Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
king of cannabis

Vuurwerk!

Recommended Posts

goed, de tijd vliegt en voor je het weet is het alweer 2010.. dat is weer een mooi getalletje om het weer eens net ff wat uitbundiger te vieren.... :D

 

ik ga elk jaar altijd even langs bij de zuiderburen voor het betere, hardere en goedkopere knal en sier vuurwerk maar vorig jaar pakte dat iets minder goed uit..

 

de winkels waar ik normaal de lawine pijlen en de super vlinders kocht mocht ineens niks meer verkopen :closed: bij alle winkels waar ik ben langs geweest kon ik maximaal nog enkele doosjes big spanish crackers krijgen maar dat was echt niet te vergelijken met de ouderwetse paarse of rode of gele vlinders... laat staan de supervlinders of de explods

 

weet iemand toevallig een vuurwerkwinkel in belgie waar je nog wel alles kan krijgen??? of deze??

:wacko: (geluid ff goed hard zetten) explod

 

ps pm me als je wat leuks weet

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klopt. Er is een nieuwe strengere wet.

Ik was vroeger he-le-maal leip van vuurwerk en er ging elke oud en nieuw minimaal een kg nlx ( :D ) de lucht in.

 

Maar helaas ook meegemaakt dat dit soort vuurwerk heel gevaarlijk is DOOR ANDEREN.

 

Als zo een dronken imbeciel een lawinepijl in een put doet en hij gaat richting een groep mensen...

 

Ik heb nu wel begrip voor die nieuwe regelgeving, al begrijp ik ook jouw enthousiame :closed:

 

Inschrijven bij KVK (ipv. KfK :wacko: ) en een btw nummer regelen. Dan kan je naar Alpeco en dergelijke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja nou heb ik toevallig een kvk nummer maar het lijkt me ook niet echt verstandig om zo vuurwerk te gaan halen,,

 

er moet toch wel ergens nog een louche winkeltje zijn waar alles gewoon ipv over, onder de toonbank doorgaat??

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mijn knal vuurwerk deze zomer al gekocht in belgie bij de bunker in zuna

Maar kan je helaas niets vertellen over lawine pijlen enzo

Misschien moet je eens bellen met de bunker

 

Hun website:

[url="http://www.doenwemaarniet.com/deofzor.php[/url]

 

Maar ja , echt knallen doen we nog steeds met carbid en 2x 80 liter gastank

 

Grtz Guesswho?

Edited by Dr.LivingStoned
geen links illegaal vuurwerk pls

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik krijg binnekort ene hele hoop duits vuurwerk betonstrijkers

 

altijd lache :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gehe wij knallen hier ook nog met carbid... wij hebben ook zo'n grote propaan tank open geslepen en er een kanon van gemaakt.. wielen verlichting en een aanhanger koppeling eraan en we kunnen overal naartoe :closed:

 

maar die explods schelen niet veel moet ik zeggen

 

bij de bunker verkopen ze toch geen vlinders meer?? niet de echte in ieder geval

 

groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet je kvk en btw overleggen, ze hoeven geen copy.

Als je veel meeneemt moet je een brandblusser hebben en een ADR (gevaarlijke stoffen bewijs/toelating).

 

maar dit geld niet voor minder dan 250kg. Dat zijn evengoed heel veel pijlen en batterijen.

 

En nee, onder de toonbank gaan ze je niets geven. Misschien als je voor twee ton wil inkopen dat ze je matsen :closed:

Als ze hun vergunning verliezen door verkoop van een paar honderd euro....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee die heten volgens mij tegenwoordig chooet banger daar

 

24bm3ao.jpg

 

Mooi hoor zo'n grote propaan tank , aanhanger erbij altijd makkelijk

Zeker met zo'n gevaarte

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon naar belgie rijden en bespreken met de verkoper wat en hoeveel je wilt.

En dan gewoon op zondag avond/nacht afspreken. De meeste zijn niet vies van een beetje zwart geld.

Dit deed ik altijd.

De laatste jaren heb ik een adres in duitsland waar we alles ophalen wat opgeslagen ligt in bunkers.

Wat ook erg fijn is is iemand mee te hebben die de papieren heeft voor pyrotechnicus en vervoer ervan.

We zijn in het verleden meerdere keren aangehouden met een bus vol kisten en mochten altijd doorrijden.

En als je gaat naar het buitenland ga dan nu en niet in november.

Ik heb ook wel is begrepen dat je bij de fabriek van jorge het gewoon kan bestellen dan word het verstuurt.

Zelf heb ik me vuurwerk voor o&n al liggen lekker veel mortieren en sierblokken. :closed:

Ik ben zelf al een paar jaar gestopt met de handel maar de contacten heb ik nog.

Ik heb ook nog wel wat adresjes in ned wil je wat weten PM maar.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor het in Belgie legale siervuurwerk hoef je niet naar belgie te gaan,behalve misschien de prijs dan.

Het Nederlandse 500grams is best wel goed als je een beetje rondkijkt bij bv Pronk vuurwerk met een eigen geïmporteerde collectie voor redelijke prijzen.

 

Mijn Nederlands vuurwerk was mooier dan het vuurwerk van Zena/Orginal Belgie,het enigste wat beter is ,is het knalvuurwerk zoals Toffee's,Hindoe4000 matten etc,maar in Belgie mag niet meer 2gram flash per knaller,in Nederland is flashpoeder in knallers niet toegestaan,in siervuurwerk wel.Ben zelf meer een siervuurwerk liefhebber.

 

Explods/Cobra's etc hoeven voor mij niet,bevatten tot 50gram flash en hebben veel druk waar mee spullen worden vernield,een Trueno no4 is voldoende voor mij.

 

Blokken met kvk bij Alpeco zijn mooi maar ook duur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

lawinepijlen ga je in belgie niet zo makkelijk meer krijgen denk ik. :closed: of je moet leuk adresje weten..

Vuurwerk is namelijk ook een hobby van me, al jarenlang. Ga altijd naar Fallas (vuurwerkfestival in spanje) enzo.

mooie spulletjes heb ik meestal ook wel :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Spanje(fallas) is prachtig,wil er ook een keer naartoe.Kijk altijd de filmpjes op FPM,wat een geweld :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is ook zeker wel aan te raden, en je gaat geen spijt krijgen :wacko:

dsc0035io9.jpg

 

Maar doe mij toch maar het profspul. shells, flowerbeds enz. :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shell's en mooie profblokken vindt ik prachtig,wat ik niet mooi vindt dat het soms door de 'verkeerde handen' wordt afgestoken met alle gevolgen van dien.Als je weet wat je doet............... :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah i know.

Geloof me maar dat ik weet waar ik mee bezig ben hoor :wacko: :mooi stevig rekje, HPDE mortieren, 15cm visco, groot bos met open plek..en gezond verstand. dat is alles wat ik gebruik bij me shells :closed: ohjah en een peuk om aan te steken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

FALLAS

Valencia fallas tralala lala lalalala.

Ik heb gister geboekt en heb er zin an. :D :closed:

Nog maar een paar maandjes.

 

Vullen die pijpen :wacko:

gallery_19594_6599_74117.jpg

 

Falla

gallery_19594_6599_502024.jpg

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig die foto's,ik ga daar zeker een keer naartoe!

 

@BloodyFrits,

 

Jij weet hoe het moet :wacko:

Twee jaar geleden stond hier een dronken buurman 4inch te schieten met alleen schietlont in een smalle woonstraat :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yeah i know.

Geloof me maar dat ik weet waar ik mee bezig ben hoor :D :mooi stevig rekje, HPDE mortieren, 15cm visco, groot bos met open plek..en gezond verstand. dat is alles wat ik gebruik bij me shells :wacko: ohjah en een peuk om aan te steken ;)

 

Zoiets bedoel je :closed:

gallery_19594_6599_60353.jpg

gallery_19594_6599_86378.jpg

 

En idd ik stap nog eerder met drank achter het stuur dan dat ik vuurwerk afsteek onder invloed van.

En dat doe ik geen van bijde haha.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie rekken :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, ja zoiets :wacko:

Fallas:

dsc0151oh1.jpg

dsc0122wg3.jpg

Nu al zin in maart 2010, heerlijk zon, heerlijke hash, heerlijk bier, heerlijk vuurwerk, heerlijke vrouwen :D :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef mij dan maar 31december/1januari. Heerlijk veel oliebollen eten, veel bier drinken pas na het vuurwerk afsteken. Mooie vrouwen zijn er dan bij mij thuis ook genoeg:P

 

hahaaha!

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505">
Dit heb ik een keer op een nacht zitten kijken,,,,damn kicke vondt ik het!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lawine pijlen zat stuur maar pm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook een liefhebber van vuurwerk!!!

Zoals jullie zelf ook wel zullen snappen is dit natuurlijk niet de bedoeling om hier openlijk op het forum te bespreken waar je zwaar illegaal vuurwerk kan kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...