Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
biggiesmalls

Zware storm komend weekend ! !

Recommended Posts

Men extra tuigje heeft zijn werk gedaan :wacko:

geen schade aan de Rebelshack, gelukkig

 

woensdag geven ze ook 4 a 5 beaufort :closed:

 

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen storm gezien dit weekend :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achteraf ben ik best b lij met dit stormpje. Geen regen gezien, wel veel wind, waardoor de toppen van maroc voor het eerst in dagen weer goed droog zijn geworden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zondag maandag is 't ok ...veel wind, dat wel. minder regen. maandag is een mooidagje om alles weg te halen. dit is ook mijn plan.

 

maar daarna wordt 't warm, nat, en veel wind weer....dus opletten mensen... naar mijn mening hogere kans op toprot

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep ook hier heeft ze de storm overleeft zonder schade :wacko: :closed:

 

ik heb er voor zekerheid een extra bamboo stok bijgeplaatst en deze heeft zen job goed gedaan :D

 

 

vandaag terug veel zon en de wind is ook wat afgenomen , morgen zou een zonnige kalme dag moeten worden, dinsdag tot vrijdag zal het normaal wisselvallig zijn met kans op regen of storm, maar geen rukwinden meer (normaal)

 

@twindaddy80 en silverav pics van de schade?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DIT is Google :closed:

oh ja joh? :wacko:

 

Die houden we er in!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey

nou bij mij is er 1tje omgedonderd nou is er een tak flink gescheurd, :closed:

wat kan ik nu het beste doen afhalen en maar kijken wat het word?

of gewoon laten zitte?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier hebben de dames in de tuin het ook goed doorstaan.

Had v.d. week al wel een paar stokken met touw rond de grootste dame met hangende takken gezet en dat heeft zijn werk prima gedaan.

Eergisteren bij Frans een zakmicroscoopje mee genomen en net in het zonnetje een paar toppen bekeken.

Bijna alle trichomes zijn melk kleurig en sommige ook al amber.

Dus vandaag begin ik langzaam met de bovenste toppen te knippen en ga dan rustig naar beneden werken tot de toppen te fluffy worden.

Deze laat ik dan nog even staan.

 

De getopte Ierdei heeft kleine maar kei harde topjes.

Dus ook deze gaat vandaag naar de kapper.

 

2e knip dag gaat dus zo van start nadat er gisteren al bijna 6uur met een paar mensen is geknipt omdat er ineens 2,5vuilniszak takken + toppen bij me werden af gegeven door een kennis die geen zin had om alles te moeten knippen.

Dus ik kan weer even een tijdje mezelf bezig houden :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag is het hier al de ganse dag aan het regenen :closed: hopelijk komen er nog een paar droge uurtjes aan tegen de avond/nacht, zodat de toppen wat kunnen opdrogen

 

 

ze voorspellen deze week bijna elke dag regen , ik heb geen afdakje (wegens buren enz...) hopelijk vermeid ik rot ! iemand met dezelfde situatie? Nu zolang ze een paar droge uurtjes hebben per dag zodat ze wat kunnen opdrogen is alles ok denk ik

 

en wat denken jullie omtrent rot? hoeveel dagen na elkaar kunnen onze dames "nat" staan vooraleer rot te ontwikkelen ?

ik weet dat het af hangt van soortje tot soortje maar een gemiddelde ?

 

 

***indien ik toch ergens rot zou bespeuren op een topje dan knip ik deze top volledig eraf en laat de rest door bloeien, wat doen jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandaag is het hier al de ganse dag aan het regenen :closed: hopelijk komen er nog een paar droge uurtjes aan tegen de avond/nacht, zodat de toppen wat kunnen opdrogen

 

 

ze voorspellen deze week bijna elke dag regen , ik heb geen afdakje (wegens buren enz...) hopelijk vermeid ik rot ! iemand met dezelfde situatie? Nu zolang ze een paar droge uurtjes hebben per dag zodat ze wat kunnen opdrogen is alles ok denk ik

 

en wat denken jullie omtrent rot? hoeveel dagen na elkaar kunnen onze dames "nat" staan vooraleer rot te ontwikkelen ?

ik weet dat het af hangt van soortje tot soortje maar een gemiddelde ?

 

 

***indien ik toch ergens rot zou bespeuren op een topje dan knip ik deze top volledig eraf en laat de rest door bloeien, wat doen jullie?

 

 

Zelfde hier ook alles buiten zonder afdakje,Tja ik zie het wel af en toe de toppen controleren zodra er veel rot komt knippen maar het is niet anders

Share this post


Link to post
Share on other sites
moeten we jou nog leren wat google is whazzup hahahahahaha

greetz smokey !

 

smokey, je bent een aap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de wind zo blijft blazen (hard)

is het geen probleem dat het af en toe regend

 

wel blijven kijken voor budrot :closed:

het zijn cruciale dagen momenteel

voor de buitenteler

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd goed opletten

vies weer zo bah

nog steeds niks hier gelukkig

Maar de wind was idd nie mis 1 plant van mij is naar vore komen hangen door de wind

naja paaltje erbij gezet niks meer aan de hand nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Storm heeft niks gedaan bij mij, alleen die regen.

 

Plantjes mochten nog 3 weken maar de regen heeft ze allemaal plat tegen de grond gegooit, werd veelste zwaar door de druppels, alle toppen lagen te drijven in de tuin.

Proberen te redden wat er te redden viel maar ook gelijk al een hoop rot.

 

Helaas pindakaas :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik begrijp het niet meer medegrowers ! :verrygood

 

 

Na 6dagen intense en constante regen vertoont mijn Sour-Jack nog altijd NIETS van rot :P :D :rolleyes: :lol: :lol: :lol:

 

 

wetende dat deze soort van origine zelfs een binnen weedje is !

 

 

 

Me Happy :o :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn SourJack staat nog steeds in de volle grond buiten :lol:

 

morgennacht zal de grond normaal voor de eerste maal aanvriezen en zal de temp dalen tot 0°

 

Nu heb ik gisteren een gesprek gehad omtrent dit met een collega grower en die zegt dat normaal gezien onze dames hier tegen moeten kunnen

 

bevorderend is het zeker niet , maar normaal zou ze 1 koude nacht wel moeten overleven

 

 

hangt ook beetje af van je conditie van uw plant een sterke plant kan meer door staan dan een plant die al half dood is natuulijk ....

 

 

ik laat ze nog lekker staan :wacko: heb ook nog niets van rot :wacko:

 

 

nog personen met zelfde situatie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, die van mij mij hangen allang met de voetjes aan het plafond :lol: Maar ik weet zeker dat ik ze ook niet langer buiten had moeten laten staan, want 6 dagen intense regen had zer wel klein gekregen!

 

En is trouwens ook een prima wietje geworden. Heb er 1 gelijk geknipt en laten drogen.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cypresshill: stel je even voor in het "Wie is wie en wie is hoe" gedeelte van het forum. (chill out sectie)

 

On-topic: mijn Oregon Rocket die nog in de tuin bij een maat staat heeft nog geen rot, de 3 kleine basic beertjes die erbij stonden (15cm hoog :lol:) hebben het ook allemaal overleeft. Zijn planten (soort onbekend) begonnen te rotten dus die zijn omgegaan, daarna heb ik er bij mijn plantjes met zeil een mini kasje rond gemaakt, met genoeg verluchting natuurlijk. Twas al 4-5 dagen volop aan t regenen hier toen ik het zeil errond heb gedaan, dus ik was blij verrast nog geen rot te vinden :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangezien het al lang niet meer over de "zware storm" gaat sluit ik dit topic.

 

Ik stel voor HIER door te gaan.

Daar gaat het over toprot en oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...