Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

K.f.K

k.f.k's relax hokje

Recommended Posts

@Nomar

nou om eerlijk te zijn hoop ik dat het daar in het midden nog wel ff wat beter dicht gaat groeien.

thanks man.

 

@zeiksnor

wie weet :D maar voorlopig nog niet hoor :D

thanks man.

 

@leuke Hobby

ik denk uiteindelijk wel ja en dat is niet alleen de reden dat ik het nog niet doe.

durf het ook nog niet echt :lol:

 

@Nomar

vooral dat mannetje/vrouwtje verhaal lijkt mij lastig.

thanks man.

 

@henkiedepenkie

hahaha dit zijn terrorisstekken :rolleyes: :verrygood die het op mij de ongelovige hebben voorzien :lol:

en dat toetje gaat er wel komen hoor MAAR alleen als jullie weer een sappige anekdote hebben te vertellen :P

spreek je later vriend.

 

@combikiller

als ze het net zo doen als de vorige kweek zal je mij niet horen klagen :lol:

thanks man.

 

@HS LWD

ja het word achterin een beetje dringen MAAR ik ga het daar dan wel wat dieven hoor.

en in het midden zie ik het wel wat het gaat worden.

thanks man.

 

@Underground

ja en nee :o ik denk dat ik ze met het overpotten beter had kunnen ontdoen van het zaai en stek grond.

want dat is er nu aan blijven zitten en ik denk dat ze daarom ook wat meer bladverkleuring hebben.

maar ik ga dat de volgende keer bij de helft van de dames doen en dan kunnen we het verschil zien.

thanks man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes maar weer met de niieuwe ronde :verrygood

 

gr damian

 

ps ik heb nu ook 3 van die die blumat tensio´s

wat is nu de beste waarde in m.bar

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Damian,

ik probeer die van mij tussen de 120 en de 160 te houden.

maar de aardebak staat vaak iets hoger en dat geeft volgens mij geen problemen, ik denk omdat daar meer buffer kwa grond is.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit dus alleen op potten van 20 ltr

en hoef om de 4 dagen te wateren in plaats van om de 2 dagen

bij mij varieren ze veel 60 m bar of 130 mbar of 90 m bar.

ik ben er nu wel achter dat als je tensio op 180 staat en je doet er 800 ml water

bij dan komt ie op 100 m bar te staan .

 

thanx maat :verrygood

 

on topic

wat staan ze er weer herlijk bij kfk.

 

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moi buurman,

 

Dat gaat vast goed komen daar :rolleyes:

Ziet er goed uit.

 

Ik volg je nog steeds hoor. :verrygood

 

groetnnnn

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi k.f.k je kan ook direct inzaaien. het is dan na 14 dagen alleen kwestie van even de mannen er tussen uit vissen maar dat steld niks voor. dus na 2 weken begint de bloei dus je kweek zal nooit langer dan 2 weken extra duren dan zoals je gewend bent

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zeiksnor

Maar wat is hier dan volgens jou het voordeel van? Je krijgt alleen maar gaten en grote verschillen in planthoogte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Damian

tis ff wennen maar als je het 1 keer door hebt dan werkt z'n tensio perfect :verrygood

thanks man.

 

@noordeling10

das weer mooi om te zien buurman :rolleyes:

bedankt he.

 

@zeiksnor

ik zal binnenkort eens wat zaad bij sannie bestellen en dan ga ik ze in mijn voorgroei hokje ontkiemen.

moet maar eens de stoute schoenen aantrekken.

 

up-date van 6 dagen bloei op 10-10-09 om 08.45 was de temp 29.9 en de l.v 30 %

 

* temp lamp aan 26.3 tot 30.1

* temp lamp uit 18.1 tot 19.8

* l.v 30 tot 90 %

* pot tensio's 1e -- 100 bar

2e -- 160 bar

3e -- 220 bar

* aardebak tensio's 1e -- 110 bar

2e -- 110 bar

3e -- 120 bar

 

* ik heb alle dames vlak na dat de lampen uit zijn gegaan de dames met BAC blad-voeding bespoten.

* ik heb tussen de potten 20 liter water gegoten met daarin;

-- 20 ml PK-Booster

-- 20 ml Yucca

-- 4 ml Wortel-stimulator

 

* ik heb in de beide drains elks 10 liter water gegoten met daarin ( op 20 liter );

--20 ml PK-Booster

--20 ml Yucca

--30 ml Bloei-voeding

-- 4 ml Wortel-stimulator

 

picca's

 

 

gallery_14320_8411_544860.jpggallery_14320_8411_2738756.jpggallery_14320_8411_2582146.jpggallery_14320_8411_2950852.jpggallery_14320_8411_30962.jpggallery_14320_8411_2074494.jpggallery_14320_8411_174711.jpggallery_14320_8411_3246775.jpggallery_14320_8411_66148.jpg

 

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat was dat woord nu ook al weer ? :lol: super ? excellente ? eu

weet ge ik zal het gewoon zo zeggen ,

gij zijt goed bezig :verrygood

je planten zien er lekker gezond uit en groeien tegen de sterren op.

wat ik mij wel nog afvraag is , hoe geef jij water ? met de gieter ? of heb je een handig systeem :rolleyes: ?

doe zo verder maat :lol:

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey DB :lol:

dank je wel maat :verrygood dit doet een mens goed he :rolleyes:

en ff speciaal voor jou deze foto :lol:

 

gallery_14320_8411_2144435.jpg

 

en tussen de potten giet ik het met een emmer.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@zeiksnor

Maar wat is hier dan volgens jou het voordeel van? Je krijgt alleen maar gaten en grote verschillen in planthoogte.

 

 

dacht het niet die gaten en verschillende hoogtes gebeuren niet met wat kennis. voordelen zijn gezondere planten die beter bestand zijn tegen allerlij ziektes en beesjes. mooiere planten met meer opbrengst. beter tegen hitte of kou en een lagere of hogere luchtvochtigheid kunnen. beter tegen droogte en te nat kunnen. nu kan k.f.k. aan hele mooie gezonde stekken komen. maar dit lukt de meeste niet. en met zaad kan je zelf kiezen welke soort je neer zet en dat zijn een heleboel soorten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@zeiksnor

ik zal binnenkort eens wat zaad bij sannie bestellen en dan ga ik ze in mijn voorgroei hokje ontkiemen.

moet maar eens de stoute schoenen aantrekken.

mzzl.

 

 

:lol: :verrygood :rolleyes:

hopelijk begin je dan vanaf het ontkiemen al met een verslag dan kunnen de mensen die met zaad kweken je zo goed mogelijk helpen. ik zal teminste m,n best doen. en hou er wel rekening mee dat de eerste keer mischien een beetje stroef zal verlopen. en hou er ook rekening mee dat je toch 2 keer zoveel zaden moet bestellen als dat je vrouwen over wilt houden. liever nog iets meer zodat je ook de iets minder mooie vrouwen weg kan laten. dat betaald zich einde kweek wel weer terug.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook verkocht door het kweken uit zaad. Het zijn dan niet je dames maar je kinderen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

amnesia haze :verrygood :rolleyes: :lol: :lol: :lol: :o

een van mn favo soortjes om te roken momenteel

bij onze plaatselijke shop was ie binnen 2 dagen uitverkocht :D

kan nu al niet wachten op mn testertje :P

als ie zo goed is als ik gewend ben, wordt het een erg "vaag" rookverslag

succes gozer

 

greetZZZZZZZZZZZZzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zeiksnor

dit heb ik vandaag bij Sannie besteld :lol:

 

Jack Hammer F2

 

Details: Jack Hammer F2

 

(sannie's jack / amnesia)

 

Jack Hammer is een kruizing tussen sannie's jack en Amnesia Haze.Een goddelijke kombinatie tussen 2 overpotente haze-planten.Een prachtige haze kombie welke tot mega buds kunnen uitgroeien.De Jack Hammer is een krachtige groeier welke niet al te lange periode groei nodig heeft om tot grote proporties uit te groeien

 

De planten voor deze cross komen beide uit strenge selectie's en zorgt voor overpotente nakomelingen.Planten welke een hoge groei-potentie bezitten en daarnaast zorgen voor een aardige hoeveelheid klasse-haze.

 

Deze Jack Hammer F2 zal een langere bloei-periode hebben als de F1 omdat we planten hebben gebruikt welke sativa dominant zijn en uitblinken in smaak en opbrengst.Met haar 13-15 weken bloei is deze plant DE uitdaging zijn van Haze / Sativa liefhebbers.

 

Bij deze zaden worden gratis spongepots bijgeleverd

 

Product Informatie

Type: Hybride type plant

Bloeitijd 13-15 weken

 

Opbrengst: Tot 650 gram/m2(indoor)

Smaak: Vol haze,spicy

Effect: energieke uphigh

Bloemen: Hard en vol kristallen

THC: Percentage tot 22%

 

Inhoud: 10 zaden

 

 

de bedoeling is dat ik dit eerst eens in mijn voorgroei hokje ga proberen te ontkiemen en te groeien, zodat ik hier eerst wat van kan leren.

wie weet komt er wat moois uit.

 

@HS LWD

:verrygood

 

@dennissie

oh maar dat heb ik ook met stekken hoor :rolleyes:

 

@go2hell

als ik me morgen een beetje goed voel zal ik proberen het op de post te doen.

en ik denk dat je het wel lekker vind :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:verrygood ik kan niet wachten, waneer begin je ? weet je al hoe je gaat ontkiemen ? atmosphere heeft een manier ontwikkeld waarmee ze allemaal ontkiemen. en dat is een makkelijke manier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kerel,

zo gauw ik mijn bestelling binnen heb ga ik beginnen, mijn voorgroei kastje is nu toch leeg namelijk.

ik heb het idee om er namelijk moeders van te maken en zo ook het stekken maken te leren.

en als dat allemaal goed is gegaan ( en dan vooral het herkennen van de mannen ) dan ga ik het misschien wel proberen om een ronde uit zaad te gaan draaien.

MAAR let wel !! ik wil eerst de test met zaad tot een goed eind brengen :verrygood

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi K.f.k.,

ziet er weer goed uit hoor :lol:

 

Aan het zaad ja??? :rolleyes:

Ben wel benieuwd!!!

Een goed idee om eerst een beetje moeders te maken, leuk leerproces en je hebt de beste stekken die je maar kan vinden...

In jou situatie zou ik de potten niet onmiddellijk met zaad beginnen, want zo ga je gaten hebben.

Maar als je nu eens je potten vult met je eigen gemaakte stekken, en de aarde bak volpropt met zaad, zal je veld wel mooi vol komen...

Maar dan ben je al weer een tijdje verder natuurlijk :lol:

Het afbloeien op hetzelfde moment zal wel niet simpel worden dan, maar je zal er toch van leren, en je bent zeker van een goede kant.

 

Is maar even mee denken hoor, voor jou is het niet allemaal voor jou natuurlijk, het moet ook een beetje vooruit gaan bij je...

 

El Fish :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan verlopen. en maak je eigen niet druk om het herkennen van mannen of vrouwen want dat steld echt niks voor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er netjes uit hoor!!

Ik ben nu ook bezig met 4 x Amnesia, alleen de mijne moeten als t goed is 9 weken en ik draai op Mapito.

Hou je verslag wel in de gaten ben benieuwd wat t gaat brengen!!

Succes

 

Ziet er netjes uit hoor!!

Ik ben nu ook bezig met 4 x Amnesia, alleen de mijne moeten als t goed is 9 weken en ik draai op Mapito.

Hou je verslag wel in de gaten ben benieuwd wat t gaat brengen!!

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zie er weer kern gezond uit :lol: ben echt benieuwd.

ik blijf je volgen. want ik wil ook graag amnesia proberen maar wil er meer van weten want schijn t wel moeilijker te ziin toch .kan echt niet wachten op de sample vorige zag er echt sweet uit :lol: maar helaas vik moest wachten :verrygood :rolleyes:

 

 

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@El Fish

hey maatje :P tja het giert door mijn brein al die gedachtes over hoe ik dat het beste kan gaan doen :rolleyes: maar ik hoop daar wel weer wat grip op te krijgen hahaha.

ik denk dat jou inbreng kwa gedachtten mij wel een beetje de goede kant opsturen :lol:

om eerlijk te zijn vind ik het wel spannend :lol: om weer eens wat aan iets nieuws te beginnen.

thanks man.

 

@zeiksnor

en anders ik wel :o ik heb 10 zaden besteld en nou maar hopen dat het niet allemaal kerels zijn.

 

@Brabantse witjes

dan moet je ook IreZumi1 zijn kweek gaan volgen want die heeft ook Amnesia's op mapito :D

en dat is ook een top kweker inmiddels :verrygood

thanks man.

 

@super haze

nou goed opletten dan he :D

ik vind het persoonlijk een super soort om te kweken maar dat kan ook aan mij liggen he.

en je zal toch ff moeten wachten hahaha :lol: want de rest is al verzegd.

thanks man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk,k.f.k aan het zaad :verrygood

Zal wel goed komen met jou zorg voor de dames :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

op de post?

ik kreeg de volgende ronde pas een testertje van je hoor :verrygood

WAKKER WORDEN! :rolleyes:

 

greetZZZZZZZZZZzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...