Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Growmachine

Wie heeft er al geoogst? En wie heeft last van rot?

Recommended Posts

Ik had om te beginnen een slechte batch feminised seeds> Snowrider:van de 10>9 uitgekomen>8x mannelijke herma 1x niet autoflowerende dame met een zeer rotgevoelig phenotype(inteelt?)is nu dus ook in principe doodgerot :verrygood

heb er 50 gr.droog aan over ik rook N.L. geen schimmel (echt minder,was 1.45M en verder gezond) :rolleyes:

maar ik heb mijn 2 mata hari's al ge-oogst,400 gr.droog in totaal uit de kas.

heb al 2 Cali-O omgelegd 120 Gr.droog.

heb nog 4 white skunk(feminised) in de bloei staan in de kas :lol: goed voor 500 Gr.droog

ben er dus druk mee om het op te roken,alles is voor bassie!(op outgoing mail na dan).

TIP: Meeldauw is te bestrijden met zure bio oplossingen zoals citroensap of azijn,bestrijk de geinfecteerde bladeren goed met pure citroensap en laat het er dik opzitten en opdrogen zo maak je de PH op je blad te zuur voor meeldauw om te ontwikkelen LET OP! het regent er wel weer af dus doe het met droog weer of zet haar ff binnen.

mooie groene glanzende bladeren is het effect ervan,verder geen nadelen voor de plant als het niet in je aarde komt.

 

Cheers People,

 

Collie Weed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrijdagavond voor de regen kwam 2 van de vier churches hier omge(hakt, was eigenlijk knippen). De hele avond bezig geweest met knippen, veel kleine topjes (ik ga lekkere hasj maken, en daar houd ik wel van), plus een paar mooie staken om op te hangen. Dit alles hangt nu netjes in een koele berging. De overige twee laat ik staan zolang het gaat, idealiter nog een ruime week, maar daar durf in aan te twijfelen, heb er bij een gisteren een stukje rot uit moeten knippen, we zien wel hoe het gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ging zaterdag ff naar men church kijken.....

 

 

Helemaal verrot, van binnen uit begonnen :verrygood

 

Had 3 dagen ervoor nog gecheckt, zelfs al wat uit elkaar getrokken geen plekje te bekennen.....

 

jammer, toch niet zo rotbestendig als ze zeggen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad :wacko: bij mij ook al wat toprot weg moeten knippen bij m'n Churches (Greenhouse Sds), ze staan alle 4 nog in de tuin en van 2 denk ik dat ze wel bijna klaar zijn:

 

Dit is eentje die bijna klaar is waar ik aan de bovenkant toprot heb weggeknipt :lol:

 

290r3tw.jpg

 

Nog gezonde (hoop ik) topjes:

 

29wmqnb.jpg

 

rechts de 2 die bijna klaar zijn, en ze hebben het koud 's nachts

 

s16j6c.jpg

 

 

Het is jammer dat ik geen loep of microscoop heb maar ik denk dat de trichomen nu melkachtig wit zijn en ze hoop ik binnen 1 a 2 weken klaar zijn, iemand met ervaring bij deze soort? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ smokesome: als 85% v/d haren bruin zijn oogsten,dan is er de juiste verhouding thc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou vandaag alles opgeruimt alles is droog ik heb geen weegschaal dus weet niet precies hoeveel het is,

het ruikt trouwens nog steeds niet heel erg naar wiet weet niemand hoe dat komt?

ze zijn wel goed droog de takjes breken makkelijk

als je het rookt dan heeft het wel een goede geur.

 

hier wat foto's

 

img5184.th.jpg

 

img5175t.th.jpg

 

img5190c.th.jpg

 

img5176.th.jpg

 

mzzl :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geinig, dat hangnetje in je kamer..dat zal toch wel lekker ruiken neem ik aan?

Als het naar gras ruikt dan is dat trouwens vrij normaal.

Ik heb ook nog een plantje hangen die naar gras (chlorofyl) ruikt maar zodra ik de topjes aanraakt komt er een zeer vet aroma vanaf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ja kamer van me broertje die sliep tot vandaag bij mij op me kamer haha

tja ik heb wel het idee dat het steeds meer naar wiet gaat ruiken maar niet echt die geur die je bij wiet heb als je het in de shop koopt het is een beetje koffie achtig lijkt wel. :lol:

 

en nog iets vreemds of ja dit is de eerste keer dat wij plante hadden dus.

maare 1 plant die ruikt veel anders dan de andere 3 veel zoeter we merkte het al in de bloei maar nu nar het drogen is het nog steeds zo echt zuurstok zoet :wacko:

 

is daar nog een rede voor ?

 

mzzl :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@easy^living,

 

Weet je zeker dat je toppen helemaal droog zijn? Om de een-nalaatste foto zie je nog wel echt een nat stukje plant aan je topje hangen. Als je het met je hand probeert te kruimelen, moet je het dan niet meer uit elkaar trekken? Mijn ervaring is dat hoe natter je topjes zijn, hoe meer ze nog ruiken naar de 'zoete plant' toen die nog leefde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kutzooi

Rot dit jaar maar ja 1e x dat ik het doe

heb nog 6 toppen zonder gevonden deze van de plant afgehaald en in water gedaan

zodra die wortel schiete in potje douwe en kijke of ik nog wat kan maken van deze toppe

Maar ja hoe dan ook

Volgend jaar beter ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ matwey

 

Op deze foto's waren ze nog niet droog had ze al een paar dagen van te voren gemaakt.

ze zijn nu wel echt goed droog ze zijn makkelijk te verkruimelen.

mja de geur is misschien wel iets beter gewordne nu maar nog steeds niet wat ik had verwacht. :lol:

 

maar als je het rook reukt het wel prima dus :wacko: :wacko:

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou vandaag alles opgeruimt alles is droog ik heb geen weegschaal dus weet niet precies hoeveel het is,

het ruikt trouwens nog steeds niet heel erg naar wiet weet niemand hoe dat komt?

ze zijn wel goed droog de takjes breken makkelijk

als je het rookt dan heeft het wel een goede geur.

 

hier wat foto's

 

img5184.th.jpg

 

img5175t.th.jpg

 

img5190c.th.jpg

 

img5176.th.jpg

 

mzzl :lol:

 

 

Te vroeg geoogst ?

Het ruikt dan meer naar gras

 

Ik heb alles nog buiten staan, geen rot tot nu toe. De planten nog mooi groen !! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook nog 8WWtjes buiten staan zonder rot en ook lekker groen.

Wat voor een soortje heb jij staan homegrower?

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb 1 Alaskan Ice, en 3 Jack Dieseltjes. De diesels gaan morgen om, de Alaskan mag nog wel een week of 3. Nog geen rot gezien overigens. Ik gebruik preventief Bayer Teldor, werkt blijkbaar goed! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De WW met ijzertekort (zie 1e pagina van deze topic) is gister geoogst, de plant was aardig bijgetrokken maar ging opeens weer hard achteruit met de eerste nachtvorsten van afgelopen week. Aangezien de topjes er niet echt gelikt uitzien wil ik eens proberen hier een hasjie van te maken. De kleine WW dame voor het raam staat nog uitbundig te bloeien en kan nog wel een paar weekjes door, de toppen vol thc en de bladeren nog mooi donkergroen. Uiteindelijk blijkt het mongooltje het dus toch te winnen van de grote mooie plant, ze is klein maar qua wiet een van de mooiste die ik ooit op mn balkonnetje heb gehad. Ik heb fotootjes genomen van het oogsten, moet alleen de kleine bloeiende nog even op de kiek zetten, dus die houden jullie nog tegoed.

 

 

de Indicaan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb ook nog 8WWtjes buiten staan zonder rot en ook lekker groen.

Wat voor een soortje heb jij staan homegrower?

 

PH

 

Ik heb nog staan Master Kush.

Vandaag even wat foto's !

 

gallery_18974_8548_58661.jpg

 

gallery_18974_8548_10038.jpg

 

gallery_18974_8548_115944.jpg

 

gallery_18974_8548_285240.jpg

 

gallery_18974_8548_268084.jpg

 

Ik hoop dat ze het nog volhouden ! De planten zijn nog mooi groen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vraag me iets af.... ik heb in totaal 4 zaden uit mijn 2 dames gehaald tijdens het knippen...

zaden uit een dame? mis ik iets of is dat normaal?

 

uiteraard buiten dames. 2x NLX

 

iemand die er wat zinnigs over kan melden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...