Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
fleksss

Kan ik al oogsten 1e kweek?!

Recommended Posts

Zou ik al kunnen oogsten? Heb niet exact bijgehouden wanneer ze in de bloei zijn geschoten, denk 3e week augustus. Heb ze niet verduisterd of iets.

Maar met het mindere weer wat er aan zit te komen.

 

Greetzzz

 

gallery_21692_7729_548469.jpg

gallery_21692_7729_428810.jpg

gallery_21692_7729_794557.jpg

gallery_21692_7729_540661.jpg

gallery_21692_7729_604238.jpg

gallery_21692_7729_562122.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey fleksss volgens mijn weten moet je dan op de haartjes van de toppen letten. als die een beetje bruin worden dan is ie bijna uit gebloeit. en aangezien we de komende tijdt veel regen krijgen krijgt kun je ook nog top rot krijgen. dus ik zou zeggen knippen die zooi. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er erg mooi uit voor een eerste kweek, complimenten.

Bij voorkeur zou'k haar nog even laten staan, maar zoals ramalabamski al zei is er met het huidige weer véél kans op toprot. Ik zou ook zeggen binnenhalen, of er een paar dagen een doorzichtige plastic overspannen om vocht op je toppen te vermijden. Op de eerste foto zie ik ook een stukje van een spinnenweb: check eens grondig op spint en andere plagen.

 

Grtz Bonghitter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank voor jullie reactie !

 

@ ramalabamski, ja dat met die kleur van de haartjes had ik ook al meerdere keren gehoord, maar ook al een aantal keer gehoord dat dat niet het referentiepunt was maar die trichomen als ik het goed spel.

 

@bonghitter, dankje voor je complimenten heb ze verzorgd als kindjes en met dat weer ja lijkt me idd de beste optie voor zover heb ik nu namelijk nog geen last van rot.

 

 

greeetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ongeveer een zelfde vraag als jou gesteld, nu oogsten of niet, omdat het slechte weer er aan komt...

Ik laat ze deze week nog staan en begin maandag met oogsten. (aankomend weekend in parijs vandaar)

Elke morgen de plant uitschudden.

En een zeiltje is ook een goeie optie.

Maar smorgens die dauw erin, vandaar uitschudden...

 

Die van mij bloeien al vanaf 2e week augustus...

 

Succes met het knippen... Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...