de veluwe dat ik dr geen last van heb , kan ook natuurlijk hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...