Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Retard

Hoelang duurt een Space cake Trip ?

Recommended Posts

Hey Eters van het wietforum,

 

Heb laats met 2 vrienden een lekkere cake gemaakt met +/- 7 gram wiet, maar nu was mijn vraag hoelang zo'n trip ongeveer duurt. Ik wou namelijk in de vroege middag een stukje cake nuttigen met een lekker kopje thee, om daarna tegen de avond aan mijn eerste planten te knippen. Nu heb ik nog wel ouderlijk gezag thuis rond lopen ( die veel dogen ) maar ik heb geen zin om leip thuis te komen. dus mijn vraag is hoelang duurt een gemiddelde space cake trip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe lang de piek precies duurt durf ik niet te zeggen, maar het duurt wel even hoor. Ik val meestal ergens in slaap en dan ben je er de volgende ochtend nog vaag van. Denk dat de piek een uurtje of 4-5 aanhoud, suc6

 

Edit: owja en eet niet de hele cake met zijn 3en op omdat ie zo lekker is...:closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerste keer dat je cake eet?

 

7g/3personen=2,33g/persoon

 

Veels te veel, 1g goeie wiet is genoeg voor een beginner, 1,2g (dus de helft van je stukkie) zal je al wel goed stoned van zijn. enneh, vanaf consumptie tot einde effect 7uur max. Kzeg niet dat je rooie ogen weg zullen zijn, maar het effect wel :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je de ochtend erna wakker wordt is de kans groot dat je het nog behoorlijk merkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik wou namelijk in de vroege middag een stukje cake nuttigen met een lekker kopje thee, om daarna tegen de avond aan mijn eerste planten te knippen. Nu heb ik nog wel ouderlijk gezag thuis rond lopen ( die veel dogen ) maar ik heb geen zin om leip thuis te komen.

 

Als je wiet knipt dan stink jezelf heel erg, dan hebben je ouders meteen het idee al dat je leip thuis komt :closed: .

 

Gr Thomas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, naja die cake eet ik bij een vriend thuis ( met mijn wiet overigens ). En daarna wil ik bij mij thuis dus gaan knippen ( die planten staan gewoon in mn tuin, mn ma geeft ze zelfs water als ze er wat 'sip :closed: ' uitzien.

 

hoe lang de piek precies duurt durf ik niet te zeggen, maar het duurt wel even hoor. Ik val meestal ergens in slaap en dan ben je er de volgende ochtend nog vaag van. Denk dat de piek een uurtje of 4-5 aanhoud, suc6

 

Edit: owja en eet niet de hele cake met zijn 3en op omdat ie zo lekker is...:wacko:

 

 

Van mijn stukje bedoel je dan de ' cake/3' en daar de helft van, of een plakje cake en daar de helft van ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ghehehe, oeps

neej de helft van 1 plakje.

eet iets van te voren,

want op een nuchtere maag, met kop warme thee kan die erin hakken.

 

beetje jus d'orange en druivensuiker in de buurt

voor het geval dat het iemand iets teveel wordt.

effect begint 15 a 45!!! minuten later na het eten,

dus wacht echt dat uurtje af voordat je door snoept.

 

ow jah,

mss dat je 2 leuke dingen beter gescheiden kunt houden,

als je een goed cakeje hebt,

heb je niet zo'n zin in knippen, denk ik.....

 

beter fris beginnen met een bakkie koffie

omdat je een uur later toch weer wappie bent

helemaal gratis..

let's go aerogeen......

 

 

groetels Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Rond de 9 uur ben je er wel zoet mee.:wacko:

 

Namaste :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een keer een spacecake gebakken en ik 6 uur van de kaart geweest..

Ik vind het groffer als XTC :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een keer op een ruigoordfestival

een pannekoek gehad met een eetlepel spaceboter,

ik heb in de 3 kwartier daarna nog net

mijn tent bereikt

die 300 meter verderop stond...

 

3 uur in coma gelegen

 

6 uur gezweeft

 

en 24 uur knallende koppijn gehad...

 

typisch gevalletje van een OD.

 

een eetlepel boter,

pwef :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb een keer op een ruigoordfestival

een pannekoek gehad met een eetlepel spaceboter

 

Hey nog een Ruigoordganger :closed: Je moet ook heel voorzichtig zijn met wat je daar aangeraakt krijgt, zelfs de onschuldige pannekoeken :wacko:

 

 

ONTOPIC: Ligt ook vaak eraan hoe je cakeje valt, wat je al gegeten en gedaan hebt etc... Heb wel eens smiddags een plakkie cake gegeten en het daarna straal vergeten, om vervolgens een paar uur later overrompeld te worden door een brute stoned, duizelig en zweten, wist niet wat me overkwam, maar even daarna kwam langzaam het gerustellende besef dat het geen beroerte kon zijn maar gewoon dat ene onschuldige plakkie cake. Sindsdien kijk ik wel een beetje uit met cake, met roken kan ik de hele wereld aan (bij wijze van spreke, beetje gevaarlijk om dat hier op een forum vol diehards te verkondigen) maar een lullig stukkie cake kan je al omver trekken.

 

 

de Indicaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Same here.

 

Blowen, daar kan niemand me mee bijhouden.

 

Maar een keer is de spacecake zo gevallen, dat ik ook totaal heel veel uren totaal van de kaart ben geweest.

Ik zou terugrijden, maar dat kon ik echt vergeten, daar zaten minimaal 7 uur tussen, maar ik voelde toen gelukkig zelf al aan dat ik dat niet zou gaan redden.

Had op dat moment longontsteking en mocht niet blowen.

Mijn eerste plakje spacecake dacht ik na een uur nog niet te voelen, dus nam ik er nog maar een, toen was het hek van de dam.

Mag wel zeggen dat ik ervan heb genoten, nadien nergens last van gehad, heerlijk geslapen en volkomen uitgerust wakker geworden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondertussen heeft een vriend al een stuk op gegeten, en hij zei dat ie er een geweldige high van kreeg die vervolgens overliep in een super stoned. Hij heeft er van genoten, morgen ga ik een hele plak nuttigen.

Heb al wel een stukje geproefd en hij is echt zo lekker, hij is totaal niet droog, en we hebben er ook kaneel en appel er door heen gebakken, echt heerlijk! :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het verschilt bij mij ook heel erg, soms is er een heftige piek die niet lang aanhoudt maar heb ook wel eens cake gebakken dat de piek pas de ochtend erna kwam :closed:

 

Maar ik reken er altijd op dat ik de dag erna nog leip ben :wacko: zit je altijd safe.

 

Alleen met een spacecake trip knippen? Ga liever chillen op de bank ofzo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb afgelopen zondag een lekker stuk naar binnegewerkt, en het was geweldig.

Erg veel gelachen! :verrygood En ik heb een koe een eikel zien niesen ( waar gebeurd! ) toen kon je me oprapen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...