Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
stoner_obl

bad trip

Recommended Posts

hey ik heb al een aantal keren een bad trip gehad van wiet en drank samen maar vaak combineert het juist wel heel goed en heb ik een héééle gezellige avond ik zal even een voorbeeld noemen:

ik was 3 weken geleden op een feest:veel geblowt en gezope(niets aan de hand)

2 weken geleden heb ik samen met een paar vrienden een behoorlijk dikke blow op (5euro pp) en nog een heel klein slokje kruiden likeur (toen ging ik dus over me nek(wat best vreemd is bij zo'n kleine hoeveelheid :lol:

 

hier is hoe die blow en de drank eruit zagen B)

foto001k.jpg

heeft iemand tips om bad trips te voorkomen in mijn situatie??

Edited by stoner_obl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bad trip van wiet????

 

Heb jij ooit wel eens bad geweest???

 

Misschien ni tegen kunnen en uw hart wa veel zuurstof naar uww hoofd gestuurd

 

Maar bad trip?? :lol:

 

Greetz

 

Juann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vertaal dat van Juanna heel even in het nederlands: Heb je ook een echte bad trip gehad,want mensen denken te snel dat ze trippen een beetje overgeven enz. is niet trippen dat is je gewoon niet goed voelen, trippen is echt dat je helemaal gek word etc dus bijv. een paniekaanval.

David

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol david wist ni dat ik latijn sprak hahaha

 

Greetz

 

Juann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alchol + een dikke blow. Is altijd een zeer chille combo als ik uit ga.

 

Maar kut man. In het vervolg iets minder in je paf doen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
heeft iemand tips om bad trips te voorkomen in mijn situatie??

 

Dit is een signaal van je lichaam, die zegt, stop hier, en niet verder.

 

Tip, luister naar je lichaam het is je beste vriend, gewoon stoppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

ben zelf nog nooit slecht gegaan van wiet maar wel ooit het gevoel dat ik teveel op heb(vooral met olie B) )

als je dat voeld moet je gewoon denken dat er nog nooit iemand dood is gegaan van wiet -_-

het zit vooral in je hoofd slechtgaan als je positief denkt kan je niet slecht gaan van wiet.

 

groetjes santa :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit is een signaal van je lichaam, die zegt, stop hier, en niet verder.

 

Tip, luister naar je lichaam het is je beste vriend, gewoon stoppen.

 

Bah als ik slecht ben geweest (en ik bedoel dan niet een bad trip maar kotsen) kan ik nog meer van men jointje daarna genieten, ff terug kalmeren en dat evil momentje achter je laten.

 

Maar als er dingen zijn om het te voorkomen hoor ik het graag, om de zoveel maanden moet ik zonder enige aanleiding overgeven na het roken van een jointje, soms meerdere maar niet per sé. Ook niet altijd in de mix met alcohol.

 

Overlaatst had ook een maat van mij het voor, is een hele avond slecht geweest (voor dood met zen kop op de tafel liggen en daarna een dik uur lang alles onderkotsen) van 1 jointje en twee pinten.. (kan aan de wiet gelegen hebben, was paraguayaanse brickweed, maar ik had er geen last van, was best goeie wiet: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bedoelde met bad trip idd gewoon bad gaan (kut voele)....

maar bedankt voor de reacties ik heb er helaas niet veel aan gehad aangezien ik alles wel al heb geprobeert,als het nog ns gebeurt zal ik eerst wel eff aan goeie dingen proberen te denken... en als dat niet werkt ga ik wel op zoek naar snoep/suiker heb gehoord dat je dan gelijk uitgespaced ben :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

alcohol + Joint = goede combinatie, maar je word er wel sneller misselijk van. Stronken noemen wij dat :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ellaw: ik denk dat een goeie maaltijd voor het smoken wel wat kan helpen. Ik moet nooit kotsen van joints, maar als ik al honger had voor ik blowde krijg ik vaak wel meer honger, en soms kan ik daar ook wel wat misselijk van worden. Denk de volgende keer dat het gebeurd ff na over wat je gegeten hebt ervoor enzo zou ik zeggen :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

net als kutvogel denk ik dat een goede maaltijd vantevoren erg belangrijk is.

en dan ligt het er ook nog een keer aan wat je eet.

 

Wiet is voor zover ik weet en merk in ieder geval ook een digestief middel en het wil je maag nog weleens omkeren net zo goed als dat het je maag kan helpen om dingen te verwerken.

en wanneer beide middelen je maag op hol brengen dan is dat geen leuk gevoel :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal er nog even bij vertellen dat ik nu al bijna 5 jaar blow en dat het eigenlijk de laatste tijd steeds vaker gebeurt

en een tijd terug eigenlijk nooit

Share this post


Link to post
Share on other sites

je lichaam en/of geest wil het gewoon niet,

je voelt dat het je niet ten goed komt,

dus reageert.

 

Deze combi gewoon laten staan dus.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij worden de effecten van alcohol zo'n beetje verdubbeld als ik onder het zuipen of daarna aan het blowen ben :closed: als ik van te voren 1 rook voel je die alcohol er sneller inklappen (ik iig wel) maar je wordt er ook een beetje suf van.. meestal is het eerst goed eten dan lekker drinken en feesten en daarna nog blowen en meestal gaat het goed, soms begin ik te tollen in m'n bed en dan weet ik al dat ik over mn nek ga :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms valt het gewoon verkeerd.. dat gebeurt met drank, wiet of een combinatie ervan.

Hier is ook geen verklaring voor denk.. ook al eet en drink je veel of weinig t kan altijd verkeerd vallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bad gaan zin in je hoofd... als je je trip niet kan controleren en gaat denken aan bad gaan gebeurt dat ook meestal.. ik zat is in de bios en was de week daarvoor bad gegaan.. en ik kreeg weer dat gevoel (beetje dizzy en misselijk) en toen dacht ik bij mezelf... waar ben ik nou mee bezig.. gewoon van die film genieten en lekker spacen. Nou ik voelde me gelijk weer beter. Je moet gewoon de controle behouden!

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...